Jysk Diller 4 Skrevet 18. Juni, 2015 Besøgte Marianna i Flensborg i går. https://sexnord.net/profile/7542/Flensburg/MarianaHun taler ikke så meget Engelsk og Tysk, men det var nu ikke svært at aftale hvad 30 min skulle gå med. Betalte hende 80€ for 30 min. en time kostede 150.Mariana har en rigtig lækker krop og et super frækt glimt i øjnene. Hun er nok tættere på 30 end 26, som hun skriver på hjemmesiden.Det blev til 40 min med nærmest GFE sex inden jeg var ude på gaden igen. Fransk uden, Sex i forskellige stillinger og masser af kys. Næste gang vil jeg have en hel time med hende 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Proxy 30 Skrevet 20. Juni, 2015 Marianna er skøn fyrig Columbianer med temperament . Hun er super sexet !Jeg har besøgt hende 3 gange og kun den ene gang virkede hun lidt forhastet ..Jeg synes der er så mange lækre latinaer i Flensborg så jeg shopper lidt rundt. Især på Feldstrasse skiftes der flittigt ud.Senest besøgte jeg Sirena , med den lækreste og største latina røv man man forestille sig.De kigger som oftest ikke på klokken , skynder ikke på en og ofte lever dig sig godt ind i legen og er 100% tilstede , det er super lækkert. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 23. Juni, 2015 Det var dyrt. Koster 1/2 time ikke stadig 50 Euro? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 148 Skrevet 24. Juni, 2015 Det var dyrt. Koster 1/2 time ikke stadig 50 Euro?Priserne i Flensborg har i længere tid ligget på 80 for 30 og 150 for 60 minutter. Det er så oftest "all inclusive" i forhold til de services den enkelte dame tilbyder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 24. Juni, 2015 (edited) Stigning på 60% i løbet af et år! Er du sikker på, at det gælder alle steder, for hvis man ikke kender de gængse priser kan man jo sagtens blive snydt. Redigeret 24. Juni, 2015 af FrankJ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 25. Juni, 2015 (edited) Der er altså ikke noget nyt i disse priser. 50 EUR for en halv time er og var for det meste kun ren standard ydelse, dvs. fransk med gummi, en hurtig omgang og farvel. Hvis man vil have fransk uden, kys osv. er prisen normalt i størrelsesordenen 70 til 80 EUR. Sådan er det over hele Tyskland, selv om der selvfølgelig kan være enkeltstående tilfælde der giver mere for pengene.Det er dog ikke alle, der nævner den billigste ydelse, hvis du spørger. Det er måske det, der giver forskellen. Redigeret 25. Juni, 2015 af DenRødeBaron 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 26. Juni, 2015 Var hos Mariana i dag, jeg kommer nok ikke igen.Mariana er hammerflot, kønne øjne et sødt smil og en fantastisk krop.Hun remsede prislisten op på meget gebrokkent tysk, hun taler næsten ikke tysk eller engelsk.Jeg valgte en time med fransk uden og kys mm. til 150€Det med kys var nu så som så, det var tantekys med meget stramme læber og ikke særlig mange.Hun startede med fransk uden mens jeg stod op, tog den rigtig dybt, herligt.Herefter fortsatte vi på sengen, jeg fik en herlig ridetur og sluttede i doggy, hun er dejligt medlevende uden vilde teaterstøn.Hun forklarede at hun havde haft mange gæster i går og havde ondt i ryggen. Jeg gav hende en god gang massage og var klar til anden omgang.Hun gav mig kondom på og begyndte at slikke (fransk uden)? Efter en stund hev hun kondomet af og gik over til handjob og signalerede at jeg kunne komme på hendes bryster.Da jeg var godt hård igen bad jeg om at få kondom på igen, det ville hun have ekstra penge for, hvilket jeg ikke ville betale da jeg havde betalt for en time.Så stoppede hun og gik ud af sengen.Fyrre minutter efter at jeg ankom stod jeg på gaden igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 26. Juni, 2015 sådan et nummer holder ikke i Tyskland, og slet ikke til den pris. Havde det været i Polen, havde det været helt almindeligt at skulle betale ekstra for to omgange, men ikke i Tyskland!Så blev hun strøget af listen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 27. Juni, 2015 sådan et nummer holder ikke i Tyskland, og slet ikke til den pris. Havde det været i Polen, havde det været helt almindeligt at skulle betale ekstra for to omgange, men ikke i Tyskland!Så blev hun strøget af listen...Havde jeg valgt en halv time var jeg sikkert gået ud af døren med et smil på læberne. Det er første gang jeg er gået skuffet fra Feldstrasse 18. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 28. Juni, 2015 Jojo, men det hjælper ikke noget, at hun kun leverer hvad der er betalt for, hvis man nøjes med en halv time! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 28. Juni, 2015 Der er altså ikke noget nyt i disse priser. 50 EUR for en halv time er og var for det meste kun ren standard ydelse, dvs. fransk med gummi, en hurtig omgang og farvel. Hvis man vil have fransk uden, kys osv. er prisen normalt i størrelsesordenen 70 til 80 EUR. Sådan er det over hele Tyskland, selv om der selvfølgelig kan være enkeltstående tilfælde der giver mere for pengene.Det er dog ikke alle, der nævner den billigste ydelse, hvis du spørger. Det er måske det, der giver forskellen.Jeg har adskillige gange fået en særdeles udsøgt behandling i en halv time for 30 EUR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virillen 0 Skrevet 30. Juni, 2015 Hej FrankJ,det lyder som "Valeu for Money". Hvor er det i Flensburg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Proxy 30 Skrevet 4. Juli, 2015 50 Euro kan man stadig betale, men så er det 20 min... Men forskellen på at give 50 og 80 euro hos en sød og venlig latina er ikke ret stor har jeg oplevet. Ofte får du den tid du skal bruge på at gøre dig færdig .. Men det kommer bestemt an på kemien.Marianna har en tendens til at være lidt forhastet til tider og mit indtryk er at hun er noget af en humørbombe der den ene dag kan give dig en masse, og den anden dag skynde på dig (være i dårligt humør). Jeg kommer nok ikke hos hende igen, vil hellere udforske de andre.Langt de fleste gange gør jeg det at hvis jeg kan fornemme god kemi, snak og grin (jeg kan spansk, det giver plus point) så giver jeg hende 60 euro og så er det nærmest det samme som 80. God tid til forspil , og god tid til at gøre dig færdig i flere stillinger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 17. Juli, 2015 Jeg har været ved Mariana to gange i denne uge. Hun var i godt humør begge gange, og hun blev ekstra glad, fordi jeg kom igen. Jeg vender helt sikkert tilbage en anden gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 19. Juli, 2015 I går blev så en anden gang eller skal man sige tredje gang i denne uge. Mariana er hammer lækker. Da jeg i går besøgte hende for tredje og sidste gang i denne omgang, gik hun straks i kødet på mig. Hendes hånd fløj ned og greb om pikkemanden dårligt inden jeg var nået inden for døren og så snakkede hun dirty spansk under legen. Jeg forstod ikke et hak af det, men det lød fandme frækt. Jeg fik godt med kys, blow uden kondom og sex i forskellige stilinger for mine 50 euro. Folk må for min skyld gerne mene, at hun ikke er værd at komme hos, så er der bare bedre plads til at jeg kan klemme mig ind.Måske har det bare noget at gøre med kemi. Den er 100 procent i orden her. Adios amigos!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk Diller 4 Skrevet 24. Juli, 2015 Kan se der har været god debat om hende Har heller ikke haft nogle dårlig oplevelser og været på besøg en del her på det sidste…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 5. December, 2015 Nogen der ved hvor hun befinder sig nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 5. December, 2015 Jeg mener, at det er et par uger siden, at hun var i Flensborg. Og kommer hun ikke der ca. hver 6. uge? Men jeg ved ikke hvor hun er nu. Hæhæ - det er ikke en pige, som man får snakket vildt meget med. Og der er nemlig smæk for skillingen hos hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 5. December, 2015 Fisseslikkeren skrev, for 1 time siden: Jeg mener, at det er et par uger siden, at hun var i Flensborg. Og kommer hun ikke der ca. hver 6. uge? Men jeg ved ikke hvor hun er nu. Hæhæ - det er ikke en pige, som man får snakket vildt meget med. Og der er nemlig smæk for skillingen hos hende. Takker :-). Ved du noget om link til hende? Jeg kan ikke finde noget på hende ved søgning, og ville egentlig gerne se lidt billeder mv først Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 5. December, 2015 Proxy skrev, den 20/6/2015 16.31.02: Marianna er skøn fyrig Columbianer med temperament . Hun er super sexet ! Jeg har besøgt hende 3 gange og kun den ene gang virkede hun lidt forhastet .. Jeg synes der er så mange lækre latinaer i Flensborg så jeg shopper lidt rundt. Især på Feldstrasse skiftes der flittigt ud. Senest besøgte jeg Sirena , med den lækreste og største latina røv man man forestille sig. De kigger som oftest ikke på klokken , skynder ikke på en og ofte lever dig sig godt ind i legen og er 100% tilstede , det er super lækkert. Findes der nogen link på Sirena? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Proxy 30 Skrevet 6. December, 2015 Big3lover skrev, for 17 timer siden: Findes der nogen link på Sirena? Hey Big3lover, jeg har ikke set hende i FL siden sidst jeg besøgte hende. Sidste uge så jeg at Canela var tilbage, så hold øje med hende når hun ligger vejen forbi FL igen, hun er nr 1 på min top 5 over latina besøg i FL !!! Jeg vil afsted i dag, men kan ikke se der er nogle jeg kender, så må prøve en ny... Forslag modtages gerne, jeg er mest til en god stor røv ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 6. December, 2015 Kender ikke nogen af dem, men ud fra billederne på Sexnord ville jeg nok vælge Sofia, Valentina eller Gabrielly. Er der nogle af disse der er anmeldt her på siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 6. December, 2015 Hverken Sofia, Valentina eller Gabrielly lever op til mine forventninger. Jeg er mere som Proxy, til en ordenlig stor røv. Men Proxy - Jeg vil da gerne høre din top-5 for latinaer - Det lyder til at du har go' smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Proxy 30 Skrevet 6. December, 2015 (edited) Big3lover skrev, for 2 timer siden: Hverken Sofia, Valentina eller Gabrielly lever op til mine forventninger. Jeg er mere som Proxy, til en ordenlig stor røv. Men Proxy - Jeg vil da gerne høre din top-5 for latinaer - Det lyder til at du har go' smag Jeg skal være ærlig at sige, at jeg kan ikke huske alle navnene !! Somme tider har de jo også skiftet kunstnernavn ! Men Canela som klar 1'er. Marianna kommer også ind på min top 5.. Idag bliver det enten Patricia http://www.fair-girls.de/Flensburg/374 Eller lille Ana, hun ser fræk ud og måske skulle jeg give Finkenstrasse en chance til http://www.fair-girls.de/Flensburg/963 Gabrielly kan jeg heller ikke anbefale, hun er snerpet og meget tidsorienteret, skynder på én efter 2 minutter. Det gider jeg ikke !! Redigeret 6. December, 2015 af Proxy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 6. December, 2015 Proxy skrev, for 3 timer siden: Jeg skal være ærlig at sige, at jeg kan ikke huske alle navnene !! Somme tider har de jo også skiftet kunstnernavn ! Men Canela som klar 1'er. Marianna kommer også ind på min top 5.. Idag bliver det enten Patricia http://www.fair-girls.de/Flensburg/374 Eller lille Ana, hun ser fræk ud og måske skulle jeg give Finkenstrasse en chance til http://www.fair-girls.de/Flensburg/963 Gabrielly kan jeg heller ikke anbefale, hun er snerpet og meget tidsorienteret, skynder på én efter 2 minutter. Det gider jeg ikke !! Lad mig høre om dine erfaringer - i sær Ana ser sprød ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg