Hop til indhold
Tax-free

En stærk trang

Recommended Posts

 

Jeg har aldrig besøgt en prostitueret/glædespige før men jeg har en fantasi, en stærk trang som jeg gerne vil udleve.

Min trang/lyst har været intakt lige så længe jeg kan huske tilbage.

Jeg vil gerne føle mig udnyttet af en fremmed kvinde til at slikke hende meget længe. Hun er stille og rolig og hun er kun fokuseret på sin egen nydelse. Hun giver mig små vejledende ordre undervejs omkring hvordan jeg skal slikke hende og hun tvinger blidt men bestemt mit hoved op imod hendes underliv som gerne må være behåret (ikke et must).

Når hun er tilfreds har hun med al tydelighed ikke mere interesse i mig.

Et eksempel:

Jeg ligger i et mørkt værelse under dynen. Du kommer stille ind og placerer dig over mit ansigt og sænker dig langsomt ned til mit hoved således dit underliv kun er få centimeter fra min mund. Jeg føler mig fanget. Det virker meget stærkt på mig, mørket og duften fra dig, det hele er meget intenst. Jeg må ikke slikke dig før du befaler det. Måske leger du lidt med dig selv lige over mit ansigt.

Alt foregår stille og roligt men det handler kun om din nydelse. Du har ingen interesse i min nydelse og jeg får intet ud af det fysisk.

Det er en underlig lyst :-) men det virker stærkt på mig

Det er meget vigtigt at hun virkelig nyder det fuldt ud ellers virker det ikke på mig - måske er det derfor ikke den rigtige løsning for mig at besøge en glædespige da hun jo blot udfører et stykke arbejde imod betaling.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Savner lidt respons fra jer glædespiger omkring min lyst :-) men måske er det forbudt at tilkendegive jeres mening her ?

Kunne da godt tænke mig at vide om jeg er den eneste her med sådan en trang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg skal være helt ærlig.... omkring din fantasi altså... jeg er helt almindelig GP - jeg har ikke skyggen af dominans på programmet...  

1. det er for det første en død ukomfortabel stilling at få slikket fisse i når det handler om decideret facesitting... der skal meget til før det føles bare i nærheden af noget brugbart - så ixnay som en fantasi jeg ville lege med på

fyrens slikke-skills - med mindre han er tunge akrobat til 13-tal - så ville hans arbejde være ret så forgæves hos mig pga stillingen... det er meget meget meget meget få mænd der kan levere noget godt i den position...  så generelt  er det ikke noget jeg får noget ud af. En god 69 er en helt anden snak - men facesitting i ren form er ikke et hit

2. når der ikke er udsigt til noget givende for mig... så ville det aldrig være noget jeg selv bad en mand om... det ville da være en selvmodsigelse af dimensioner for mit vedkommende.  Hvis man som domina tænder på det mentale aspekt i det kan der være noget at hente  - men rent fysisk ville det være en nitte hos mig

3. der er noget grundlæggende selvmodsigende i at "tvinge" en mand til det han allermest ønsker sig... der er jo ikke tale om tvang  men om en leg hvor der er tale om fingeret magt... det er helt sikkert en af vores kyndige dominaer du skal besøge for de gør i den slags. 

4. du er absolut ikke den eneste med den  fantasi... præmissen for den kræver bare nogle helt specielle  piger

5. de ægte dominaer er ikke nogen der "bare går på arbejde" - de læser dig, studerer dig og ser dig men den fantasi du nu kommer ind af døren med... så de vil være de rette til det du gerne vil

men jeg ville være den helt forkerte at bede om den slags - for jeg ville slet ikke kunne leve mig ind i den mentale præmis du opstiller for fantasien og så ville du være lige vidt.. og jeg ville heller ikke synes der var noget i det.... fordi jeg slet ikke tænder på den mentale præmis du opstiller

så vælg med omhu - så får du det du leder efter :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

​Tak for dit svar Jasmin 

Dejligt at høre dine begrundelser for hvorfor det ikke tiltaler dig, jeg bliver lidt klogere for hver dag der går ;-)

Fremtiden ser ikke lys ud med hensyn til at udleve min fantasi kan jeg forstå :-)

Mit eksempel er, ja kun et eksempel på hvordan det kunne foregå. Hun må gerne ligge afslappet og doven på ryggen og bare nyde det. Men måske virker det helt forkert for en glædespige at det kun handler om hendes nydelse uden hun skal give noget tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men måske virker det helt forkert for en glædespige at det kun handler om hendes nydelse uden hun skal give noget tilbage.​

​Næ hvorfor det ? Der er folk som betaler dyre domme for at få tæsk og blive ydmyget, så du kan sagtens betale for at få lov til at slikke fisse og hun behøver ikke at lave en pind. Nu er der nogle piger som ikke laver en pind alligevel dvs. er passive - jeg kalder dem for søstjerner. :P 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men måske virker det helt forkert for en glædespige at det kun handler om hendes nydelse uden hun skal give noget tilbage.​

​nej overhovedet ikke :) sålænge det manden foretager sig er virkelig godt - så er det jo en win win....men hvis han ikke er et stortalent med tungen - så foretrækker jeg helt sikkert at være den 100% aktive part, for så er det ikke et hit..  så er det nul nydelse hvor det mest handler om ikke at komme for meget til skade.. 

så det kan virke rigtigt nok :) men i praksis både være et hit og en fiasko :)  

men hvis fyren ønsker at udleve en fantasi hvor jeg forholder mig rimelig passivt - så skal han bare sige til så jeg ved det på forhånd - ellers kan det hurtigt blive akavet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Tak for dit svar Jasmin 

Dejligt at høre dine begrundelser for hvorfor det ikke tiltaler dig, jeg bliver lidt klogere for hver dag der går ;-)

Fremtiden ser ikke lys ud med hensyn til at udleve min fantasi kan jeg forstå :-)

Mit eksempel er, ja kun et eksempel på hvordan det kunne foregå. Hun må gerne ligge afslappet og doven på ryggen og bare nyde det. Men måske virker det helt forkert for en glædespige at det kun handler om hendes nydelse uden hun skal give noget tilbage.

​Slet IKKE umuligt at finde en der er interesseret - kontakt http://www.madame-helene.dk/ og fortæl om dine ønsker, så er jeg sikker på at du vil få en oplevelse der vil være ihukommende fremadrettet. MH har en meget venlig attitude, hvordan hun så er i situationen skal jeg lade være usagt.

Venligst Landsbytossen -nu med tablet

 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Næ hvorfor det ? Der er folk som betaler dyre domme for at få tæsk og blive ydmyget, så du kan sagtens betale for at få lov til at slikke fisse og hun behøver ikke at lave en pind. Nu er der nogle piger som ikke laver en pind alligevel dvs. er passive - jeg kalder dem for søstjerner. :P 

​Søstjerner - er det ikke også dem der går under betegnelsen - dødkneppere. :P :P :P

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Tax-free, vi besøger glædespiger af mange årsager: basal sextrang, selvforkælelse eller også for at udleve de ellers umulige fantasier vi går med i baghovedet. For ofte er det eneste udvej.

Takket været glædespiger fik jeg udlevet den mangeårige ungdomsdrøm at være sammen med to piger og få dobbelt blowjob af to tunger. Takket været glædespiger har jeg udlevet fantasien om at blive bundet, blindfoldet og pinet af en erfaren dominatrix. Takket været glædespiger har jeg deltaget i et sexparty. Og jeg har sikkert et par fantasier tilgode som skal prøves inden jeg trækker stikket.

Alt det som en standard dansk kvinde ikke vil yde (bloody heldig hvis hun gør) det tilbyder de søde og rutinerede glædespiger.

Go for it. Det værste der kan ske er, at man sidder på plejehjemmet med en voksenble og tænker "hvorfor gjorde jeg det ikke?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Tax-free, vi besøger glædespiger af mange årsager: basal sextrang, selvforkælelse eller også for at udleve de ellers umulige fantasier vi går med i baghovedet. For ofte er det eneste udvej.

Takket været glædespiger fik jeg udlevet den mangeårige ungdomsdrøm at være sammen med to piger og få dobbelt blowjob af to tunger. Takket været glædespiger har jeg udlevet fantasien om at blive bundet, blindfoldet og pinet af en erfaren dominatrix. Takket været glædespiger har jeg deltaget i et sexparty. Og jeg har sikkert et par fantasier tilgode som skal prøves inden jeg trækker stikket.

Alt det som en standard dansk kvinde ikke vil yde (bloody heldig hvis hun gør) det tilbyder de søde og rutinerede glædespiger.

Go for it. Det værste der kan ske er, at man sidder på plejehjemmet med en voksenble og tænker "hvorfor gjorde jeg det ikke?"

​Mange fantasier kan også udleves i swingerklubber, så GP'er er ikke den eneste udvej !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg skal være helt ærlig.... omkring din fantasi altså... jeg er helt almindelig GP - jeg har ikke skyggen af dominans på programmet...  

1. det er for det første en død ukomfortabel stilling at få slikket fisse i når det handler om decideret facesitting... der skal meget til før det føles bare i nærheden af noget brugbart - så ixnay som en fantasi jeg ville lege med på

fyrens slikke-skills - med mindre han er tunge akrobat til 13-tal - så ville hans arbejde være ret så forgæves hos mig pga stillingen... det er meget meget meget meget få mænd der kan levere noget godt i den position...  så generelt  er det ikke noget jeg får noget ud af. En god 69 er en helt anden snak - men facesitting i ren form er ikke et hit

​Jeg synes derimod det er meget behageligt at ligge afslappet på ryggen og slikke fisse i - især hvis det skal være i lang tid - næsen er ikke trykket flad, så man har åndedrætsbesvær, nakken er ikke bøjet bagover og man har ikke som ved en 69er næse og øjne i røvhullet - desuden kan man tage en spiller samtidigt. Pigen kan desuden flytte sig lidt rundt efter hvor det er allerbedst :-D

Det er kun lidt besværligt at give pigen finger samtidigt ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej jasmin, 

tror det er ok at du ikke yder dominans og lader andre om det. :) 

der er ikke noget selvmodsigende i at tvinge nogen til noget de gerne vil, for så er lege lige 

at gøre det modsat er jo netop..... vold og det er ikke lige de som dominans går ud på. 

Der er noget frækt i at sætte sig ned over hovet på en fyr og få ham til at slikke fisse. 

hilsen

MH

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej jasmin, 

tror det er ok at du ikke yder dominans og lader andre om det. :) 

der er ikke noget selvmodsigende i at tvinge nogen til noget de gerne vil, for så er lege lige 

at gøre det modsat er jo netop..... vold og det er ikke lige de som dominans går ud på. 

Der er noget frækt i at sætte sig ned over hovet på en fyr og få ham til at slikke fisse. 

hilsen

MH

​ja jeg dur ikke til det :) 

som du siger - det er en leg - og i sm regi skal det være en leg... men i min verden er det at dominere en anden ikke en leg - det er dødelig alvor... når man har været i et voldeligt forhold med alt det det indebærer kan virkelighed ikke pludselig være "leg" og stadig være ægte... for den ægte vare i min verden... den er ikke at spøge med :) 

så heldigvis at der findes GPer som dig og Cherie og Malice mfl - i har styr på den del :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin 

Jeg er ked af at høre du har været i et voldeligt forhold.

Vil gerne understrege at det jeg har beskrevet ikke har det fjerneste med vold og smerte at gøre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige at jeg i flere tilfælde har haft gp'er siddende på knæ over mit ansigt og de har i den grad nydt det og jeg har kunne give dem det jeg ønskede at give dem... Én orgasme, hvor næsten alt fokusere ned i underlivet på dem.

Jeg kan sagtens forstå din fantasi og når du fortæller pigerne at det bare er dem der skal have nydelse, så lyser de som regel lidt op. Det burde ikke være et problem at få en pige til at spille ligeglad med dig bagefter. Vær 100% sikker på at gp'en du vælger, er med på dine ønsker, så skal du nok få en god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...