Hop til indhold
Guest RasmusL

Ung gravid amatør - Little Lady

Recommended Posts

Guest RasmusL

Hey EG. 

En anmeldelse efter gårsdagens besøg :-)

Har igennem længere tid fulgt med i trådene omkring "ung Gravid Amatør" og i længer tid prøvet at få en aftale på plads. 

Hun er svær at komme i kontakt med så det har taget lidt tid og ret mange forsøg ;-) 

Har desværre ikke selv stedet til hjemme besøg, så måtte alle tråde herinde omkring hoteller moteller mm igennem. et stort kriterie var at der skulle være toilet og bad på værelset og ikke bare et fælles på gangen.

Nåde frem til wittrup motel i Albertslund www.wittrupmotel.dk 
de alm værelser er 14 kvm og 3 kvm bad til 750 kr pr døgn og de store superior værelser er 19-24 kvm plus 5 kvm bad til 870 kr pr døgn

Det er dejlig diskret man kan parkere lige ude foran den bolig man får, og der bliver ikke kigget skævt til en eller spurgt til noget.

Vi havde aftalt at vi på dagen skrev sammen kl 12. for at bekræfte aftalen kl 15 så jeg ikke lejede værelse og kørte forgæves til Albertslund. Kl blev 14.30 og som aftale stod der en sød, pæn pige ik ret høj og med en lille rund mave uden for døren :-)

Vi snakkede lidt frem og tilbage om hvor mange henvendelser hun får. over 500 ulæste mails selv om hun prøver at følge med. Og om hvor mange mærkelig og useriøse mails der kommer fra folk. Så der er ikke noget at sige til hun ikke får svaret alle. 

Hun begyndte stille og roligt at smide tøjet og Vi gik lidt igang, hun gik igang med at sutte det var ret godt. Kunne mærke at det næsten tændte hende lige så meget at få lov. Derefter fik hun en omgang, slikkede hende så hun lå og vred sig. Da hun var godt liderlig kom hun op og red, der gik ikke længe før hun kom og hun sad og vred sig

Vi begyndte at ligge og snakke lidt om det ene og det andet, hendes graviditet og ja alt mellem himmel og jord.

Vi begynder stille og roligt igen at røre lidt ved hinanden, så hende op på alle 4 i sengen og mig stående på gulvet mens hun suttede. Tog godt fat i hendes baghoved og hår og mundkneppede hende så hun gaggede det tændte hende ret meget det var så der kom tåre i øjnene og makeuppen løb lidt. Og savlen hang tykt fra pik til mund. 

Lagde mig på sengen og hun begyndte at sutte videre hun gaggede igen en enkelt gang måtte hun lige give et lille klap på låret fordi hun skulle have luft. og som jeg havde håbet på så fik den hele turen både pik boller røv blev slikket. så lækkert

Fik vendt hende og begyndte at slikke hende hun blev helt vild og lå og vred sig. Da hun var godt tændt gik vi igang i missionær, det blev ret intenst og der gik ikke længe før hun kom og vred sig nærmest gik i kramper og benene begyndte at ryste på hende

Vi begyndte at snakke lidt igen ret hyggeligt, hun er mega cool, nede på jorden og man føler sig godt tilpas i hendes selskab :)

Begyndte at rør lidt ved hende igen det kunne hun li. Jeg lå på sengen og hun sad og begyndte at spille og sutte den, mens hun beundrede den og lignede en der næsten kunne æde den. Hun begyndte at sutte, gaggede hende igen og hun begyndte igen at slikke røv. Blev ret tændt og ville også rør ved hende imens, så fik hende op på alle 4. imens hun suttede på alle 4. Kunne jeg lege med hendes dejlige våde fisse som blev mere og mere våd og hende mere og mere tændt og til sidst fik hun en lille sprøjte orgasme. Mega Nice 

Vi snakkede lidt videre igen om alt mellem himmel og jord 

Tænkte at nu ville jeg også komme. så begyndte at slikke hende. lidt hun blev tændt igen. Stillede mig på gulvet ved siden af sengen og hun suttede igen virkelig godt og igen en fast hånd i baghovedet på hende holdt godt fast i håret og hun gaggede så der blev hevet efter vejret i pauserne.

Fik hende om på rykken og ud på kanten/hjørnet af sengen, dejlig så hun ud liggende med den lille runde mave, begyndte at kneppe hende imens Jeg holdte hendes ben, og rigtig kunne se hende ligge der og nyde det. mega frækt. efter lidt tid kommer vi samtidig. hun vrider sig helt vildt og igen er hun i sin helt egen verden og låser sine ben om mig og der går 3 min før hun kan give slip

Bagefter gik vi begge ud på bade værelset, først hende i bad mens vi snakkede, hun fik lagt makeup og jeg tog et bad. Vi fik lukket lejligheden af og jeg fik afleveret nøglen igen.

Det blev til 3-4 omgange en Super god oplevelse med en pige som virkelig elsker sex og ikke kan få nok og helt bestemt ikke gør det for pengenes skyld. 

Selv om at hun ikke var så mobil og aktiv grundet graviditet, så får hun top karakter. og et plus for dagens bedste kommentar 

" seriøst, hvis jeg havde en pik ville jeg prøve stikke den ind alle steder" 

Det var alle de mails Og hele besværet værd. 

Her slutter romanen ;-) har prøvet at beskrive vores møde så godt som muligt. Men når kemien er der og det hele klinger godt, så er det svært at få ud igennem en tekst. Go weekend :-)

/Rasmus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er virkelig dejlig at være sammen. Der er i hvert fald ingen tvivl om at hun nyder det hun gør og hun er ekstremt nærværende. Jeg håber stadig vi kan nå en lille seance inden hun skal føde :smile:

Har stadig våde drømme om de bryste :shock:

Tak for en fin beretning 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge,

Klap lige hesten her pigen har et liv og en graviditet at passe, det kan jo svipse og man har jo selv accepteret at mødes via mail!!!!

Jeg har nydt little lady og det gik fint med mail exchange, første møde havde jeg så selv lige droppet da jeg havde udbedt en bekræftigelse og de kommer jo ikke prompte på mail!!

Dagen efter mødtes vi så og det var en ren drøm med masser af extase på begge side dejligt blow dybt men med respekt for grviditets kvalmen!!

Det blev dog slugt hver en dråbe og jeg kan sku godt leve en proteindrink af de større ... det blev leget med og nydt i fulde drag... frækt.

Lady kan så noget med et underliv som er ud over det sædvanlige, hun tog sku lige fat med undervognen og så fik min bedste ven ellers en af de helt store massage ture og det er værd at bemærke ren vaginal ;)))))

Når så man har set little lady sitre og vibrere af fryd, undervejs og det flere gange... ja så få man ik bedre oplevelse...... never ever ;) 

Nb 

Måske i får den udvidede udgave en dag jeg er i rigtigt godt humør....;)

Redigeret af Lucky69luke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Akus

Jeg er også igang med kontakt, hun svarede da hurtigt på min mail, så hun virker bestemt interesseret.. Jeg glæder vildt til at prøve hende hvis hun vil.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972

Det lyder virkelig dejligt..

en dag så er det ikke orgasmer, men veer der kommer. Det skulle da bare lige mangle at det var den dag, hvor det lige præcis var en selv, der havde besøg af hende... Så kan man stå der med stiv pik og en ung dame med veer... 

Bom, bom, bom...

Klodshans

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mon dog, at hun har tænkt sig at arbejde til hun når termin. Ellers tager du det vel i stiv, arm! ;)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972

Mon dog, at hun har tænkt sig at arbejde til hun når termin. Ellers tager du det vel i stiv, arm! ;)

det gør hun nok ikke.. Men tanken er da underholdende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...