The Deep 158 Skrevet 24. Juni, 2015 HejKan ikke find noget om hende!Anyone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Jeg har hilst på Emma engang jeg var på besøg på mon-Cherie, og har lige siden haft store planer om at besøge hende uden at det er lykkedes.høj, slank, ung og køn var mit indtryk - kast gerne en tråd hvis du kommer først.....Jeg må se at finde en dag!Cal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 27. Juni, 2015 Tilbage til emne?anyone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 27. Juni, 2015 (edited) Tilbage til emne?anyone?Calletti er selvfølgelig et fjols, der troede du ville høre om indtryk af Emma, når du skriver "Kan ikke find noget om hende!" Det er indlysende for enhver at det var noget helt andet du ville ... Redigeret 27. Juni, 2015 af Bebop 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 27. Juni, 2015 Du er så smart peebop!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 28. Juni, 2015 Du er så smart peebop!!Ja, det behøver jeg ikke dig til at fortælle mig. Men skal vi ikke tage yderligere korrespondance, der kun handler om vores opfattelse af hinanden over privat besked-systemet?Til tråden: Der er nok stadig en del, der ikke ved, hvad det egentlig er du efterlyser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 28. Juni, 2015 (edited) Du er ret og jeg er forkert! Redigeret 28. Juni, 2015 af The Deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 28. Juni, 2015 Jeg tror du misforstår:Dine sproglige evner er ikke verdens bedste, eller også er du bare meget utålmodig. I hvert fald formulerer du dig nogle gange så kort og upræcist, at det er svært at gætte, hvad du mener. Hvis du så bagefter håner folk, der prøver at hjælpe dig, så virker det ærligt talt lidt pudsigt.Jeg gætter nu på, at det du egentlig prøvede at spørge om var, om nogen ved, hvor Emma har vagt eller om hun er stoppet/holder ferie?Er det rigtigt?Eller var det den her:http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse-hest/350050-hyggedag_med_emma__mon_cheriEllers er hun også på vagt på CE:http://www.cluberotica.dk/vagtplan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Japper 55 Skrevet 28. Juni, 2015 (edited) Sikke en gang ordkløveri og en kamp om at få ret og få sidste ord - barnligt.Udvis dog i det mindste en ordentlig tone og en smule høflighed.Hvis jeg var trådstarter, så ville jeg da være glad for, at der i det mindste var en (Calletti) der var så venlig at svare og give mig svar på bare en lille bitte smule omkring det jeg søgte svar på (ung, køn, høj og slank) - det kan jo godt være at hun også annonceres således, men det kan jo ofte være noget misvisende. Og så får han en noget højrøvet anmodning om at komme tilbage til emnet ...! .. og ydermere bliver kaldt et fjols !? ...og måske var det en idé at præcisere sit spørgsmål lidt bedre.Det er vel ikke meningen man skal sidde og overveje at smide enten et spørgsmål eller et svar herind uden at skal sidde og tænke ...skal - skal ikke ..af frygt for at dem der har været her for længe vil svine en til ??Og for resten.. så læser jeg trådstarters spørgsmål om at han ikke kan finde noget om Emma HERINDE. Redigeret 28. Juni, 2015 af Japper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 28. Juni, 2015 (edited) Sikke en gang ordkløveri og en kamp om at få ret og få sidste ord - barnligt.Udvis dog i det mindste en ordentlig tone og en smule høflighed.Hvis jeg var trådstarter, så ville jeg da være glad for, at der i det mindste var en (Calletti) der var så venlig at svare og give mig svar på bare en lille bitte smule omkring det jeg søgte svar på (ung, køn, høj og slank) - det kan jo godt være at hun også annonceres således, men det kan jo ofte være noget misvisende. Og så får han en noget højrøvet anmodning om at komme tilbage til emnet ...! .. og ydermere bliver kaldt et fjols !? ...og måske var det en idé at præcisere sit spørgsmål lidt bedre.Det er vel ikke meningen man skal sidde og overveje at smide enten et spørgsmål eller et svar herind uden at skal sidde og tænke ...skal - skal ikke ..af frygt for at dem der har været her for længe vil svine en til ??Der har du lige nøjagtigt essensen, af adskillige debattører herinde, SMAGSDOMMERE/MENINGSDANNERE, der ser det som sine fornemste opgaver at kritisere /korreksere andre profilers tone og indlæg. Læg mærke til at det er de samme skribenter, der går igen, igen og igen mht. ovenstående.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Redigeret 28. Juni, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 28. Juni, 2015 Men det er du ikke!I kan bare stop med at svar hvis I ikke hold til emne! Emne er Emma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Juni, 2015 Ja jeg har jo som nævnt hilst på Emma for et par måneder siden og var helt paf da jeg skulle vælge mellem hende, som er høj , ung, slank og køn og en anden lige så fristende pige. Jeg endte med den anden pige, men skal med sikkerhed besøge Emma, som jo er trådens emne en anden dag - det glæder jeg mig til.Var mit input nemmere at forstå denne gang? Ellers prøver jeg gerne med en lydfil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg