Shady 0 Skrevet 26. Juni, 2015 (edited) Jeg vil gerne besøge, eller have besøg, af en glædespige der selv har valgt branchen fordi hun har lyst. Hvor finder jeg hende? Omkring midtjylland østjylland Redigeret 26. Juni, 2015 af Shady Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 26. Juni, 2015 bare tag en af de lyserøde herinde de er selvvælgerne 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 26. Juni, 2015 "Dem der selv har valgt branchen fordi de har lyst." Er det dem der ikke kan lade være at knalde med masser af forskellige mænd i alle aldre, tykke og smale, høje og korte, store og små ... og hvor pengene bare en en heldig bonus? Dem der havner i lykkerus fordi du ringer og vil knalde dem? Ja måske findes der nogen herinde, men nok ikke ret mange.Eller mener du dem der ikke har nogen alfons, eller noget misbrug der tvinger dem? Så har du sikkert mange flere at vælge blandt - på EG og andetsteds. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 26. Juni, 2015 (edited) Smukt formuleret banan Præcis hvad jeg skulle til at svare. Redigeret 26. Juni, 2015 af RobinHood Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Jeg vil gerne besøge, eller have besøg, af en glædespige der selv har valgt branchen fordi hun har lyst. Hvor finder jeg hende? Omkring midtjylland østjyllandMener du lyst til sex? Eller lyst til pengene?Jeg tror nemlig ikke, at mange piger gør det, fordi de er vilde med sex. Pengene spiller nok en stor rolle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 26. Juni, 2015 "Dem der selv har valgt branchen fordi de har lyst." Er det dem der ikke kan lade være at knalde med masser af forskellige mænd i alle aldre, tykke og smale, høje og korte, store og små ... og hvor pengene bare en en heldig bonus? Dem der havner i lykkerus fordi du ringer og vil knalde dem? Ja måske findes der nogen herinde, men nok ikke ret mange.Eller mener du dem der ikke har nogen alfons, eller noget misbrug der tvinger dem? Så har du sikkert mange flere at vælge blandt - på EG og andetsteds.Eller formuleret på en anden måde; de piger der selv har valgt at arbjede som prostituerede, fordi de kan lide arbejdet Når jeg handler i netto foretrækker jeg at blive ekspederet af en kassemedarbejder der kan lide sit arbjede og går op i det, fremfor en der hader jobbet og kun tog det, fordi der ikke var andre muligheder 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 26. Juni, 2015 Mener du lyst til sex? Eller lyst til pengene?Jeg tror nemlig ikke, at mange piger gør det, fordi de er vilde med sex. Pengene spiller nok en stor rolle.Hvis man ikke kan lide sex, så er det et dårligt branchevalg. Mht penge, går du gratis på arbejde? 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Hvis man ikke kan lide sex, så er det et dårligt branchevalg. Mht penge, går du gratis på arbejde? Det er det sikkert, men det var nu heller ikke det, jeg skrev.Jeg tror absolut at mange piger vælger branchen pga. de hurtige penge.Ser man bare nogenlunde ud, som pige, så kan man altid gå i byen og score i sin fritid og have et alm. arbejde med en alm. lønmodtager løn, men det er der selvfølgelig ikke så mange penge i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 26. Juni, 2015 Ser man bare nogenlunde ud, som pige, så kan man altid gå i byen og score i sin fritid og have et alm. arbejde med en alm. lønmodtager løn, men det er der selvfølgelig ikke så mange penge i Det var da godt nok et ondt-røven-argument at komme med. Siger du også til den dyre advokat, at han kan hjælpe folk i sin fritid og så ellers finde et "almindeligt arbejde", som du kalder det? Eller ville du foreslå Thomas Bjørn at spille i Vallensbæk i sin fritid, og så ellers finde et "almindeligt arbejde"? Nej, vel? For tingene har ingen sammenhæng med hinanden.Det at "gå i byen og score" er på ingen måde sammenligneligt med købs/salgs-sex. Mvh,/Gina. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Det var da godt nok et ondt-røven-argument at komme med. Siger du også til den dyre advokat, at han kan hjælpe folk i sin fritid og så ellers finde et "almindeligt arbejde", som du kalder det? Eller ville du foreslå Thomas Bjørn at spille i Vallensbæk i sin fritid, og så ellers finde et "almindeligt arbejde"? Nej, vel? For tingene har ingen sammenhæng med hinanden.Det at "gå i byen og score" er på ingen måde sammenligneligt med købs/salgs-sex. Mvh,/Gina.Ondt i røven? Hvem har ondt i røven? Det at gå i byen og score er fuldt ud sammenligneligt med købs-salgs-sex, da mange GP påstår, at de er GP fordi, de er glade for sex. Og at de ikke gør det for pengenes skyld.Hvis dét var sandt, kunne pigen ligeså godt gå i byen og få tilfredsstillet sine behov og så have et alm. arbejde ved siden af - for pengene er jo ikke vigtige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 26. Juni, 2015 Ondt i røven? Hvem har ondt i røven? Det at gå i byen og score er fuldt ud sammenligneligt med købs-salgs-sex, da mange GP påstår, at de er GP fordi, de er glade for sex. Og at de ikke gør det for pengenes skyld.Hvis dét var sandt, kunne pigen ligeså godt gå i byen og få tilfredsstillet sine behov og så have et alm. arbejde ved siden af - for pengene er jo ikke vigtige sikke noget eklatant vrøvl...alle der er glade for deres job siger da - som sandt er - at det er derfor de gør det.... det betyder med andre ord at ikke er lønnen der driver værket men lysten til lige netop DET jobsådan har alle gode GPer det da ogsåmen bare fordi man er glad for det man laver betyder da ikke at man vil arbejde uden løn.... Du forstår ikke forskellen i dit eget argunemtVi piger er glade for sex - derfor har vi valgt denne branche men vi ARBEJDER for at tjene penge .....vi ARBEJDER ikke for at blive seksuelt tilfredsstillede... det er blot den bonus der er forbundet med jobbet der virkelig gør at vi er glade for det... Det betyder at vi har et arbejde hvor vores lyst til sex er grunden til at vi er GPer men arbejdet er for at tjene penge - mens vi heldigvis laver noget vi er rigtig glade forAltså giver det absolut ingen mening at sammenligne det at gå i byen med det at være GP - for det har intet med hinanden at gøre 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 26. Juni, 2015 Det at gå i byen og score er fuldt ud sammenligneligt med købs-salgs-sex, da mange GP påstår, at de er GP fordi, de er glade for sex. Og at de ikke gør det for pengenes skyld.Hvis dét var sandt, kunne pigen ligeså godt gå i byen og få tilfredsstillet sine behov og så have et alm. arbejde ved siden af - for pengene er jo ikke vigtige Jeg beklager, for det er lidt af et sidespor i forhold til at det er en efterlysning, men jeg vil meget gerne svare på denne. Og for dem, som vil skyde mig diverse motiver i skoene har jeg hjulpet lidt på vej - jeg har farvet indlægget lyserødt for jeres skyld. :-*Jeg kan godt li' sex. Jeg kan li' sex med forskellige, mange forskellige. Og jeg kan li' nøgenhyggen og pillowtalk. På aftalt basis, for sådan passer det ind i mit liv, mine lyster, mine behov. (Og ja, jeg kan også tjene penge på det). Jeg har ikke lyst til at have sex med én person resten af mit liv, ej heller kun at have sex med én person ad gangen. Jeg har heller ikke lyst til forhold. Hvis jeg "går i byen og score" vil (nogle af) disse mænd være i mit liv på en, for mig, påtrængende måde. Jeg vil støde på dem igen og igen, når jeg skal ud og "score andre", hvilket vil sige, at jeg ikke kan bevæge mig lige så frit. Eller man bruger aften efter aften på at finde absolut intet af interesse.Med salgssex ved jeg, at jeg får mine behov dækket - lige så vel som modellen passer til de mænd, jeg mødes med. Min type mænd, endda. Mvh,/Gina. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larslarsen 26 Skrevet 26. Juni, 2015 www.sexpiger.dk/3737, hun nyder det hun laver, måske fordi det er en hobby - siger hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 sikke noget eklatant vrøvl...alle der er glade for deres job siger da - som sandt er - at det er derfor de gør det.... det betyder med andre ord at ikke er lønnen der driver værket men lysten til lige netop DET jobsådan har alle gode GPer det da ogsåmen bare fordi man er glad for det man laver betyder da ikke at man vil arbejde uden løn.... Du forstår ikke forskellen i dit eget argunemtVi piger er glade for sex - derfor har vi valgt denne branche men vi ARBEJDER for at tjene penge .....vi ARBEJDER ikke for at blive seksuelt tilfredsstillede... det er blot den bonus der er forbundet med jobbet der virkelig gør at vi er glade for det... Det betyder at vi har et arbejde hvor vores lyst til sex er grunden til at vi er GPer men arbejdet er for at tjene penge - mens vi heldigvis laver noget vi er rigtig glade forAltså giver det absolut ingen mening at sammenligne det at gå i byen med det at være GP - for det har intet med hinanden at gøre Du taler udenom og modsiger dig selv, min gode Jasmin I er glade for sex og mange af Jer gør det ikke for pengene, som flere skriver.Nu skriver du, at I arbejder for at tjene penge.Hvis pengene ikke er vigtige, kan I ligeså godt arbejde som lønslaver.Hvis pengene derimod ER vigtige, er der ingen skam i at erkende, at I har sex for at tjene penge, og så er det, at I er glade for sex, kun et plus Jeg beklager, for det er lidt af et sidespor i forhold til at det er en efterlysning, men jeg vil meget gerne svare på denne. Og for dem, som vil skyde mig diverse motiver i skoene har jeg hjulpet lidt på vej - jeg har farvet indlægget lyserødt for jeres skyld. :-*Jeg kan godt li' sex. Jeg kan li' sex med forskellige, mange forskellige. Og jeg kan li' nøgenhyggen og pillowtalk. På aftalt basis, for sådan passer det ind i mit liv, mine lyster, mine behov. (Og ja, jeg kan også tjene penge på det). Jeg har ikke lyst til at have sex med én person resten af mit liv, ej heller kun at have sex med én person ad gangen. Jeg har heller ikke lyst til forhold. Hvis jeg "går i byen og score" vil (nogle af) disse mænd være i mit liv på en, for mig, påtrængende måde. Jeg vil støde på dem igen og igen, når jeg skal ud og "score andre", hvilket vil sige, at jeg ikke kan bevæge mig lige så frit. Eller man bruger aften efter aften på at finde absolut intet af interesse.Med salgssex ved jeg, at jeg får mine behov dækket - lige så vel som modellen passer til de mænd, jeg mødes med. Min type mænd, endda. Mvh,/Gina. Nu har jeg aldrig sagt, at den var møntet på dig Gina. Det var en generel konstatering, så jeg forstår ikke hvorfor du forsvarer dig Du kan godt lide sex, og du vil helst have det på aftalt basis. Du vil ikke bindes til én person resten af livet eller i en periode, og du vil ikke gå i byen.Jamen så er løsningen ligefor: Du sætter en annonce på annoncelight (eller et andet annoncemedie), hvor du tilbyder gratis sex. Du får den samme type kunder (personer der besøger annonceligt etc.), og du får en masse sex med en masse forskellige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 www.sexpiger.dk/3737, hun nyder det hun laver, måske fordi det er en hobby - siger hun.Det må man da også håbe, ellers bliver sexen sikkert noget kedelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 26. Juni, 2015 Du kan godt lide sex, og du vil helst have det på aftalt basis. Du vil ikke bindes til én person resten af livet eller i en periode, og du vil ikke gå i byen.Jamen så er løsningen ligefor: Du sætter en annonce på annoncelight (eller et andet annoncemedie), hvor du tilbyder gratis sex. Du får den samme type kunder (personer der besøger annonceligt etc.), og du får en masse sex med en masse forskellige Der er jo ikke tid, luft og mulighed for den slags aftaler, jeg gør mig i, når jeg skal bruge min tid på i stedet at arbejde med hvad som helst andet end det jeg helst vil arbejde med og som opfylder mine behov. Mvh,/Gina. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Der er jo ikke tid, luft og mulighed for den slags aftaler, jeg gør mig i, når jeg skal bruge min tid på i stedet at arbejde med hvad som helst andet end det jeg helst vil arbejde med og som opfylder mine behov. Mvh,/Gina.Du arbejder ikke meget mere end 148-160 timer pr. måned i et alm. lønmodtager arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 26. Juni, 2015 Du taler udenom og modsiger dig selv, min gode Jasmin I er glade for sex og mange af Jer gør det ikke for pengene, som flere skriver.Nu skriver du, at I arbejder for at tjene penge.Hvis pengene ikke er vigtige, kan I ligeså godt arbejde som lønslaver.Hvis pengene derimod ER vigtige, er der ingen skam i at erkende, at I har sex for at tjene penge, og så er det, at I er glade for sex, kun et plus Jeg gør det heller ikke for pengene for dem har jeg nok af uden at jeg behøvede arbejde overhovedet.... men for de piger hvor det ER et arbejde... der er det et arbejde for at tjene penge - nøjagtig som alle andre arbejder. Hvorfor har de piger der siger de gør det af lyst valgt det arbejde.... det har de gjort fordi de kan lide sex.... Hvorfor har de piger IKKE valgt et job som lønslaver... fordi det overhovedet ikke er spor SJOVT at være lønslave og det er tilmed rigtig dårligt lønnet... lønslave er dobbelt op på nederen. Derfor kan vi ikke lige så godt ARBEJDE som lønslaver for hvem pokker har lyst til et arbejde hvor man ikke er glad..... hvem gider et job man ikke har lyst til. Altså gør GPer det først og fremmest af lyst fordi de kan lide jobbet meget bedre end et job som lønslave!! Hvis det kun er en hobby - som det er for mig fordi jeg pricipielt kan være ligeglad pengen - så kunne du måske have ret - men nøjagtig som med Gina er der lige et par andre faktorer der gør sig gældende. Dem får du nedenfor via markeringenNu har jeg aldrig sagt, at den var møntet på dig Gina. Det var en generel konstatering, så jeg forstår ikke hvorfor du forsvarer dig Du kan godt lide sex, og du vil helst have det på aftalt basis. Du vil ikke bindes til én person resten af livet eller i en periode, og du vil ikke gå i byen.Jamen så er løsningen ligefor: Du sætter en annonce på annoncelight (eller et andet annoncemedie), hvor du tilbyder gratis sex. Du får den samme type kunder (personer der besøger annonceligt etc.), og du får en masse sex med en masse forskellige Og det er så her du tager alvorligt fejl...for det første vil det ikke være mænd der tænker på os som "kunder" - tvært imod - de tænker på os som potentielle partnere. Er du KLAR OVER hvor besværlige mænd man lige har kneppet er at slippe af med ??? altså hvis de ikke har betalt?? Det er så godt som umuligt.... der er ikke noget der klæber mere end mænd der ikke har betalt for sex... og det gider jeg bare overhovedet ikke!!! derfor tager jeg penge for det, for her kommer mænd til mig og betaler for en time og så er jeg 110% sikker på at de går igen efter en time.... ALLESAMMEN!!! Det er det eneste der tæller for mig. Inden jeg blev Jasmin prøvede jeg igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen at slippe af med mænd jeg havde knaldet... men det er ganske enkelt ikke besværet værd.... sexen er ikke god NOK til at opveje alt det bøvl med at komme af med dem igen.... så nej takKøbesex-kunder det ved man hvad er.... dejlige friske mænd/pikke der betaler mig... ikke for sex men for retten til at gå igen nøjagtig som jeg gerne vil have mænd skal være 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 26. Juni, 2015 Uanset hvad man laver, bliver man bedre til det hvis man kan lide det. De piger der IKKE kan lide jobbet, får som regel dårlige anmeldelser, bliver kaldt uengagerede etc. Alle der er gode til deres job, finder nok en form for glæde ved det (og dem der haaaader deres job, er som regel heller ikke særlig gode). Men det betyder jo ikke at bare fordi man kan li' sit job, vil man gøre det gratis. Hvorfor skulle man dog det ? Man skal jo leve af noget, og hvis man vælger noget man er glad for og samtidig god til, bliver pengene som regel bedre, og man har mange forudsætninger for et lykkeligt liv.At foreslå det skulle gøres gratis, bare fordi man kan lide det, er noget rigtigt misundeligt og usympatisk sludder !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 26. Juni, 2015 Vi piger er glade for sex - derfor har vi valgt denne branche men vi ARBEJDER for at tjene penge .....vi ARBEJDER ikke for at blive seksuelt tilfredsstillede... det er blot den bonus der er forbundet med jobbet der virkelig gør at vi er glade for det... igen igen....bliver der generaliseret, det er ikke ALLE piger der befinder sig på denne hylde.... lige så mange GP'ere der er aktive, lige så mange baggrunde er der.. Fantastisk afsporing...Shady kan godt forstå din bagtanke, og fornemmer lidt at du har haft nogle dårlige oplevelser...siden at du er så specifik i din søgen, der er rigtig mange søde piger derude, og det er temmelig svært at fremhæve en enkelt....følg din mavefornemmelse, og vær ikke tilbageholden med at forlade stedet igen, undgå at bestille tid som du derved vil følge dig bundet til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 26. Juni, 2015 Siger du også til den dyre advokat, at han kan hjælpe folk i sin fritid og så ellers finde et "almindeligt arbejde", som du kalder det? Mvh,/Gina.Det siger jeg hver gang jeg er nødt at benytte hendes tjenester. Magen til kvinde at tage betalt må man lede efter...Selvfølgelig er det dejligt at arbejde af lyst, og selvfølgelig skal man tage betalt for det hvis man kan.Det er jo bare det lille problem at skille de GP'er der faktiskt gør det fremmest p.g.a. sin monumentale sexlyst fra alle dem der siger de gør det pga sin monumentale sexlyst. Og hvis man så lykkes med den identificeringen, så er der bare tilbage at undersøge hvis der opstår nogen kemi når man kommer, så at den der monumentale sexlyst får nogen udveksling.Altså er der inget andet tilbage at gøre end at selv gå ud i junglen og jagte de gode oplevelser. Som altid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 26. Juni, 2015 Eller formuleret på en anden måde; de piger der selv har valgt at arbjede som prostituerede, fordi de kan lide arbejdet Når jeg handler i netto foretrækker jeg at blive ekspederet af en kassemedarbejder der kan lide sit arbjede og går op i det, fremfor en der hader jobbet og kun tog det, fordi der ikke var andre muligheder Så skal du nok ikke handle i Netto ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Jeg har flyttet denne tråd til Generel Debat da den er kørt helt af sporet i henhold til trådstarten.Jeg må endnu en gang anmode om at man ikke afsporer efterlysninger med generel debat, men istedet opretter en debattråd til formålet i det rette forum. Jeg må erkende at det undrer at det er så uroligt svært for brugerne at efterleve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg