Hop til indhold
Nille

Ny formand for S

Recommended Posts

Mette Frederiksen ser nok anderledes på mange ting, når hun når statsministerposten. Hun går vel næppe ind for, at købesex skal ned under jorden, a propos en anden tråd: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20990673.ab

Personligt er jeg ikke så optaget af det, når man kan få billige flybilletter, og købekraften er langt højere i andre lande.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mette Frederiksen ser nok anderledes på mange ting, når hun når statsministerposten. Hun går vel næppe ind for, at købesex skal ned under jorden, a propos en anden tråd: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20990673.ab

Personligt er jeg ikke så optaget af det, når man kan få billige flybilletter, og købekraften er langt højere i andre lande.

Du vil dog ikke kunne på lovlig vis besøge Mina, hvis der kom et forbud. Det er aldrig rart, at det man er vant til bliver indskrænket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan vel ikke udelukke at et købesex forbud i DK også vil kunne betyde at den der rejser ud for at få stillet lysten bliver kriminaliseret?

Det sker jo f.eks. når der er tale om børne misbrug - heldigvis og med rette!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er overbevist om, at et købesexforbud er det mindste problem, vi skal bekymre os om, hvis den skrigeskinke kommer til roret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er overbevist om, at et købesexforbud er det mindste problem, vi skal bekymre os om, hvis den skrigeskinke kommer til roret.

Der er jeg 110 % enig med Onslow !!!!  Det kan ikke blive meget værre. Jo, faktisk, det kan det egentlig. Mette F. som statsminister i en DF/S regering.

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er overbevist om, at et købesexforbud er det mindste problem, vi skal bekymre os om, hvis den skrigeskinke kommer til roret.

Hvor er det dejligt med alle disse "sprogroser".

Er det dig komplet umuligt, at omtale andre med en anden overbevisning end din, bare nogenlunde stuerent?

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det dejligt med alle disse "sprogroser".

Er det dig komplet umuligt, at omtale andre med en anden overbevisning end din, bare nogenlunde stuerent?

Det er vist ikke mig, der har opfundet begrebet om fruentimmere, der med nasal stemme i højt toneleje og forargelse i de øjne, der er stålsatte i overbevisning om egen ufejlbarlighed og haven ret, udgyder deres helt rigtige meninger om dette og hint.

Karen Jespersen er i øvrigt den allerværste, og hende kan du da vist ikke pådutte mig ret meget uenighed med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er vist ikke mig, der har opfundet begrebet om fruentimmere, der med nasal stemme i højt toneleje og forargelse i de øjne, der er stålsatte i overbevisning om egen ufejlbarlighed og haven ret, udgyder deres helt rigtige meninger om dette og hint.

Karen Jespersen er i øvrigt den allerværste, og hende kan du da vist ikke pådutte mig ret meget uenighed med.

At du også bruger sådanne ord om dem du er enig med gør det sådan set ikke bedre. Tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, min ven, det forstår jeg godt, det er tonen i debatten, der betyder noget, substansen er underordnet. :P

 

Arbejdet kalder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, min ven, det forstår jeg godt, det er tonen i debatten, der betyder noget, substansen er underordnet. :P

Ja så rigeligt, og nogen lader aldrig lejligheden til en god gang pindehuggeri løbe dem af hænde.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare et lille spørgsmål fra en naiv svensker: Hvad kaldes en mand "der med nasal stemme i højt toneleje og forargelse i de øjne, der er stålsatte i overbevisning om egen ufejlbarlighed og haven ret, udgyder deres helt rigtige meninger om dette og hint." ??

De er jo nemlig ikke i fåtal her i verden; ikke en gang i Danmark. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare et lille spørgsmål fra en naiv svensker: Hvad kaldes en mand "der med nasal stemme i højt toneleje og forargelse i de øjne, der er stålsatte i overbevisning om egen ufejlbarlighed og haven ret, udgyder deres helt rigtige meninger om dette og hint." ??

Dét ved jeg sandelig ikke. Men med den nasale snøvlen kan det kun være (nu forhenværende) udenrigsminister Martin Lidegaard.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dét ved jeg sandelig ikke. Men med den nasale snøvlen kan det kun være (nu forhenværende) udenrigsminister Martin Lidegaard.

Men det kan vel ikke være det nasale, der gør nogen til skrigeskinke? Er man altså skrigeskinke fordi man ikke har mørk stemme?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det kan vel ikke være det nasale, der gør nogen til skrigeskinke? Er man altså skrigeskinke fordi man ikke har mørk stemme?

Nej, men nu havde jeg set mig særlig ond på nasalsnøvleren. Hver gang, han tonede frem på fjernsynet, stoppede jeg en hovedpude i hvert øre.

Hvem havde du da selv i tankerne, altså den med "højt toneleje og forargelse i de øjne, der er stålsatte i overbevisning om egen ufejlbarlighed og haven ret"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, men nu havde jeg set mig særlig ond på nasalsnøvleren. Hver gang, han tonede frem på fjernsynet, stoppede jeg en hovedpude i hvert øre.

Hvem havde du da selv i tankerne, altså den med "højt toneleje og forargelse i de øjne, der er stålsatte i overbevisning om egen ufejlbarlighed og haven ret"?

Ikke mig. Det var Onslows definition af Mette F og andre "fruentimmere".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...