Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

"Ingen profiler matcher din søgning. Prøv at søge bredere." så hun har slettet profilen.

Skrevet

Hun virker rigtig sød når man snakker skriver med hende, og jeg ville egenligt gerne have besøgt hende, men vi fik aldrig tiderne til at passe. 

Så vidt jeg ved, så har hun holdt pause et stykke tid, men ved ikke om hun er kommet tilbage. 

• 5 months later...
Skrevet
Superblue skrev, den 23. juni 2015 at 17:55:

Hun virker rigtig sød når man snakker skriver med hende, og jeg ville egenligt gerne have besøgt hende, men vi fik aldrig tiderne til at passe. 

Så vidt jeg ved, så har hun holdt pause et stykke tid, men ved ikke om hun er kommet tilbage. 

Hun er på suger nu

har lige skrevet sammen med hende 

men har ikke været der i nu 8-)

Skrevet

Har fået hendes tlf nr

tror hun er Pro 

vil have 1500,- for 1 time

hun kender åbenbart ikke suger konseptet :shock:

Skrevet

Nu tror jeg altså enten der bliver digtet historier eller snakket om en forkert pige... Det lyder i hvert fald slet ikke som hende jeg har snakket en del med. 

Hun var slet ikke Pro agtig - da vi snakkede var det helt sikkert en sugardate- og slet ikke noget med tid osv... Og så vidt jeg ved, så giver hun slet ikke sit telefon nr ud... 

Skrevet
Superblue skrev, for 7 timer siden:

Nu tror jeg altså enten der bliver digtet historier eller snakket om en forkert pige... Det lyder i hvert fald slet ikke som hende jeg har snakket en del med. 

Hun var slet ikke Pro agtig - da vi snakkede var det helt sikkert en sugardate- og slet ikke noget med tid osv... Og så vidt jeg ved, så giver hun slet ikke sit telefon nr ud... 

Har sendt en PB til dig superblue

8-) mvh 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.