Hop til indhold
Plaskeren

Vi skal skilles - Jeg tager halvdelen af alt!

Recommended Posts

Ja, man undrer sig - jeg kender en, som engang sagde; at grunden til at de ikke var blevet skilt, var fordi de ikke kunne blive enige om, hvem der skulle have børnene :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var en i radioen for nyligt i samme dur. 

En kvinde skulle med en mand hjem. Han undskyldte for roddet på forhånd. 

Alt i hans lejlighed var skåret over i 2 dele, af x kæresten :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ved første øjekast synes jeg squ også det er sjovt.......men efterfølgende synes jeg nu det er skide sørgeligt, at folk kan blive så bitre, sure, vrede, sårede  osv at det pludselig mere handler om, at ødelægge hinandens muligheder for at komme videre i livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved første øjekast synes jeg squ også det er sjovt.......men efterfølgende synes jeg nu det er skide sørgeligt, at folk kan blive så bitre, sure, vrede, sårede  osv at det pludselig mere handler om, at ødelægge hinandens muligheder for at komme videre i livet.

Enig, men nogle gange har man brug for et ordentligt opbrud for at komme videre... og jalousi og utroskab kan få det værste op i folk....for ikke at tale om pengene.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved første øjekast synes jeg squ også det er sjovt.......men efterfølgende synes jeg nu det er skide sørgeligt, at folk kan blive så bitre, sure, vrede, sårede  osv at det pludselig mere handler om, at ødelægge hinandens muligheder for at komme videre i livet.

Man ødelægger jo mest for sig selv på den måde - både fysisk og økonomisk - men også i andre folks og evt. egne børns anseelse - så jeg kan slet ikke se formålet :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enig, men nogle gange har man brug for et ordentligt opbrud for at komme videre... og jalousi og utroskab kan få det værste op i folk....for ikke at tale om pengene.

Jeg er med på, at man blive voldsomt påvirket at grimme brud samt at forklaringen skal søges der, men øv hvor det bare trist. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved første øjekast synes jeg squ også det er sjovt.......men efterfølgende synes jeg nu det er skide sørgeligt, at folk kan blive så bitre, sure, vrede, sårede  osv at det pludselig mere handler om, at ødelægge hinandens muligheder for at komme videre i livet.

Som skrevet står at alt skal deles ligeligt, så det er vel meget normalt. At så nogen tager det mere bogstaveligt end andre er så en anden sag.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...