Hop til indhold
Nille

Tillykke Sverige med prinsessen ! :)

Recommended Posts

Ja, Stripperkongen har fået en flot svigerdatter, og med hans velkendte "interesser" er det vel et pletskud?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Stripperkongen har fået en flot svigerdatter, og med hans velkendte "interesser" er det vel et pletskud?

​Sjovt at det svenske kongehus er mere fremme i skoene på den frække front end det danske kongehus. Jeg troede svenskerne var så moralsk korrekte :lol: men befolkningen accepterer og er glade for deres kongehus, befolkning har taget godt imod den nye borgerlig prinsesse selv om hun har en fortid.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Sjovt at det svenske kongehus er mere fremme i skoene på den frække front end det danske kongehus. Jeg troede svenskerne var så moralske korrekte :lol: men befolkningen accepterer og er glade for deres kongehus, befolkning har taget godt imod den nye borgerlig prinsesse selv om hun har en fortid.

​Forklaringen er vel, at Sverige er en halvrepublik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kongehuset har ikke langt igen, når Paradise Hotel-piger bliver lukket ind. Helt ærligt, det har udviklet sig til en joke!

Vrøvl. Kongelige er mennesker og mennesker har følelser. Så skulle du heller ikke kunne få et topjob fordi du bollet GPer! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Enig,

​GP'er er også mennesker hvad er der galt med at knalde mennesker :D 

Hellere det end høns 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikken noget sludder. Hvis man har et topjob, har det noget at gøre med kvalifikationer og hårdt arbejde. Efter sigende knalder de fleste topchefer med GP'er. No problem.

Kongehuset består af personer uden nævneværdige kvalifikationer. Det er derfor de skal passe på med at gifte sig med reality-tv-stjerner, for så bliver det alt for indlysende, at det i virkeligheden er det, de er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kongehuset har ikke langt igen, når Paradise Hotel-piger bliver lukket ind. Helt ærligt, det har udviklet sig til en joke!

Kære Louie de Palma:)

​aah det skal nok gå, kongehuset har da indtil nu overlevet Kongens utroskab:wub: som var så alvorlig at Dronning Silvia tog vielsesringen af:sad: !! 

Det har bare medført at såvel det svenske samfund som kongehuset ikke er så sarte mere;-)

Og inden længe så kommer der små nuttede bebser  - og så er ALT fortidigt slebrigt glemt.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sikken noget sludder. Hvis man har et topjob, har det noget at gøre med kvalifikationer og hårdt arbejde. Efter sigende knalder de fleste topchefer med GP'er. No problem.

Kongehuset består af personer uden nævneværdige kvalifikationer. Det er derfor de skal passe på med at gifte sig med reality-tv-stjerner, for så bliver det alt for indlysende, at det i virkeligheden er det, de er.

Kvalifikationer er meget andet end uddannelse. Dannelse er en af mange. Men vi er vist på vej over i republik versus kongedømme :)     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvalifikationer er meget andet end uddannelse. Dannelse er en af mange. Men vi er vist på vej over i republik versus kongedømme :)     

​Som udgangspunkt kan jeg kun more mig hver gang et eller andet Kongehus på kloden - knepper ved siden og så tilmed i en fremmed seng - for sladder om de kongeliges slebrige affærer, mener jeg faktisk "kitter" deres omkringliggende samfund sammen om kongehuset - det med at knalde lidt ved siden af og til gør befolkningen jo selv. Eller sagt på en anden måde : der skal jo være en klovn i et hvert cirkus - det gør egentlig bare de kongelige mere menneskelige.

Men et sted manglede dannelse!! - det var da manden i verdens mægtigste og mest betydende embede mistede fornuften - Bill Clinton i det orale værelse - han indrømmer mellem linjerne på åben skærm at han fik en gang superfransk - - han både løj i TV og "tilstod" i Tv 

Jeg synes det indtil videre er den værste - jeg synes der er helt andre forventninger til ham - end Kongelige klovne - som de egentlig bare er - ingen samfundsmæssig betydning.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kongehuset har ikke langt igen, når Paradise Hotel-piger bliver lukket ind. Helt ærligt, det har udviklet sig til en joke!

Magen til navle pillende kommentar skal man lede længe efter..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke til den svenske prins.

Jeg må sige at de kongelig i Europa har god smag og finder altid især på kvindesiden hustruer kærester der ligger højt sådan rent attraktivt.

skid da være med hendes baggrund hun var ung og prøvede grænser af og ja hun med i paradis hotel so what! som svenskerne siger hun kunne jo ikke vide at hun skulle være en kommende prinsesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hun ligner da en rigtig lille prinsessepige.

10000.jpg?oversize=1

Photo Shop. Anklerne er for kraftige synes jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været tilhænger af kongehuset indtil nu - for traditionens skyld. Traditionen har jeg har stor respekt for.

Men en prinsesse fra Paradise Hotel... come on! Skulle jeg sige tak til hende for en medalje for lang og tro tjeneste (den eneste jeg kan gøre mig fortjent til, lige som Laura i Matador)?

Det her kongehus-fjolleri bliver afskaffet i min levetid, og jeg er halvgammel, så der er ikke så længe til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikken noget sludder. Hvis man har et topjob, har det noget at gøre med kvalifikationer og hårdt arbejde. Efter sigende knalder de fleste topchefer med GP'er. No problem.

Kongehuset består af personer uden nævneværdige kvalifikationer. Det er derfor de skal passe på med at gifte sig med reality-tv-stjerner, for så bliver det alt for indlysende, at det i virkeligheden er det, de er.

​Hvad er forskellen på kongehuset og reality stjerner? Når de bliver eksponeret lige meget i medierne. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvad er forskellen på kongehuset og reality stjerner? Når de bliver eksponeret lige meget i medierne. :P

​Nej, det er også det der er ved at gå op for mig.

Jeg er republikaner fra nu af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvad er forskellen på kongehuset og reality stjerner? Når de bliver eksponeret lige meget i medierne. :P

​Det er vel en og samme ting.

 

Gæt en prinsesse.

http:6.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...