Hop til indhold
Guest Spooney

En tur i sommerhus i Vinderup

Recommended Posts

Guest Spooney

Hejsa folkens

Sad tidligere idag og bladrede lidt rundt inde på annoncelight.dk, hvor jeg faldt over følgende annonce:
https://annoncelight.dk/showad/180987

Jeg prøvede at skrive til pigen og der kom hurtigt svar på velformuleret engelsk. Vi fik aftalt en tid og jeg kørte glad afsted.
Det tog mig lige lidt tid at finde det rigtige sommerhus, men derefter var det en særdeles fantastisk oplevelse. 

Pigen er ung (er ret sikker på at hun er MAKS 25) slank, naturligt rødhåret og har nogle fantastiske ægte bryster. Ikke sådan nogle balloner, man kan slå en voksen mand i gulvet med, men fantastiske velpropotionrede og helt perfekt til deres ejer. Hun taler fortrinligt engelsk og var både høflig, venlig og imødekommende. 

Betalte 800 kr. for en halv time, der så vidste sig at være inkl. superfransk (blow uden kondom). Hun var særdeles nærværende, kælen og opmærksom igennem hele forløbet.
Jeg kommer måske igennem som småforelsket og det er sq heller ikke helt skudt ved siden af. Hvis jeg havde økonomien til det, så skulle hun besøges dagligt, så længe hun var i området. 

Jeg blev tilbudt bad både før og efter vores hyrdetime. 

Hvis i forkæler jer selv med et besøg hos denne vidunderlige unge dame, så har i den ondne lyneme bare at være god ved hende. Ellers kommer jeg sq efter jer :-)

Og Jernsvin - du holder dig bare helt væk, hun flækker hele vejen igennem, hvis først du går igang :-P

Mvh Spooney

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Hun havde 2 annoncer på Annoncelight tidligere, men nr. 2 er fjernet nu. 
Men kan i hvert fald kun anbefale hendes på det varmeste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Tror hun er fra Narnia eller potentielt landet bag regnbuen :-)

Aner det ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Jeg er faktisk overbevist om at der er tale om ægte billeder, dog med et forbehold.
Billederne er helt sikkert bearbejdet med photoshop eller lignende. 

Hendes hår var en anelse blegere og glat istedet for krøllet. Til gengæld har hun ladet det gro en del. 
Højde/drøjde passer ganske udemærket. 

Hvis du forestiller dig at billederne er taget fra en gallaaften, hvor hun er blevet gjort lækker af et helt regiment, så er hun "bare" helt almindeligt lækker, når man besøger hende :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Det er et sommerhusområde. Alle kan se din bil, men der var helt tomt, da jeg var derude. 

Hun er helt glat og fin i underetagen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo - var så her til aften forbi Iren!...

Helt rigtigt, så er Iren en pige, med det jeg vil kalde smukke/charmerende træk - bestemt da!...;-)

Iren er bestemt rigtig sød - også at snakke med!....

Uden at komme for meget ind på selve akten, så var denne nu ganske god - dog manglede der lige den sidste grad af indlevelse, for at leve op til en GF experience!..... Når det så er sagt, så bliver en GF experience aldrig det samme igen, når man først een gang har besøgt "Tilde Bording" - sådan er det vel bare - minder mig iøvrigt om, at jeg egentlig ikke gider andre - fremadrettet!...:cool:

Men - nu var det så Iren det drejede sig om!...

Under akten bliver vi forstyrret af udlejer - er sgu ikke særligt befordrende for en god oplevelse. Sidst og ikke mindst, så er det lige knapt nok, at de bestilte 60 minutter bliver opfyldt - ikke engang ovennævnte forstyrrelse, og tid der går med det, bliver lagt til det bestilte!...:-(

Men pige er bestemt sød!...:wink:

Gentagelsesfare: Nej

Redigeret af Casper Chr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chef123

hey

var en tur forbi..og om det er hende på billeder ja nej måske..men sød det er hun...bare lidt surt at hendes ven eller hvad det nu er går rundt i huset og snakker i tlf mens man hygger...snakker meget højt og da jeg var på vej ud kom nogle venner a huset" så jeg næsten ikke kunne få min bil ud.....lidt øv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er skisme en fryd for øjet.
http://www.golden-angels.ru/sonya.html

Men godt nok langt ude på landet at hun gemmer sig :/

ADVARSEL!!!! Undlad at klikke på linket, det er en ondsindet hjemmeside, som ejeren har fyldt med en del virus og andet skrammel. Min Anti Malware-bytes gik helt amok.Men det e rjo som forventet fra de skide russere.

Venligst Landsbytossen -nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

ADVARSEL!!!! Undlad at klikke på linket, det er en ondsindet hjemmeside, som ejeren har fyldt med en del virus og andet skrammel. Min Anti Malware-bytes gik helt amok.Men det e rjo som forventet fra de skide russere.

Venligst Landsbytossen -nu med tablet

Underligt. Min Mallwarebytes har ikke registreret noget, og den er nyopdateret og premium. Heller ikke Avast har opdaget noget snavs, andet end pigerne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Underligt. Min Mallwarebytes har ikke registreret noget, og den er nyopdateret og premium. Heller ikke Avast har opdaget noget snavs, andet end pigerne :)

Måske ejeren af scamsiden har fjernet virussen i mellemtiden. Min  er også den komplette udgave af Malwarebytes, men har sikkert noget med hvor højt sikkerhedsniveau  den er sat til.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo - var så her til aften forbi Iren!...

Helt rigtigt, så er Iren en pige, med det jeg vil kalde smukke/charmerende træk - bestemt da!...;-)

Iren er bestemt rigtig sød - også at snakke med!....

Uden at komme for meget ind på selve akten, så var denne nu ganske god - dog manglede der lige den sidste grad af indlevelse, for at leve op til en GF experience!..... Når det så er sagt, så bliver en GF experience aldrig det samme igen, når man først een gang har besøgt "Tilde Bording" - sådan er det vel bare - minder mig iøvrigt om, at jeg egentlig ikke gider andre - fremadrettet!...:cool:

Men - nu var det så Iren det drejede sig om!...

Under akten bliver vi forstyrret af udlejer - er sgu ikke særligt befordrende for en god oplevelse. Sidst og ikke mindst, så er det lige knapt nok, at de bestilte 60 minutter bliver opfyldt - ikke engang ovennævnte forstyrrelse, og tid der går med det, bliver lagt til det bestilte!...:-(

Men pige er bestemt sød!...:wink:

Gentagelsesfare: Nej

Jeg var forbi forleden. 

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig Casper Chr mht. Iren. 

Dog var der ingen forstyrrelser af udlejer eller ven, men hun havde ret travlt med at få mig ud, selv om tiden ikke helt var gået.

Hun holder til nær Roslev i et sommehusområde, meget diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...