Hop til indhold

Recommended Posts

Det link Jernsvinet henviser til er lidt misvisende, da det hovedsageligt handler om "brevsprække transen" på Amager.

Sutteklubben foregår hos en trans på Frederiksberg.

Men begge de nævnte er dog omtalt i Jernsvinets link.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...men historien med brevsprækken er sgu' stadig sjov :-D

Håber sgu da fjederen er fjernet fra brevsprækken, eller kan man komme hjem med en blå/sort diller.rofl.gifrofl.gifrofl.gif

Venligst Landsbytossen -nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super nedtur at tro, at man får suttet pik af en dejlig kvinde, for at finde ud af at det er en trans...:grin:

Gætter på, at det nok er de færreste der vil indrømme, at de har været forbi.

-og nej, jeg har ikke selv været der! ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Jeg har været der for nogle år siden.Kan huske at jeg efter noget besvær fik adressen. Det var på Roskildevej. Tog elevatoren og og kom ind i entreen.

Afleverede pengene og fik et blow. Om det var en kvinde eller en mand eller en trans fandt jeg aldrig ud af. Men for 200 kr kan man vel heller ikke forlange alverden??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Hejsa

Jeg har været der for nogle år siden.Kan huske at jeg efter noget besvær fik adressen. Det var på Roskildevej. Tog elevatoren og og kom ind i entreen.

Afleverede pengene og fik et blow. Om det var en kvinde eller en mand eller en trans fandt jeg aldrig ud af. Men for 200 kr kan man vel heller ikke forlange alverden??

What you dont know, won't kill you ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...