Hop til indhold
Guest RasmusL

Anmeldelser.

Recommended Posts

Har du da ingen humor :-)

?

Er det Marie Krarup-finten ("det var satire")?

Er du/I så tilfreds. Da I nu ikke magter at finde de pgl. indlæg har jeg været så venlig for nemheds skyld efterhånden at have samlet disse her. http://talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=783&sid=908d1ec19959e17b354d7f1ddf8ba2ac

Jeg har læst nogle af linkene, men ikke alle. Nogle af dem jeg har læst opfatter jeg ikke som "personangreb" eller "fnidder"; det er bare folk der skriver noget irrelevant. På den måde minder det om alle andre on line-fora. Et godt eksempel på hvad jeg mener er den her (som du på hjemmesiden også kalder "irrelevant kommentar"):

Jeg er helt enig i at kommentaren er irrelevant og potentielt "afsporer". Men hvis alle bare ignorerer den slags, så er skaden efter min mening til at overse. Det sker i alle fora jeg kender til, så kan man ikke leve med det bliver ens on line-dage hurtigt talte. Helt generelt kommer man langt med at ignorerere :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej EG

jeg er ca inde 1 gang om dagen og kigge om der er kommet nye anmeldelser. 

Må sige at inden for de sidste par måneder synes det er blevet ret fesent at gå ind og kigge anmeldelser da 90% af anmeldelserne er af udenlandske piger :-( 

Hvorfor er der så få som besøger og anmelder de danske? er det pengen pungen som får folk til de udenlandske??

/Rasmus

VarmePia havde jo lavet en "quick-analyse" for nyligt, hvor emnet var Holstebro på en søndag. Der var klart overtal af udenlandske glædes pige annoncer, så der ligger nok en del af forklaringen.

Personligt skriver jeg ikke rigtigt anmeldelser længere, fordi at jeg synes at det er personligt det som foregår mellem mig og glædes pigen. Og dels fordi at sidste år var det den / de samme piger jeg besøgte, så der var ikke så meget "nyt" at fortælle :)

Jeg er nok mere til at "hjælpe" andre i efterlysningerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...