Hop til indhold
holstebronx

Ny tråd i forkert område

Recommended Posts

Hov... forsvandt der ikke lige en nyoprettet tråd med et flot billede ?

Plejer den slags ikke bare at blive flyttet til rette område / kategori ?

 

Formoder Administrator har slettet den. Så ka de lære det ka de.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Formoder Administrator har slettet den. Så ka de lære det ka de.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Men altså mænd som poster et indlæg i den forkerte kategori får deres tråde flyttet, ikke slettet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men altså mænd som poster et indlæg i den forkerte kategori får deres tråde flyttet, ikke slettet...

Markeringen -Ja lige præcis, men at poste indlæg forkert er vist IKKE en overtrædelse af EGs regler formoder jeg, hvorimod når en udbyder anbefaler sig selv i Anmeldelser så er det en klar overtrædelse af en paragraf vedkommende har læst men åbenbart IKKE forstået ved registreringen.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Markeringen -Ja lige præcis, men at poste indlæg forkert er vist IKKE en overtrædelse af EGs regler formoder jeg, hvorimod når en udbyder anbefaler sig selv i Anmeldelser så er det en klar overtrædelse af en paragraf vedkommende har læst men åbenbart IKKE forstået ved registreringen.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

I følge reglerne skulle den selvfølgelig være lagt under annoncering, men det var da lettere at flytte tråden, end at slette den.

Vi er jo heller ikke alle rutinerede brugere herinde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I følge reglerne skulle den selvfølgelig være lagt under annoncering, men det var da lettere at flytte tråden, end at slette den.

Vi er jo heller ikke alle rutinerede brugere herinde.

Markeringen - det skal jeg IKKE kloge mig på, Administrationen har sikkert et syn på dette.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...