Gæst Skrevet 5. Juli, 2015 Uuuh, fire arme til pakker og shoppingposer... Lyder som en drømmedate. Godt man er fravalgt som sponsor til dette scenario. Til gengæld giver eftermiddagssolen mig kilometerlange ben. Sådan noget kan man vist bruge i annonceringen. Jep, og det er ikke kun god reklame, det holder også IRL. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest John8200 Skrevet 6. Juli, 2015 Uhh. Gina. Hvor dejligt. Du ligner dit eget skønne jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 6. Juli, 2015 Så gi'r sommeren den gas - her er min sommer-selfie: Selv din skygge er pokkers dejlig ❤️❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 8. Juli, 2015 Der menes jo nok Bikini sommerselfies - men jeg følger strømmen fra Gina og er realist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 8. Juli, 2015 Der menes jo nok Bikini sommerselfies - men jeg følger strømmen fra Gina og er realist Piiiifft, du ser godt ud 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Juli, 2015 (edited) Piiiifft, du ser godt ud Du må ikke pifte, så bliver du skældt ud!! Redigeret 8. Juli, 2015 af Info9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. Juli, 2015 Der menes jo nok Bikini sommerselfies - men jeg følger strømmen fra Gina og er realist Ja hvem ville ikke gerne komme med et par søde komplimenter. Hvis man sad ved siden af dig.God sommer til dig TT.KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 217 Skrevet 9. Juli, 2015 Der menes jo nok Bikini sommerselfies - men jeg følger strømmen fra Gina og er realist Hej Trine kunne være hyggeligt, at følges med dig en dag i bikini , mange dejlige sommer knus til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 9. Juli, 2015 (edited) Så gi'r sommeren den gas - her er min sommer-selfie: Super flot billede, også rent teknisk. Troede først det var en ambolt under armen, lidt skræmmende, men læste så forklaringen oven for Redigeret 9. Juli, 2015 af Eastwood typo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg