Hop til indhold
Gentleman and a Scholar

Forslag: Valgfrie kommentarer

Recommended Posts

Forslag: Lad trådstarter i anmeldelsesfora bestemme om der kan oprettes kommentarer på hans anmeldelse eller ej.

Hvorfor? Fordi det burde fjerne mange af de forskellige forbehold mod at anmelde som forskellige forumdeltagere har opbygget gennem tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forslag: Lad trådstarter i anmeldelsesfora bestemme om der kan oprettes kommentarer på hans anmeldelse eller ej.

Hvorfor? Fordi det burde fjerne mange af de forskellige forbehold mod at anmelde som forskellige forumdeltagere har opbygget gennem tiden.

Ja må det jo blot konstateres at det så IKKE er et debatforum mere, hvis dit forslag får gang på jorden.

Venligst Landsbytossen -nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja må det jo blot konstateres at det så IKKE er et debatforum mere, hvis dit forslag får gang på jorden.

Jeg synes Gentlemans forslag er en udmærket idé. Når der nu er så mange, inklusive dig, der giver udtryk for at i ikke skriver anmeldelser på grund af kommentarerne. Du kan jo stadig debattere i alle de tråde, der ikke be'r om at være fritaget, herunder i Generel debat og Hyggesnak, men også langt flertallet af andre tråde herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes Gentlemans forslag er en udmærket idé. Når der nu er så mange, inklusive dig, der giver udtryk for at i ikke skriver anmeldelser på grund af kommentarerne. Du kan jo stadig debattere i alle de tråde, der ikke be'r om at være fritaget, herunder i Generel debat og Hyggesnak, men også langt flertallet af andre tråde herinde.

Markeringen - Det er såmænd ikke på grund af de seriøse kommentarer til anmeldelserne, mere de svinere der kommer i  forbindelse med dem, men jeg kan heldigvis konstatere, at jeg IKKE står alene med det synspunkt.

Det er selvfølgelig en mulighed, men som jeg ser det, er en tråd der KUN består af den specifikke anmeldelse, og ingen øvrige kommentarer, bliver i min optik en fattig tråd, men det er måske også dagsordenen for forslaget.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig en mulighed, men som jeg ser det, er en tråd der KUN består af den specifikke anmeldelse, og ingen øvrige kommentarer, bliver i min optik en fattig tråd, men det er måske også dagsordenen for forslaget.

Hmmm hvis der er en dagsorden, så består den ikke af andet end et ønske om flere anmeldelser, mindre ævl og kævl, og mindre filter ud over det som moderationen lægger. Det er alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Markeringen - Det er såmænd ikke på grund af de seriøse kommentarer til anmeldelserne, mere de svinere der kommer i  forbindelse med dem, men jeg kan heldigvis konstatere, at jeg IKKE står alene med det synspunkt.

Nej ifølge din egen optælling, så vil Borende X, Gerog, An2n, Butch, Knallert, Bundstokken, reknas og Titman ikke skrive anmeldelser mere, fordi vi andre sviner jer til. Jeg henviser til din post her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/38511-anmeldelser/?do=findComment&comment=311937

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke tilhænger af forslaget. Hvis jeg læser en anmeldelse af en pige, der interesserer mig, ville det være surt ikke at kunne stille nogen spørgsmål. Kan godt forstå at det er træls at nogen personer herinde angriber anmelderen eller afsporer tråden med ligegyldig pjat - men så er det det/dem man skal slå ned på i stedet. Ikke ved at lukke for kommentarer.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej ifølge din egen optælling, så vil Borende X, Gerog, An2n, Butch, Knallert, Bundstokken, reknas og Titman ikke skrive anmeldelser mere, fordi vi andre sviner jer til. Jeg henviser til din post her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/38511-anmeldelser/?do=findComment&comment=311937

Nu skal du ikke skyde med sprede hagl min ven, det er netop bestemte profiler herinde (person angreb), som er årsagen til at jeg IKKE lægger anmeldelser mere på dette site, så hvor du får vi fra er mig forståeligt. Hvilken begrundelse andre på listen du henviser til har, skal jeg lade være usagt.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forslag: Lad trådstarter i anmeldelsesfora bestemme om der kan oprettes kommentarer på hans anmeldelse eller ej.

Jeg tror det i forvejen vægter mere hos admin, hvis en anmelder indrapporter uvedkommende kommentarer til en ellers sober anmeldelse - så det er vel kun et spørgsmål om at bruge denne funktion noget mere. Husk at Admin kender pappenheimerne bedre end vi andre og godt ved hvem, der i forvejen står i kø til at få karantæne/advarsel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi ved vel allesammen, at forskellige mænd kan have meget forskellige oplevelser af den samme pige, og det at andre kommenterer/supplerer en anmeldelse betyder efter min mening, at man får et mere nuanceret og dermed brugbart billede af pigen.

Det kan man selvfølgelig stadig få, hvis forslaget realiseres - og det bliver så ved, at alle med en anden mening om pigen og dermed om anmeldelsen åbner en ny streng.
Jeg tror, det bliver temmelig uoverskueligt, hvis der kommer 25 strenge om hver pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter mit mit indlæg for et døgn siden har der kun været larmende tavshed.
Så jeg tænker: Er det fordi man mener, at mit indlæg er så tåbeligt, at det ikke er værd at kommentere - eller er det fordi det er lykkedes mig at overbevise Gentleman og tilhængerne af hans forslag om, at det er et dårlig forslag?
Hvis det sidste er tilfældet, så ville jeg jo mene, at det hører til god debatkultur at sige, at man er blevet overbevist af mine argumenter.
Jeg siger det, fordi jeg synes det er frustrerende gang på gang at opleve, hvordan en skriver "det mener jeg" og 3 andre skriver "det mener jeg ikke" og den første skriver "det mener jeg altså alligevel" - og så slutter den der. Overdrivelse fremmer forståelsen :smile:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa FrankJ,

Jeg har haft travlt med at arbejde og knalde piger og sådan noget. :)

Nej du får mig ikke overbevist om at det er et dårligt forslag. Ikke på det grundlag du anfører i hvert fald. Bemærk at forslaget er at gøre det valgfrit for anmelder om der kan kommenteres. Jeg tror såmænd at langt de fleste, inklusive jeg selv, vil vælge at der kan kommenteres frit, men der kunne være nogle tilfælde hvor jeg ville låse fast. Rationalet kan læses her:

Der kommer ikke 25 strenge om hver pige. Desuden har forum en søgefunktion som man kan benytte til at finde ting. Den bruger man vel uanset om der er 1 eller 25 anmeldelser af en pige. Overskuelighed kan jeg ikke se som et problem, for den er der alligevel ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Forslag: Lad trådstarter i anmeldelsesfora bestemme om der kan oprettes kommentarer på hans anmeldelse eller ej.

Jeg synes ikke om dit forslag, selvom jeg naturligvis ikke ved hvor mange, der vil benytte den skitserede mulighed.

Det vil begrænse muligheden for at komme med såvel positive som negative kommentarer og/eller spørgsmål, som kan have andre end spørgerens interesse. Og hvis dit forslag indføres, skal man så oprette en separat tråd for at kommentere en anmeldelse, Og hvor skal den så stå? Jeg tror, at det vil blive uoverskueligt, for det er vel næppe tanken at lave et underforum med 'Kommentarer til anmeldelser' ?. :unsure::D:D

 

.

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kommer ikke 25 strenge om hver pige. Desuden har forum en søgefunktion som man kan benytte til at finde ting. Den bruger man vel uanset om der er 1 eller 25 anmeldelser af en pige. Overskuelighed kan jeg ikke se som et problem, for den er der alligevel ikke.

Jeg forstår ikke, hvad et halvtomt glas har med det her at gøre.
Hvis nogen er for sarte til at få deres anmeldelser kommenteret, så kan de vel bare lade være med at skrive dem.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...