Hop til indhold
sexforsjov

En gangbang tur til Tyskland her i ferien

Recommended Posts

Hejsa,

Jeg har været til en del gangbang herhjemme i Danmark, som årene er gået og kan egentlig godt li' masser af stive pikke omkring og oppe i en kvinde.

Men nu har jeg besluttet, at denne ferie skal indeholde en masse sex og hvorfor ikke tage til gangbangs i Tyskland.

Jeg tror nok jeg gerne vil prøve at kneppe uden gummi, men nu må jeg se om jeg tør når det kommer tilstykket. Det kan jo være jeg lader mig rive med:-)

Er der nogen herinde der går med samme tanker omkring en gangbang tur til Tyskland her i ferien vil jeg måske gerne med?

Redigeret af sexforsjov

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal du nok passe gevaldig på ikke at få på puklen af sundheds/sikkerheds fanatisterne herinde.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

Jeg har været til en del gangbang herhjemme i Danmark, som årene er gået og kan egentlig godt li' masser af stive pikke omkring og oppe i en kvinde.

Men nu har jeg besluttet, at denne ferie skal indeholde en masse sex og hvorfor ikke tage til gangbangs i Tyskland.

Jeg tror nok jeg gerne vil prøve at kneppe uden gummi, men nu må jeg se om jeg tør når det kommer tilstykket. Det kan jo være jeg lader mig rive med:-)

Er der nogen herinde der går med samme tanker omkring en gangbang tur til Tyskland her i ferien vil jeg måske gerne med?

​Hvilke GB har du tænkt dig at besøge ? Dog vil jeg bruge kondom til disse partier.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ved AO er det valgtfrit om man vil bruge kondom, man kan bare bruge kondom så der er ingen ko på isen.

​Nu ved du lige så godt som jeg sikkert, at så snart der snakkes om AO så kommer alle moralisterne og fortæller, hvor dumme brugerne er, der efterspørger dette, det var det mit indlæg gik på.

God søndag til dig.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nu ved du lige så godt som jeg sikkert, at så snart der snakkes om AO så kommer alle moralisterne og fortæller, hvor dumme brugerne er, der efterspørger dette, det var det mit indlæg gik på.

God søndag til dig.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Min kommentar var mere generelt og egentlig ikke et svar til din kommentar :) god søndag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvilke GB har du tænkt dig at besøge ? Dog vil jeg bruge kondom til disse partier.

 

Det ved jeg ikke helt for jeg har ikke rigtig noget forhold til de forskellige steder. Jeg har læst om nogle forskellige gangbangs her på siden. Og det er rigtig godt, at når I kommer hjem, at I laver en anmeldelse omkring jeres oplevelse.

Det er meget forskelligt hvad vi alle lige tænder allermest på, de fysiske omgivelser, pigerne, hvad humør man lige selv er i på det pågældende tidspunkt osv.

Hvilke GB jeg har tænkt mig at besøge ved jeg heller ikke rigtig. Jeg har kun de oplevelser, at bygge på, som jeg har oplevet herhjemme. Og måske er det bare anderledes i Tyskland end her i danmark.

Når jeg kommer til Tyskland ved jeg ikke om jeg allerhelst vil til et GB, hvor der er en pige og 6, 8, 10 fyre om hende. Eller om det skal være 3-4 piger på samme madres og så 20 fyre der træder til når der er et hul fri og i forskellige stillinger. Eller om det skal være et stort GB med et par piger hvor de bare ligger på en briks med spredte ben og åben mund og bare servicere fyrene uden egentlig at sanse hvordan de iøvrigt ser ud.

Det sidste eksempel er nok det MINDST ophidsende for mig. Piger skal være glade og synes det er fedt og have lidt øjenkontakt med fyrene, altså tage stilling til hvem de lige er. Være villig til forskellige stillinger og synes det er dejligt og ikke bare ligge huller til.

Der skal være en god stemning og piger skal kunne li' at have flere mænd rundt om sig på en gang.

Jeg er mere til gangbang end at man finder sig en pige, går hen et andet sted, betaler og så hygger man sig med hende.

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

DV har GB events så hold øje med kalenderen, det er ikke AO men alligevel stort og frækt GB, påregn mange mænd.

http://www.partytreff-dolcevita.com/ 

Næste event er 4/7, jeg har knaldet med næsten ½delen af pigerne :D skal du med ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

DV har GB events så hold øje med kalenderen, det er ikke AO men alligevel stort og frækt GB, påregn mange mænd.

http://www.partytreff-dolcevita.com/ 

Næste event er 4/7, jeg har knaldet med næsten ½delen af pigerne :D skal du med ?

​Det er ser ret vildt frækt ud :-)

Et kombineret sexparty og festival. Det vil jeg meget gerne. Vi må lige tale om det praktiske og hvordan du pleger at gøre.

Fedt fedt :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er fedt at vide at man er ikke den eneste dansker i klubben super

og hvornår tror i at i ankommer i klubben?

 jeg ankommer i klubben cirka KL 14

Del dette indlæg


Link til indlæg

@sexforsjov

Hold også øje med www.spermagames.com de har parties rundt omkring i Tyskland, sidste tirsdag i hver måned er det i nærheden af Düsseldorf. Dette er AO parties hvor alt næsten er tilladt, anal, sandwich, creampie, sperm på kussen etc - sågar hvis du er til trans er der ofte en sådan. Selvfølgelig er kondom tilladt - hvilket jeg bruger - derfor desværre ikke creampie, men jeg tør simpelhent ikke.

En anden god GB klub er www.saskia-farell.com (også i nærheden af D'dorf) men samleje er med kondom. Flotte og frække piger, der kommer også amatører og par, god bbq buffet og god stemning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...