Hop til indhold
Guest Sarsar

Vild kæresteoplevelse med Anqi på Daisyclub

Recommended Posts

Guest Sarsar

Så fik jeg besøgt den nye pige hos Daisyclub, den søde Anqi. Hun er super sød lille en som man bare vil tage med hjem i lommen. Men kommer ind og møder hende får et bad og så ind i værelset hvor der skal hygges. Starte med et lille kys på kanten af senge inden hun gerne vil op til en så hun ligger ovenpå mens man får de dybeste kys og tungekys, både med hende på toppen og med mig, super frækt at kunne kysse den skønne pige som var super blød og røre ved:) efter 5-10 min med frække kys går vi over i en 69 hvor der bliver sikket på livet løs. Så var det tid til at man skulle op i hende, hun var pænt stram at komme op i men da den kom op var det en skøn følelse, så kneppede vi i nogle forskellige positioner inden jeg kom. Så var det ud i badet igen og på med tøjet og hjem, denne gang med et kæmpe smil på læben.

Det var nemlig en fantastisk oplevelse, hun var sød og vendelig over for en lige fra man kom til man gik ud af døren. Jeg fik vist det man kalder en Rigtig kæreste oplevelse med Anqi, så hvis man er ude efter det er hun klart et besøg værd :) Hun var også god til at sutte pik, sex med hende var skønt og hendes kys var skønne. Så alt i alt en super skøn oplevelse hos Anqi som jeg håber jeg kan nå at besøge igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til de dovne:

Kæresteoplevelse er en tur i den syvende himmel med en dejlig asiatisk pige. Indeholder dansk, svensk, megafransk, 69, tungekys og massage.

1/1 time: 1.300,- kr.
1/2 time: 900,- kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super - tak for anmeldelsen. Heldigt at jeg skal til København på tirsdag. Må vist se at få aftalt et besøg.

Kan man bestille tid? Eller skal man bare droppe ind og håbe?

Redigeret af Havemand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Super - tak for anmeldelsen. Heldigt at jeg skal til København på tirsdag. Må vist se at få aftalt et besøg.

Kan man bestille tid? Eller skal man bare droppe ind og håbe?

ville klart anbefale dig at lave en aftale med dem hvis du vil have en bestemt pige, det gjorde jeg. Det er nemt og hurtigt og kan også gøres over sms hvis man ikke vil ringe :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Godt for dig. Jeg må vist se at kigge forbi hende meget snart.

Hvordan med hår forneden?

Der var noget hår der nede men det er på ingen måde slemt eller meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvordan med alderen på hende her Anqi?

Er hun under 25?

Er efterhånden lidt træt af asiater der tror de kan gå for at være purunge lige længe nok. Er hun ung og ca. 23?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Puhh det er lidt svært at sige, hun er nok 23 men kan måske ligne en der er lidt ældre. Men igen syntes det er lidt svært at bedømme deres alder ud fra hendes udseende. 

Men igen, hvilken alder de har er jo ikke afgørende på den sex man får, men hvis du forventer en lille skolepige på 19 så bliver du skuffet ved næsten alle deres piger...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det måtte jeg også prøve. Jeg er helt enig i at hun kysser vildt godt, som om hendes mund er mere blød end andre pigers :-o

Jeg vil tro hun er måske 25 år. Det er svært at sige med asiatiske piger, men hendes krop er lækker og jeg er vild med hendes patter, men hun måtte godt have lidt mere sul på kroppen. Sød og opmærksom er hun, helt klart en anbefaling værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for god anmeldelse.

Hvordan er selve stedet Daisyclub?
Er det diskret?
Og er det pænt og i orden?

Ret diskret, det ligger ovenpå et autoværksted, men igen tager sig af hvem der kommer og går. Rent og pænt sted, det virker meget seriøst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og er det pænt og i orden?

Bestemt. Dog ikke ligefrem lydisolerede arbejdsværelser, der ligger dør om dør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Det er et rigtig pænt og ordentlig sted, pæne værelser og god betjening fra man kommer ind af døren til man er ude igen. Men ja der kan godt være noget lydt, har før oplevet mens jeg var med en af pigerne kunne man høre en af de andre piger få en ordentlig omgang :D haha. Men ellers sørger de for man ikke støder på nogle fra man træder ind af døren og man er ude igen.

Dog vil jeg sige at når der står en masse folk ude foran værkstedet er det ikke lige det sjoveste at gå derind, men de kigger ikke skævt til en så man kan få lov til at gå i fred :)

Så helt klart et top klasse sted..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Det måtte jeg også prøve. Jeg er helt enig i at hun kysser vildt godt, som om hendes mund er mere blød end andre pigers :-o

Jeg vil tro hun er måske 25 år. Det er svært at sige med asiatiske piger, men hendes krop er lækker og jeg er vild med hendes patter, men hun måtte godt have lidt mere sul på kroppen. Sød og opmærksom er hun, helt klart en anbefaling værd.

Hihi dejligt at se jeg ikke er den eneste som har fået en super god oplevelse med hende:) hun er virkelig god og alle pengene værd :) Og ja hun er super sød og opmærksom over for en og sørger for man virkelig har det godt mens man er med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været forbi også. Det var mit første besøg på Daisy Club, og må nok lige bemærke, at det ikke just er en diskret indgang. Man er jo fuldstændig blottet med indkig fra værkstedet overfor m.m. Nå, men tilbage til den halve time med Anqi, der bestemt var spidsroden værd. Har ikke meget mere at tilføje end, hvad der allerede er skrevet. Det skulle måske lige være, at jeg var helt vild med hendes lille bløde dusk.

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Har lige været forbi også. Det var mit første besøg på Daisy Club, og må nok lige bemærke, at det ikke just er en diskret indgang. Man er jo fuldstændig blottet med indkig fra værkstedet overfor m.m. Nå, men tilbage til den halve time med Anqi, der bestemt var spidsroden værd. Har ikke meget mere at tilføje end, hvad der allerede er skrevet. Det skulle måske lige være, at jeg var helt vild med hendes lille bløde dusk.

/Natskygge

Er enig, det er ikke just diskret indgang, jeg prøver også altid at vente til der ikke er nogle ved væksted eller vejen før jeg går mod døren. Ellers kan det anbefales at komme om aften når værksted er lukket, så er det mere diskret :-) et forslag til næste gang :-)

Redigeret af Sarsar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når du skriver hun godt måtte have lidt mere sul på kroppen hvad vil du så gætte på hun vejer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...