Hop til indhold
Denmand

Nedtur og optur med Sugardaters

Recommended Posts

Har haft mine forbehold overfor SD efter 4 måneders medlemskab uden noget udbytte. Har skrevet til et utal af piger uden at få svar. I denne weekend skulle det så være og det blev en weekend med nedtur og optur. Jeg vil gerne dele min oplevelse med jer og er interesseret i at høre fra jer mere erfarne hvad jeg skulle / kunne have gjort anderledes?

Der var specielt to piger, som udviste interesse, og som jeg overvejede. De er begge 21 år og ser mega godt ud på deres private billeder, som de har åbnet for mig.

Jeg laver en aftale med en af dem for en aften (19.00 - ?) til en pris af 3.500. Hun skriver: "Skriv lige til mig dagen før, så jeg ved at vi stadig har en aftale :)". OK det gør jeg gerne.

Jeg måtte så desværre høfligt afvise den anden pige.

Jeg skriver så som lovet dagen før til pigen, jeg har lavet aftalen med. Intet svar. Hun har læst beskeden. Skriver igen tre gange for at bekræfte som lovet, men beskederne er endnu ikke læst.

Dagen oprinder og nu har jeg pludseligt en aftale der  er ubekræftet og en potential aftale, jeg selv har afslået. Fuuuck SBs: ikke til at stole på. Lad mig holde mig til GPerne.

Jeg prøver dog alligevel at skrive til hende, som jeg valgte fra, og hun er heldigvis stadigvæk interesseret, men kun for 1-2 timer til 2.000. Det bekræfter jeg så, og denne gang flyder dialogen meget bedre. Vi ender med at lave en aftale på hotel. Hun kommer 15 minutter for sent, men er hele tiden sød til at opdatere mig omkring forsinkelser, etc. Hun gjorde også sine grænser klare for mig, hvilket var godt: "ses :-) jeg ved ikke om jeg fik skrevet at sikker sex er et must for mig og jeg er ikke til sperm i mund/ansigt." Betryggende og troværdigt. Sød pige, tænker jeg. Hun spurgte om jeg nu også ville gennemføre, for der var åbenbart ofte mænd, der sprang fra. Hun skrev: "det var mænd som var deres koner utro, så fandt de ud af i sidste øjeblik at de ikke kunne". Jeg bekræftede at det havde jeg ikke noget problem med (er gift men ok med at være utro), men risikoen for at stå overfor en pige man overhovedet ikke har kemi med er da pænt stor, når man udelukkende skal vurdere dem ud fra 2 billeder af deres ansigt, som kan være ældre og misvisende eller i værste fald fake. Er det så der man kommer op med undskyldningen, at man ikke kan gennemføre at være utro?

Da jeg tager imod hende (in public, udenfor hotellet, hvilket er vigtigt for hende) møder jeg en 21 årig pige, som ser rigtigt godt ud - sød, smilende og ret afslappet. Hun har gjort det før, men ikke mange gange. Jeg kan ikke rigtigt se hendes figur på billederne eller med tøj på (løstsiddende), men hun er opgivet som slank, og det er hun også, kan jeg se. Det er umiddelbart det vigtigste for mig, da jeg ikke bryder mig om buttede eller overvægtige piger.

Vi snakker sammen en halv times tid på værelset og udover at se godt ud, er hun også ret sød. God til at lytte, men byder også ind selv, så vi har faktisk en fin samtale kørende på trods af aldersforskellen (jeg er 45).

Da vi bliver enige om at gå i gang med nærkontakt, er hun helt med fra starten. Det viser sig at hun har et stort behov for sex med forskellige mænd og har en svaghed for det hun betegner som "ældre mænd". OK, for once er jeg da OK med at være i den kategori så :-). "Ja, du er jo ikke 20 år gammel kan jeg se, siger hun. LOL.

Vi får tøjet af og hun starter med at give mig lidt olie massage, hvilket normalt tænder mig ret godt. Uden tøj på er hun bare helt perfekt. Hun træner næsten dagligt og det ses. På toppen af det, har hun bare et par helt perfekte store bryster (gætter E), hvilket jeg ikke havde forventet. Men jeg er en sucker for store ungpigebryster (brystoman!), så jeg var i himmelen. Vi dyrker sex i et par timer, og hun kommer 3 gange. Cool - det har jeg ikke prøvet før, men hun var enten med eller letantændelig. Jeg får undervejs mange associationer til min første seksuelle kæresteoplevelser, så det var som at være helt ung igen. Er det måske det man håber på? Bare en gang at komme tilbage til hende man havde sine første oplevelser med? Vi kysser hinanden meget og inderligt, og hun vil have, at jeg kommer oppe i hende. Det tænder hende endnu mere. Jeg vil normalt gerne komme på brysterne, da jeg er besat af dem, men her var trængen til at komme med hende siddende ovenpå mig bare endnu større end nogensinde før.

Bagefter må jeg bare sige at jeg har haft det bedste sex jeg har haft i 30 år, som overgår både konen herhjemme (ikke så svært dog), diverse sidespring og det utal af GPer, som jeg har brugt tonsvis af penge på. Og det for et beløb på latterlige 2.000 kr (plus 4 måneders medlemskab af SD).

Så endeligt fik jeg værdi for de 4 måneder og medfølgende irritation. Jeg har lyst til at hænge den første bitch ud (publicere hendes navn og private billeder), der ikke holdt aftale og gad at svare, men lige nu er jeg faktisk ufatteligt glad for, at hun ikke gjorde det, som I nok kan forstå. Jeg synes faktisk at det er synd for hende, at hun dels kan tillade sig at være en bitch, og dels gå glip af at blive betalt  for en god oplevelse, som jeg ved at den anden pige havde. Jeg ville gentage i morgen hvis jeg havde mulighed for det.

Tak for at I lyttede med, og jeg hører som sagt gerne nærmere om, hvordan man undgår skuffelser og sikrer sig gode oplevelser med SBs.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg tror først og fremmest man skal undgå dem, der enten skriver en lang profiltekst om hvad de ønsker eller ikke ønsker - og så dem der næsten ikke skriver noget. Om pigerne har billeder på er ikke så vigtigt i første omgang - evt. har de billeder de kan sende pr. SMS i stedet - og som man er sikker på er mere autentiske - desuden får piger uden profilbilleder langt færre henvendelser, så det det nemmere at få kontakt - og så er de ofte ikke så pro.

Jeg har dog pt. droppet mit abo på SD, da jeg allerede har fået et par kontakter - desuden har jeg lidt andre muligheder, jeg gerne vil dyrke lidt mere - men måske genoptager jeg mit abo til efteråret igen, hvis jeg keder mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det måske det man håber på? Bare en gang at komme tilbage til hende man havde sine første oplevelser med?

 

... jeg hører som sagt gerne nærmere om, hvordan man undgår skuffelser og sikrer sig gode oplevelser ..

 

 

Selvom dit spørgsmål nok er retorisk, vil jeg svare: NEJ! Mine første oplevelser var skod. Altså selvfølgelig var det "stort" at have sex de første gange, men det var sgu ikke godt. Slet ikke i tilbageblik.

Men selvfølgelig søger nogle af os (også mig) indimellem efter de der "autentiske" kæreste-/date-agtige oplevelser. For mig bliver det dog aldrig sådan med så stor aldersforskel. Men da jeg var sammen med en ung, smuk SD-pige (også med flotte store bryster, sjovt nok, hvilket blot ikke er så vigtigt for mig) tænkte jeg faktisk noget i stil med at sådan måtte det gerne have været, da jeg var på hendes alder (og i praksis stadig jomfru et godt stykke tid ...).

Mht at undgå dårlige oplevelser er mit bedste råd: Forvent at blive brændt af i det univers. Så er skuffelsen mindre og det føles bedre de gange det lykkes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

..., og hun vil have, at jeg kommer oppe i hende....

Det er også en favorit. Var det "bareback"? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...