Hop til indhold
Denmand

SugarDaters status fra en tilfreds kunde

Recommended Posts

En status opdatering herfra.

2 super hotte dates, hvoraf jeg har anmeldt den ene. Den anden var en 18-årig. Sindssygt frækt at ha' sex med en pige på den alder, der så ekstremt godt ud og havde den strammeste, slanke krop, man kan forestille sig. Hendes bryster var fortsat under udvikling, men pt. en perky b-skål dvs. pæne, stramtsiddende bryster med et stort areola, der med tiden kommer til at sidde på et endnu større sæt, er der vist ingen tvivl om. Totalt uerfaren dog, hvilken kalder på en pæn og nænsom opførsel (håber at se hende igen).

Så har jeg haft en totalt bummer. Pigen, der var 21, holdt hvad hun lovede (aftaler, udseende, osv), men det skulle have været mig, der fik betaling for det. Jeg blev nærmest voldtaget :-), og det var faktisk ikke særligt rart. Beskyttelse var hun totalt ligeglad med, men det er jeg ikke, så jeg kunne ikke tilfredsstille hendes ønsker om at blive taget hårdt og ubeskyttet. Og da jeg selv endeligt var kommet med en omgang mega, sagde hun bare: "Men du kan da godt igen, ik'?". Nej det ku' jeg fanme ik' :eek:. Jeg var rystet over at piger på 21 kan og vil det, der skete der! Hvis nogen nu vil have at vide hvem hun er og prøve hende, så glem hjælp fra min side. Jeg svarer ikke på henvendelser herom. Jeg er rystet. Men hvis I har set Trier filmen "Nymphomaniac", så ved I hvad jeg taler om.

Til sidst havde jeg en aftale hvor pigen ikke svarede på henvendelser på den aftale dag. Jeg havde endda bedt hende om at bekræfte, hvilket hun havde accepteret. Men det skete ikke. Dagen efter svarede hun dog, at hun havde glemt at vi havde en aftale. Jesus! Men OK trods alt fik jeg dette svar: "Kan idag inden 16? Allerede kl 13, hvis du kan". Det ku' jeg så ikke, men hun er tilgivet. Håber at jeg får tid en dag.

Nu har jeg en aftale med en totalt hottie i kalenderen. Vi taler en topklasse babe, som jeg aldrig, aldrig i min vildeste fantasi havde troet ville værdige mig et blik!

Det går da meget godt. Ik'?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke bare besøge den 18 årige igen? Istedet for alle de forviklinger og tidsspilde med at besøge andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt synes jeg at de bliver lige unge nok så, men det er individuelt. En 18-årig kan ikke altid overskue konsekvenserne af sine handlinger, især i 2015.
Det er lovligt, ja... men ikke altid det rigtige.
Jeg tror dog at Denmand kan vurdere dette ... voldtægtstøsen taget i betragtning... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig. Som jeg sagde kalder det på en pæn og nænsom opførsel. Det er meget forskel på piger i den alder.

Jeg starter altid med at give dem ubegrænset ret til at sige nej tak til hvad jeg måtte have af ideer. Det kort trak hun da flere gange, overfor simple ting som at gi' mig massage og BJ. Helt cool!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En status opdatering herfra.

2 super hotte dates, hvoraf jeg har anmeldt den ene. Den anden var en 18-årig. Sindssygt frækt at ha' sex med en pige på den alder, der så ekstremt godt ud og havde den strammeste, slanke krop, man kan forestille sig. Hendes bryster var fortsat under udvikling, men pt. en perky b-skål dvs. pæne, stramtsiddende bryster med et stort areola, der med tiden kommer til at sidde på et endnu større sæt, er der vist ingen tvivl om. Totalt uerfaren dog, hvilken kalder på en pæn og nænsom opførsel (håber at se hende igen).

Så har jeg haft en totalt bummer. Pigen, der var 21, holdt hvad hun lovede (aftaler, udseende, osv), men det skulle have været mig, der fik betaling for det. Jeg blev nærmest voldtaget :-), og det var faktisk ikke særligt rart. Beskyttelse var hun totalt ligeglad med, men det er jeg ikke, så jeg kunne ikke tilfredsstille hendes ønsker om at blive taget hårdt og ubeskyttet. Og da jeg selv endeligt var kommet med en omgang mega, sagde hun bare: "Men du kan da godt igen, ik'?". Nej det ku' jeg fanme ik' :eek:. Jeg var rystet over at piger på 21 kan og vil det, der skete der! Hvis nogen nu vil have at vide hvem hun er og prøve hende, så glem hjælp fra min side. Jeg svarer ikke på henvendelser herom. Jeg er rystet. Men hvis I har set Trier filmen "Nymphomaniac", så ved I hvad jeg taler om.

Til sidst havde jeg en aftale hvor pigen ikke svarede på henvendelser på den aftale dag. Jeg havde endda bedt hende om at bekræfte, hvilket hun havde accepteret. Men det skete ikke. Dagen efter svarede hun dog, at hun havde glemt at vi havde en aftale. Jesus! Men OK trods alt fik jeg dette svar: "Kan idag inden 16? Allerede kl 13, hvis du kan". Det ku' jeg så ikke, men hun er tilgivet. Håber at jeg får tid en dag.

Nu har jeg en aftale med en totalt hottie i kalenderen. Vi taler en topklasse babe, som jeg aldrig, aldrig i min vildeste fantasi havde troet ville værdige mig et blik!

Det går da meget godt. Ik'?

 

 

 

​Hvad hedder pigen fra sd du nærmest blev voldtaget af? Bare så man kan undgå at komme i samme situation :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så går man lige og er så glad over et par succesfulde "dates" trods en enkelt svipser. Nå ja - og så lige de der to der ikke svarede og holdt vores aftale med spildte hotelomkostninger til følge.

Men så fik ja da lige en aftale med en smuk 19 årig i kalenderen. Dialogen på 46 beskeder gik sådan her til sidst:

====

Ham: Lørdag aften er helt fri

Hende: Det kan vi finde ud af

Ham: Hvor og hvornår skal jeg samle dig op?

Hende: Når du har tid. i Rødovre

Ham: Kl. 18.00 så? Rødovre Centrum?

Hende: Kan sende adresse i morgen

====

Dagen oprinder og jeg sender et antal beskeder for at få adressen uden at få svar. Står i Rødovre kl. 18.00 og føler mig noget dum, ærligt talt. Hører intet fra hende.

Samme mønster som med de to andre jeg aldrig hørte fra på dagen.

Så her stopper showet simpelthen for mit vedkommende. Så jeg vil følge det råd jeg har set herinde og tilføje en regel nummer 7 til de 10 gode sugardaters råd:

  1. Ingen penge før mødet (MobilePay eller andet)
  2. Abort mission, hvis der forsøges "upsell" dvs. varen pludseligt ændrer indhold eller pris i forhold til det lovede og aftale
  3. Abort mission, hvis det viser sig, at hun har brugt fake fotos for at få din interesse
  4. Ha' en rescue buddy klar, hvis du ikke svarer på SMSer
  5. Levering først, betaling derefter (tvivlsom dog)
  6. Bloker profil med det samme hvis der foreslås møde på Snapchat eller et andet forum.
  7. Aftale bekræftelse via SMS før første møde

Jeg tænker at hvis man ikke er seriøs nok til at sende en SMS, så er man heller ikke til at mødes og ha' sex sammen. En SMS er naturligvis ingen garanti, men jeg tvivler på at Sugerdaters (som jeg seriøst mistænker for at være på spil her)  vil sende SMS bekræftelser til deres kunder.

Fuck sugardaters.dk, men øv da jeg også har haft opture med dem. Kunne vi udveksle profilnavne på de her "fake sugarbabes"?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan man vel, så længe de ikke kan identificeres. Og hvis siden her ikke tillader en, så laver jeg sgu bare en side kun til diskussion om SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har mødt tre piger fra SD og uden at betale for det. Det har været nogle sindsygt frække og lækre piger, der ikke har været over 22-25 år. De to af dem ses jeg stadig med af og til.

Så til jer der tvivler på SD, så kan jeg da smide nogle positive erfaringer i puljen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

En status opdatering herfra.

2 super hotte dates, hvoraf jeg har anmeldt den ene. Den anden var en 18-årig. Sindssygt frækt at ha' sex med en pige på den alder, der så ekstremt godt ud og havde den strammeste, slanke krop, man kan forestille sig. Hendes bryster var fortsat under udvikling, men pt. en perky b-skål dvs. pæne, stramtsiddende bryster med et stort areola, der med tiden kommer til at sidde på et endnu større sæt, er der vist ingen tvivl om. Totalt uerfaren dog, hvilken kalder på en pæn og nænsom opførsel (håber at se hende igen).

Så har jeg haft en totalt bummer. Pigen, der var 21, holdt hvad hun lovede (aftaler, udseende, osv), men det skulle have været mig, der fik betaling for det. Jeg blev nærmest voldtaget :-), og det var faktisk ikke særligt rart. Beskyttelse var hun totalt ligeglad med, men det er jeg ikke, så jeg kunne ikke tilfredsstille hendes ønsker om at blive taget hårdt og ubeskyttet. Og da jeg selv endeligt var kommet med en omgang mega, sagde hun bare: "Men du kan da godt igen, ik'?". Nej det ku' jeg fanme ik' :eek:. Jeg var rystet over at piger på 21 kan og vil det, der skete der! Hvis nogen nu vil have at vide hvem hun er og prøve hende, så glem hjælp fra min side. Jeg svarer ikke på henvendelser herom. Jeg er rystet. Men hvis I har set Trier filmen "Nymphomaniac", så ved I hvad jeg taler om.

Til sidst havde jeg en aftale hvor pigen ikke svarede på henvendelser på den aftale dag. Jeg havde endda bedt hende om at bekræfte, hvilket hun havde accepteret. Men det skete ikke. Dagen efter svarede hun dog, at hun havde glemt at vi havde en aftale. Jesus! Men OK trods alt fik jeg dette svar: "Kan idag inden 16? Allerede kl 13, hvis du kan". Det ku' jeg så ikke, men hun er tilgivet. Håber at jeg får tid en dag.

Nu har jeg en aftale med en totalt hottie i kalenderen. Vi taler en topklasse babe, som jeg aldrig, aldrig i min vildeste fantasi havde troet ville værdige mig et blik!

Det går da meget godt. Ik'?

 

 

 

Hvorfor så skrive om det, hvis du ikke gider dele?​

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor så skrive om det, hvis du ikke gider dele?​

​Han har da netop delt sine oplevelser på sugardating herinde - det han ikke gider er at få henvendelser fra alle mulige liderlige hanhunde, der ikke selv kan finde ud af at lave en tiltrækkende profil på Sugardating og føre en dialog med pigerne, så de selv kunne få lignende oplevelser - det er vel ikke så svært at forstå ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

​Han har da netop delt sine oplevelser på sugardating herinde - det han ikke gider er at få henvendelser fra alle mulige liderlige hanhunde, der ikke selv kan finde ud af at lave en tiltrækkende profil på Sugardating og føre en dialog med pigerne, så de selv kunne få lignende oplevelser - det er vel ikke så svært at forstå ;-)

​Han skriver om een bestemt pige, der åbenbart er speciel. Det var mere det jeg henviste til. ;] 

Jeg er ikke selv derinde, så jeg er lidt ligeglad, men, det er lidt problemet med denne del af EroGuide imo. Man deler oplevelser, men, deler ikke brugernavnene på pigerne, så, et eller andet sted, kunne man ligeså godt sidde og skrive noveller til sexhistorier.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er ok at vi kun deler erfaringer og ikke piger. Med mindre den enkelte pige er med på det.

Vi skal huske at mens GP er professionelle, så er SD'erne det jo netop ikke.
Men som skrevet andetsteds så står jeg gerne for at oprette et lukket forum for tips, anmeldelser af piger, råd osv. men måske også en egentlig sugardating del, hvor piger kan skrive deres annoncer. Gratis :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Han skriver om een bestemt pige, der åbenbart er speciel. Det var mere det jeg henviste til. ;] 

Jeg er ikke selv derinde, så jeg er lidt ligeglad, men, det er lidt problemet med denne del af EroGuide imo. Man deler oplevelser, men, deler ikke brugernavnene på pigerne, så, et eller andet sted, kunne man ligeså godt sidde og skrive noveller til sexhistorier.dk

​Du går ellers meget i op i det af en der er ligeglad!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

​Du går ellers meget i op i det af en der er ligeglad!

 

Går op i hykleriet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg gider ikke hænge nogen piger ud. Hun var såmænd sød nok bare lidt for "voldsom" for mig.

Hvordan er det at hænge hende ud? Nogle mænd kan måske godt lide det voldsomme? 

Hele min pointé er, at uden vi deler evt. brugernavne på pigerne ved Sugerdaters.dk eller andre lign. sites, kan andre ikke måske få samme gode oplevelse. Ideen med resten af sitet er jo at man anmelder en pige og andre kan bruge disse anmeldelser til noget og gøre deres valg derudfra.

Men i dette sub-forum, er det hele anonymt og derfor ligegyldigt  .. måske..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hele min pointé er, at uden vi deler evt. brugernavne på pigerne ved Sugerdaters.dk eller andre lign. sites, kan andre ikke måske få samme gode oplevelse.

Du må vel mene "kan andre ikke drage nytte af anmeldelser." For det forhindrer vel ikke fx at møde samme pige, hvis hun ellers fortsat er aktiv. Man ved bare ikke hvem det er :-)

Ordkløveriet har den pointe, at du alligevel ikke kunne forvente samme oplevelse. Det gælder selvfølgelig generelt, men måske lidt mere udpræget med amatører.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter 5 dage på sugardaters.dk

Set med mine østeuropæiske øjne har de danske piger en forkert opfattelse af den verden de lever i.

Måske er det på grund af ligestilling eller 50 Shades of Grey, men når man læser deres profiler.Kan ikke lade være med at grine...

" jeg er her ikke for pengene, men for oplevelsen... "

Eller "du skal ikke tro du kan købe mig med dine penge"... Hold nu kæft man

Lang de fleste derinde,  de ville helst have en sød og charmerende ung fyr, helst veltrænet og en pik på over 20 cm, folsøm men samt stærk, selvfølgelig rig, ja.

 

Og vi må hellere ikke glemme at han skal betale 3-4-5 k for en times tid kedelig sex med dem.

Der er nogle der vil have 2000-2500 for korte møder af 1,5-2 timer, men de bedst looking piger, de accepterer ikke mindre end 3000 - 3500.

Bedre at gå til en prof.Man får valuta for pengene. 

Mine 2 øre

Redigeret af ciocanul

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter 5 dage på sugardaters.dk

Set med mine østeuropæiske øjne har de danske piger en forkert opfattelse af den verden de lever i.

Måske er det på grund af ligestilling eller 50 Shades of Grey, men når man læser deres profiler.Kan ikke lade være med at grine...

" jeg er her ikke for pengene, men for oplevelsen... "

Eller "du skal ikke tro du kan købe mig med dine penge"... Hold nu kæft man

Lang de fleste derinde,  de ville helst have en sød og charmerende ung fyr, helst veltrænet og en pik på over 20 cm, folsøm men samt stærk, selvfølgelig rig, ja.

 

Og vi må hellere ikke glemme at han skal betale 3-4-5 k for en times tid kedelig sex med dem.

Der er nogle der vil have 2000-2500 for korte møder af 1,5-2 timer, men de bedst looking piger, de accepterer ikke mindre end 3000 - 3500.

Bedre at gå til en prof.Man får valuta for pengene. 

Mine 2 øre

Det er bare bullshit. Jeg har sidst i sidste uge givet en rigtig køn pige en tusse (nærmest standardbeløbet) for 1½ time. Sprøjt i munden, deepthroat og hele balladen.

Grunden til at vi tænder på SB er jo NETOP at de ikke er professionelle. Og vælger man dem rimelig unge, er de sgu også NYSGERRIGE!
En prof har (næsten altid) intet af det, disse piger har.

MEN man skal sortere de selvfede fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...