Hop til indhold
s.f.s

Erlebniswohnung - Berlin

Recommended Posts

Jeg skal til Berlin på torsdag. har besøgt stedet nogle gange - sjovt sted ;-).   Jeg har desværre kun et par timer til rådighed. Som jeg forstår på hjemmesiden, kan man forhandle sig billigere pris, hvis kun man er der kortere tid. - nogen der ved noget om det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det fremgår jo med al tydelighed på deres hjemme side hvad dagsbesøg og kortere besøg koster.

Tror ikke du skal prøve at fedte dig til en lavere pris, der i forvejen er nærmest grotesk billig.

Men god tur, husk en anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal du ikke give os danskere et dårligt ry for at være fedterøve :P

Hvis du ikke har tid så stå over - du kan risikere at der er kø eller pigerne holder lange pauser, som der er nu præcedens for.

Et par timer er meget presset på ERW. Så heller besøge de andre bordel-muligheder i Berlin og vælge 1-2 piger.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke et spørgsmål om at fedte sig ind :-o  Jeg har været der nogle gange, og nyder konceptet. Jeg har været der til åbningstid, og alene med en af tøserne næsten en halv time inden der var flere i det sidste rum tv ned mod indgangen.

Jeg forstår sagtens priserne, men der står et eller andet med kort tid - denne gang, kan jeg desværre kun være der et par timer over middag på torsdag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Montag bis Donnerstag

Tagesticket ab 12:00-23:00 Uhr 89.-€
Abendticket ab 18:00-23:00 Uhr 70.-€
Happy Hour ab 21:00-23:00 Uhr 49.-€

http://www.erlebniswohnung.com/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=177&lang=de

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig mht. pris - meget meget billigt for den oplevelse, men jeg faldt bare over det jeg forstår på prislisten over hverdage noget med at spørge til kurtzeit??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig mht. pris - meget meget billigt for den oplevelse, men jeg faldt bare over det jeg forstår på prislisten over hverdage noget med at spørge til kurtzeit??

​Ja det koster mere hvis du vil købe enkelte timer:

1/2 Stunde 40€
1 Stunde    60€
2 Stunde    80€

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu fået flyttet lidt på min terminer i Berlin, og har nu hele torsdag eftermiddag på Erlebniswohnung - glæder mig igen, og skal nok berette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...