Hop til indhold

Recommended Posts

Det undrer mig at  jeg ikke kan finde anmeldelser af denne gudinde. 

https://annoncelight.dk/showad/183527

Jeg var derude for et par uger siden. 

Hun er tysk men taler dansk med accent.  Stedet er vildt flot indrettet.  En kæmpe sal med alt S/M udstyr. 

Jeg fik en rigtig vild oplevelse hvor jeg helt klart fik flyttet mine grænser mht smerte og masochisme.  Blandt andet stak hun en lang strikkepindslignende stang 10-15 cm op i mit urinrør mens jeg var lænket fast til en lædersofa. Jeg var sgu ved at besvime af at se på det. 

Hun er super dygtig og professionel! 

100% anbefalelsesværdig! !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Strikkepinden= sound hedder det gjorde ondtpå en uunderlig måde. 

Lidt tissetrang samtidig med at man sidder og kigger ned og tænker " nu flækker min pik" Det er ret spooky men også vildt stimulerende. 

Det gjorde nas da jeg kom. ..... og 5-6 dage bagefter :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor Sugardaddy skrev, for 3 timer siden:

Strikkepinden= sound hedder det gjorde ondtpå en uunderlig måde. 

Lidt tissetrang samtidig med at man sidder og kigger ned og tænker " nu flækker min pik" Det er ret spooky men også vildt stimulerende. 

Det gjorde nas da jeg kom. ..... og 5-6 dage bagefter :-/

Ja, det gør nas at komme med en sound i  pikken! Årsagen er det tryk, der bygges op, fordi sounden blokerer for den naturlige trykudligning. Jeg har endda været ude for, at jeg tissede blod et par  dage efter. Men det behøver ikke være sådan. Tricket er, at sounden skal trækkes ud lige før, man kommer - eller endnu mere perfekt timet; samtidig med, at man kommer. Det er ikke mange GP'er, der gør noget ud af den side af sagen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...