Jimbo 721 Skrevet 19. Juni, 2015 For to måneder siden besøgte jeg en massagepige af sydamerikansk herkomst. Jeg har besøgt hende 3 gange på ca ét år. Forleden aften tikkede der en fb venneanmodning ind i toppen af min smarthphone, og ved at trække ned i rullegardinet kunne jeg se navnet på vedkommende. Da jeg hoppede ind på fb for at se hvem det var, var venneanmodingen der ikke længere.. Men jeg kunne huske navnet som jeg søgte på... Det viste sig at være førnævnte massagepige... Har siden fundet ud af at man kan finde mig vha. mit telefonnummer på fb, så hun må have fundet mig ad den vej. Underligt at hun søger efter mig, trykker på venneanmodning og fortryder.. Det kunne selvfølgelig også være en fejl. Under alle omstændigheder kan det godt have givet ballede hvis min kone sad ved siden af... Andre som har prøvet noget lignende ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 19. Juni, 2015 Jeg tænker om hun har haft dit nummer kodet ind og man gennem facebook appen kan søge efter alle kontakter og tilføje dem? Stadig en mærkelig ting at gøre som GP, men tror ikke hun specifikt har tilføjet dig... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 19. Juni, 2015 Hun har sikkert haft dit nummer kodet ind i telefonen, så hun ved hvem du er, når du ringer. Facebook app'en kommer så med forslag om nye venner, herunder dig, og hun bliver nysgerrig, skal lige se hvem du er, og trykker ved en fejl på "venne-anmodning", men opdager det 5 sekunder senere og sletter anmodningen igen.Gætter jeg på !....for jeg er selv kommet til at gøre noget lignende, hvilket viser hvor irriterende det til tider er, at alt samkøres automatisk. Ligesom når google husker ens besøg på eroguide med mindre man sørger for at slette eller bruge private browsing. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 23. Juni, 2015 Har haft 2 oplevelser af samme type - bare på LinkedIn - men jeg havde ikke opgivet mit nummer, så hvo'n pokker de fandt min profil er mig en gåde. Nå, begge blev ignoreret, og så'n er det. Iøvrigt pudsig, men måske meget naturlig, udvikling på et meget fagligt orienteret socialt medium. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 23. Juni, 2015 Privat browsing er slået til pr default på alle mine mobile enheder.Kan slet ikke finde nogen grund til at slå det til, medmindre jeg glædeligt vil fodre Google og de andre med statistik om min trafik.Generelt er Android telefoner dog lidt mere slemme til at dele ting og følge ejerens færden uden man er bevidst om det, fordi Apple er mere kontrolleret og topstyret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juni, 2015 Jeg er så træt af alt det piveri fra utro mænd, ta dog ansvar for jeres geringer eller lad vær hvis i er bange for at blive afsløret, intet er uden risiko i denne verden uanset om det er en fejl eller ej.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 23. Juni, 2015 Jeg er så træt af alt det piveri fra utro mænd, ta dog ansvar for jeres geringer eller lad vær hvis i er bange for at blive afsløret, intet er uden risiko i denne verden uanset om det er en fejl eller ej....SPOT ON!!!!!!Venligst Landsbytossen -nu med tablet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juni, 2015 Hvis jeg går på facebook med mobilen og ser en venneanmodning og acceptere. Så er det helt væk igen når jeg går på fra pc´en, som om jeg ikke havde modtaget anmodningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 23. Juni, 2015 (edited) Privat browsing er slået til pr default på alle mine mobile enheder.Kan slet ikke finde nogen grund til at slå det til, medmindre jeg glædeligt vil fodre Google og de andre med statistik om min trafik.Det gør du alligevel. Det afhænger blot af hvilket mobil-OS du bruger. Generelt er Android telefoner dog lidt mere slemme til at dele ting og følge ejerens færden uden man er bevidst om det, fordi Apple er mere kontrolleret og topstyret.Mener du det seriøst?http://www.businessinsider.com/ifa-apples-iphone-tracking-in-ios-6-2012-10?IR=T Redigeret 23. Juni, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 23. Juni, 2015 Forleden aften tikkede der en fb venneanmodning ind i toppen af min smarthphone, Har lige oplevet det samme med en hel thaiklinik Det samme tidligere med en enkelt massør fra en anden klinik.Morale: Jeg vil genoverveje at anskaffe et ekstra mobilnummer. Jeg er ikke nogen utro, men jeg vil ikke nødvendigvis sende signaler til hele min omgangskreds om alt jeg foretager mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 25. Juni, 2015 Så hold jer da LANGT væk fra fjasen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg