Hop til indhold
Mulatten

Et godt råd? (Udlejning af lejlighed)

Recommended Posts

Hej venner og veninder,

Jeg ved ikke om det er det rette sted med et sådant spørgsmål.

Men jeg står i den situation, at jeg overvejer at leje min lejlighed ud (jeg er så heldig at have to - hvilket jo er dyrt) til piger, der ikke har et sted at møde deres gæster.
Så ville egentligt bare høre, om der er nogen herinde der har erfaring med dette, både piger og fyre?
Er der noget jeg skal være opmærksom på, nogen forbehold jeg skal tage mig, hvordan finder man en fair pris eller noget helt fjerde :).

Mvh

Redigeret af Mulatten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt kompliceret. Det kunne være, du skulle forhøre dig hos SIO. Kan du ikke her få præcist svar, vil man kunne henvise dig til en sagfører, der ved noget om de ting.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner og veninder,
Jeg ved ikke om det er det rette sted med et sådant spørgsmål.
Men jeg står i den situation, at jeg overvejer at leje min lejlighed ud (jeg er så heldig at have to - hvilket jo er dyrt) til piger, der ikke har et sted at møde deres gæster.
Så ville egentligt bare høre, om der er nogen herinde der har erfaring med dette, både piger og fyre?
Er der noget jeg skal være opmærksom på, nogen forbehold jeg skal tage mig, hvordan finder man en fair pris eller noget helt fjerde :).
Mvh

Kan anbefale dig at tage kontakt til denne http://www.tvc.dk/  og få råd/vejledning og hjælp - de er rigtig gode. De har lavet et godt stykke arbejde, da jeg havde behov for det.

Venligst Landsbytossen - nu ned tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan anbefale dig at tage kontakt til denne http://www.tvc.dk/  og få råd/vejledning og hjælp - de er rigtig gode. De har lavet et godt stykke arbejde, da jeg havde behov for det.

Lejer du da ud? :grin::grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lejer du da ud? :grin::grin::grin:

Som du dog kan spørge da, men skal gerne løfte lidt af sløret for tingenes tilstand.

1. Kørsel i firmabil hvor jeg IKKE havde nogen udgifter, men jeg trak kilometerpenge fra på selvangivelsen, sagen tog 2 år men blev vundet med deres mellemkomst. Det blev endda omtalt i medierne og var en medvirkende årsag til at loven, den gang blev lavet om så det klart fremgik, at man skulle have en udgift til transport for at kunne trække et beløb fra.

2. Mit fritidsjob hvor der er mulighed for at blive "knaldet" i mere end en forstand, sørgede de også for at præmis blev klarlagt. Selv fra SKAT mødte jeg megen velvillighed mht. råd og vejledning Så ja jeg synes pengene de skulle have var givet godt ud. :grin:

venligst Landsbytossen - nu med tablet

..

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som du dog kan spørge da, men skal gerne løfte lidt af sløret for tingenes tilstand.

1. Kørsel i firmabil hvor jeg IKKE havde nogen udgifter, men jeg trak kilometerpenge fra på selvangivelsen, sagen tog 2 år men blev vundet med deres mellemkomst. Det blev endda omtalt i medierne og var den direkte årsag til at loven, den gang blev lavet om så det klart fremgik, at man skulle have en udgift til transport for at kunne trække et beløb fra.

Nååh sår'n! Jeg gik og troede, at du udlejede din firmabil til glædesaktiviteter :grin::grin:. Men jeg kan se, at det ikke var rigtigt :cool:. Medieomtale? Av, den var nok værre, for nu kan vor stjernejurist herinde sikkert finde sagen frem :???:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jamen det skal han da være så hjertelig velkommen til. Markeringen - nej det havde politiet/skat sgu for meget check på, da jeg havde firmabil, fy da føj da. Markeringen - vi var 75 der spyttede i kassen til advokaten mht. sagen, da den blev oprettet dengang jeg var i det pgl. firma.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...