Hop til indhold

Vi skal skilles - Jeg tager halvdelen af alt!

Featured Replies

Skrevet

Ja, man undrer sig - jeg kender en, som engang sagde; at grunden til at de ikke var blevet skilt, var fordi de ikke kunne blive enige om, hvem der skulle have børnene :shock:

Skrevet

Der var en i radioen for nyligt i samme dur. 

En kvinde skulle med en mand hjem. Han undskyldte for roddet på forhånd. 

Alt i hans lejlighed var skåret over i 2 dele, af x kæresten :D

Redigeret af holstebronx

Skrevet

Ved første øjekast synes jeg squ også det er sjovt.......men efterfølgende synes jeg nu det er skide sørgeligt, at folk kan blive så bitre, sure, vrede, sårede  osv at det pludselig mere handler om, at ødelægge hinandens muligheder for at komme videre i livet.

Skrevet

Ved første øjekast synes jeg squ også det er sjovt.......men efterfølgende synes jeg nu det er skide sørgeligt, at folk kan blive så bitre, sure, vrede, sårede  osv at det pludselig mere handler om, at ødelægge hinandens muligheder for at komme videre i livet.

Enig, men nogle gange har man brug for et ordentligt opbrud for at komme videre... og jalousi og utroskab kan få det værste op i folk....for ikke at tale om pengene.

Redigeret af Nille

Skrevet

Man ødelægger jo mest for sig selv på den måde - både fysisk og økonomisk - men også i andre folks og evt. egne børns anseelse - så jeg kan slet ikke se formålet :?

Skrevet

Enig, men nogle gange har man brug for et ordentligt opbrud for at komme videre... og jalousi og utroskab kan få det værste op i folk....for ikke at tale om pengene.

Jeg er med på, at man blive voldsomt påvirket at grimme brud samt at forklaringen skal søges der, men øv hvor det bare trist. :-(

Skrevet

Som skrevet står at alt skal deles ligeligt, så det er vel meget normalt. At så nogen tager det mere bogstaveligt end andre er så en anden sag.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.