M51 13 Skrevet 14. Juni, 2015 Nogle der kender nogle gode steder i Helsingør?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. Juni, 2015 Der er et større sted i Stengade næsten nede ved havnen. Jeg har aldrig været der, men der er anmeldelser af det herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 14. Juni, 2015 Der er et større sted i Stengade næsten nede ved havnen. Jeg har aldrig været der, men der er anmeldelser af det herinde.Vil det sige, at det ligger et stenkast fra havnen. Sorry kunne ikke lade være.God søndag _ Venligst Landsbytossen - nu med tabalet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 360 Skrevet 14. Juni, 2015 Se herhttp://citygirls.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 231 Skrevet 14. Juni, 2015 Jep Citygirls er et fint sted med mange søde piger, min absolutte favorit er Line, hun er til det hele fra det søde til en benhård domina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
R-M 45 Skrevet 17. Juni, 2015 jeg har været der et par gange, det er som så mange andre steder.. har mødt et par søde piger der.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg