Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Hvem har de lækreste Piger?

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Sidder og ser valgaften. Ja man er vel en Mand, så kan ikke lade være med at kigge på de lækre Piger, som er til de forskellige partifester. 

Men hvem har de lækreste? Tænker ikke kun på politikkerne.... Jeg balancerer lidt mellem enhedslisten og de konservative

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke meget for det...men Komiske-Inger ser fræk ud...men kun når hun en sjælden gang smiler (altså ikke hånligt!)....he he

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Konservative har et par stramme skinker. Mai Mercado og Nikita Klæstrup gad jeg godt råkneppe.

en trekant med de to ville ikke være dårligt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Øslem fra SF. Lidt buttet men for pokker en udstråling- og Johanne. Hun er meget tiltrækkende, især når hun er gal. 

Pia Dyhr. Røv som en vestjysk langturschauffør, men et dejligt væsen og kærligt ansigt. Det blik gør noget ved mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange smukke kvinder blandt de danske politikere, men Johanne har altid haft et eller andet.

Hun er bar så dejlig, og har nogle øjne der bare ulmer af et eller andet udefinerbart...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er mange smukke kvinder blandt de danske politikere, men Johanne har altid haft et eller andet.

Hun er bar så dejlig, og har nogle øjne der bare ulmer af et eller andet udefinerbart...

de ulmer af oprigtighed og nærvær- på samme tid. Det er den kombi der skiller en top GP fra alle de andre, og altså også politikere.  Desværre er Johanne og jeg meget uenige om mange emner. Nå man skal ikke blande job og og fornøjelser. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

de ulmer af oprigtighed og nærvær- på samme tid. Det er den kombi der skiller en top GP fra alle de andre, og altså også politikere.  Desværre er Johanne og jeg meget uenige om mange emner. Nå man skal ikke blande job og og fornøjelser. ;)

 

Jeg har det på samme måde. Syntes det er skide ærgeligt at hendes politik ikke er noget jeg kan være enig i. Havde chancen for nogle år tilbage at møde hende til et event. Hun er lige så sød ansigt til ansigt.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Johanne er ikke kun en lækker kvinde, hun er et lækkert menneske. Modig, stærk, flot, intelligent, sej, skarp ... en dansker at være stolt over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om hun blev valgt men jeg var en smuttur i Sønderjylland hvor Anne sina fra socialdemokratiet var opstillet.

Hun er så bedårende ikke klassisk smuk, hun er også ung blot 28 år, hun skaber da helt sikkert tillid i hvert fald hos mig.

c339d2751ebd4d148456ca4218971a6b_AnneSin

 

Og Kirsten Brosbøl den forhenværende miljøminister også virkelig bedårende.

3290050-brosb%C3%B8l.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om hun blev valgt men jeg var en smuttur i Sønderjylland hvor Anne sina fra socialdemokratiet var opstillet.

Hun er så bedårende ikke klassisk smuk, hun er også ung blot 28 år, hun skaber da helt sikkert tillid i hvert fald hos mig.

c339d2751ebd4d148456ca4218971a6b_AnneSin

 

Og Kirsten Brosbøl den forhenværende miljøminister også virkelig bedårende.

3290050-brosb%C3%B8l.jpg

Anne Sina røg ud!

DF tog hele Sønderjylland!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt et par af dem i diverse sammenhænge. Fx synes jeg faktisk Ø-Johanne ser overraskende ung ud live (i hvert fald når hun er bedugget). Men blandt de valgplakater jeg har set vinder Sisse Marie Welling. Hun har en uforlignelig udstråling:

sisse-1.jpg

 

11253646_10152974367508105_8812993202377

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita!

 

098667ae9c07a24bc6ac61d43b837fc1.jpg

 

 

... stillede ikke op.

EDIT: Men o.k. det var heller ikke et krav i oplægget. Bedømt på krop alene er hun da klart i top. Men selvom hun kan stille sig sexet an på billeder, så har hun altså ikke den der udstråling i øvrigt

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...