Gæst Skrevet 28. Juni, 2015 Ja, enten det, eller at det er det mindste af flere onder. Jeg kan heller ikke forstå at det bliver gjort så kompliceret.Det gør jeg faktisk heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 28. Juni, 2015 Så dermed forudsætter du, at de udenlandske GPer, gør det for pengene skyld Nu trækker jeg Erhard-kortet. Og resten du skriver er helt ulæseligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 28. Juni, 2015 Så dermed forudsætter du, at de udenlandske GPer, gør det for pengene skyld Tak fordi du beviser min pointe Åh jo, det har du Læs lige igen hvad jeg skrev, og du selv skrev Den faldt mega meget til Jorden! Markeringen - nej de gør det for alfonsen/rufferens skyld.Venligst Landsbytossen - nu med tablet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Juni, 2015 (edited) Nu trækker jeg Erhard-kortet. Og resten du skriver er helt ulæseligt.Okay. Og det er nok mere fordi du ikke vil forstå, hvad jeg skriver Markeringen - nej de gør det for alfonsen/rufferens skyld.Venligst Landsbytossen - nu med tabletLOL good one (og ja, jeg opfatter det som en joke). Redigeret 28. Juni, 2015 af PrinceCharming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Juni, 2015 Jeg GØR det for pengenes skyld, for den frihed det giver mig, for de oplevelser jeg får, for at kunne bidrage til min families fremtid, for at få gæld væk, for mig selv!!Når det så er sagt, så kan jeg da sagtens synes om mit bijob og hvad der følger med.. Gør jeg også med mit civile job.. Jeg fortrækker selv at udpege de mænd jeg ønsker sex med privat. Jeg ser meget få af dem i branchen , så skulle jeg leve som rundte trunte, så ville jeg selv udpege.. Ville han have penge for det, så ville mine krav være tårnhøje og min egen erfaring som gp slå igennem.. MEN nu er jeg jo en følsom person, så jeg vælger kærligheden og ægte relationer til at gøre mit liv nærværende og rigt.. Desuden har jeg været der og prøvet det jeg skulle.. . Her fandt jeg meget falskhed og det kedede mig faktisk lidt.. Begge mine job, har mig selv som bedste redskab, min varme, nærvær, menneske kendskab, min viden om psykologi og mit gode humør, er alt jeg har brug for, for at kunne være og er den givende person jeg er . Dette gavner mange og da jeg jo er overbevist om at vi får hvad vi giver, ja så det lige presis sådan jeg vælger at leve.Vi giver og tager- vi finder hinanden der i livet ,hvor vi kan lære noget af hinanden og hvor det er meningen- penge eller ej. Lykken er ikke noget nogen kan give dig, den skal bo inde i dig selv og hermed vælger jeg min egen lykke skabelse- penge eller ej.. Hvorfor er det egentlig så vigtigt? Sex er sex og i mine øre går det lidt galt når en gæst begynder at tænke mere over hvorfor jeg gør det her, hvor meget jeg tjener, om mine privatforhold osv , end at få en på opleveren og få varmen..? Klart ingen ønsker at støtte nogen tvungen , men mon ikke alle har bare lidt studiegæld og kan bruge det rigtige hovede og øjne inden et køb..! Et lille hint- smilet skal være i øjene.. God jagt og god fantastisk solskinsdag til alle . Knus line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. Juni, 2015 Jeg arbejder for pengenes skyld. Jeg kan godt lide mit arbejde så det er win-win.Ps. Jeg har ingen alfons. Sommetider er jeg alfons for Bonobo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marquis de Sade 89 Skrevet 29. Juni, 2015 Jeg GØR det for pengenes skyld, for den frihed det giver mig, for de oplevelser jeg får, for at kunne bidrage til min families fremtid, for at få gæld væk, for mig selv!!Når det så er sagt, så kan jeg da sagtens synes om mit bijob og hvad der følger med.. Gør jeg også med mit civile job.. Jeg fortrækker selv at udpege de mænd jeg ønsker sex med privat. Jeg ser meget få af dem i branchen , så skulle jeg leve som rundte trunte, så ville jeg selv udpege.. Ville han have penge for det, så ville mine krav være tårnhøje og min egen erfaring som gp slå igennem.. MEN nu er jeg jo en følsom person, så jeg vælger kærligheden og ægte relationer til at gøre mit liv nærværende og rigt.. Desuden har jeg været der og prøvet det jeg skulle.. . Her fandt jeg meget falskhed og det kedede mig faktisk lidt.. Begge mine job, har mig selv som bedste redskab, min varme, nærvær, menneske kendskab, min viden om psykologi og mit gode humør, er alt jeg har brug for, for at kunne være og er den givende person jeg er . Dette gavner mange og da jeg jo er overbevist om at vi får hvad vi giver, ja så det lige presis sådan jeg vælger at leve.Vi giver og tager- vi finder hinanden der i livet ,hvor vi kan lære noget af hinanden og hvor det er meningen- penge eller ej. Lykken er ikke noget nogen kan give dig, den skal bo inde i dig selv og hermed vælger jeg min egen lykke skabelse- penge eller ej.. Hvorfor er det egentlig så vigtigt? Sex er sex og i mine øre går det lidt galt når en gæst begynder at tænke mere over hvorfor jeg gør det her, hvor meget jeg tjener, om mine privatforhold osv , end at få en på opleveren og få varmen..? Klart ingen ønsker at støtte nogen tvungen , men mon ikke alle har bare lidt studiegæld og kan bruge det rigtige hovede og øjne inden et køb..! Et lille hint- smilet skal være i øjene.. God jagt og god fantastisk solskinsdag til alle . Knus line Dejligt at du er så klar og tydelig, Line. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Juni, 2015 Dejligt at du er så klar og tydelig, Line.dejligt du altid er så rar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest umiaqse Skrevet 5. Juli, 2015 Har länge varit en passiv läsare, men nu kommer ett låååångt inlägg. Och till Er som inte kan läsa Svenska… sorry for det første vil det ikke være mænd der tænker på os som "kunder" - tvært imod - de tænker på os som potentielle partnere. Er du KLAR OVER hvor besværlige mænd man lige har kneppet er at slippe af med ??? altså hvis de ikke har betalt?? Det er så godt som umuligt.... der er ikke noget der klæber mere end mænd der ikke har betalt for sex... og det gider jeg bare overhovedet ikke!!! derfor tager jeg penge for det, for her kommer mænd til mig og betaler for en time og så er jeg 110% sikker på at de går igen efter en time.... ALLESAMMEN!!! Det er det eneste der tæller for mig. Inden jeg blev Jasmin prøvede jeg igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen at slippe af med mænd jeg havde knaldet... men det er ganske enkelt ikke besværet værd.... sexen er ikke god NOK til at opveje alt det bøvl med at komme af med dem igen.... så nej takKøbesex-kunder det ved man hvad er.... dejlige friske mænd/pikke der betaler mig... ikke for sex men for retten til at gå igen nøjagtig som jeg gerne vil have mænd skal være Problematiken med klebende människor som Jasmin beskriver i ett inlägg goes both ways…(Det börjar med ett glas vin, och slutar med att de vill ändra på vem jag är….)I mitt arbete är jag oftast någon annanstans i världen under långa perioder och har inte tid för komplicerade, dramatiska rollspel när jag är hemma.Jag betalar inte för rätten att gå igen, utan för rätten att få vara den jag är och inte få dåligt samvete när jag åker iväg på jobb. När jag tog mig mod att besöka min första GP läste jag mycket här inne på EG. Recensioner i all sin ära, men inlägg och kommentarer under Generell debatt och Hyggesnak skapar en betydligt bättre bild av pigorna och deras åsikter och tankar kring ämnet.Jag har visserligen bara erfarenhet av två GP ( Nikita Darling och Gina Faith ) men jag tyckte inte det var rymdforskning att ta reda på om dessa kände sig olyckliga och tvingade till sitt arbete. (Och WOW vilka möten det blev :-)) Och till dig som startade denna tråd har jag ett par enkla råd:Jeg vil gerne besøge, eller have besøg, af en glædespige der selv har valgt branchen fordi hun har lyst. Hvor finder jeg hende? Omkring midtjylland østjyllandDo your research, läs här inne (även mellan raderna) Och du det är egentligen ganska enkelt... Om du misstänker att en GP gör det under tvång….. Walk away!!!!Om pigen inte verkar trivas eller gillar det du gör … Stopp!!! (det är samma regler om du betalt för det, det är din flickvän eller någon du träffat på krogen)Livet är fantastiskt om man behandlar varandra med respekt Tack för mig och knus till alla fantastiska GP här inne.// Umiaqse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 5. Juli, 2015 (det är samma regler om du betalt för det, det är din flickvän eller någon du träffat på krogen)Vigtig pointe, som indimellem går tabt i debatter herinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg