Hop til indhold
KF

Fabelagtigt besøg

Recommended Posts

Hej i stuen.

Kender i det, når man har været på besøg hos sin favorit glædespige, og det bare var helt og aldeles fabelagtigt. Og man så bare har lyst at fortælle nogen om det? Anyways.. nu kommer det så til at gå ud over jer :P

Jeg har været hos den pågældende en del gange tidligere, over de sidste ca 2 års tid, og det har udviklet til noget som minder lidt mere henad vennehygge, end kunde/glædespige. Det er noget jeg sætter stor pris på. Nu her idag feks. ankom jeg på aftalt tidspunkt, hun bød indenfor dejlig som hun var, iklædt sommertøj bestående af knickers og en tynd bluse. Det viste jeg hun var midt i en amerikansk tøse-serie på tv, så jeg blev budt hen i sofaen hvor vi så afsnittet færdig sammen, og delte et glas hvidvin mens hun lå med benene hen over mit skød, og slumretæppe over.

Serien sluttede, og vi smuttede ind i soveværelset.. ingen grund til at gå i detaljer her, udover at sige det ikke er uden grund hun er min favorit :wub:

Efter de akrobatiske øvelser, sad vi i stuen og sludrede om lidt af hvert. Hun fortalte hun havde handlet ind til flødekartofler med bacon og hele baduljen.. ku godt mærke hun lokkede lidt for om vi skulle lave det, og hygge videre sammen. Men desværre havde jeg en aftale som ikke kunne skubbes (satans). Næste gang måske..

Nå skulle bare lige ha lukket noget glæde ud :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej i stuen.

Kender i det, når man har været på besøg hos sin favorit glædespige, og det bare var helt og aldeles fabelagtigt. Og man så bare har lyst at fortælle nogen om det? Anyways.. nu kommer det så til at gå ud over jer :P

Jeg har været hos den pågældende en del gange tidligere, over de sidste ca 2 års tid, og det har udviklet til noget som minder lidt mere henad vennehygge, end kunde/glædespige. Det er noget jeg sætter stor pris på. Nu her idag feks. ankom jeg på aftalt tidspunkt, hun bød indenfor dejlig som hun var, iklædt sommertøj bestående af knickers og en tynd bluse. Det viste jeg hun var midt i en amerikansk tøse-serie på tv, så jeg blev budt hen i sofaen hvor vi så afsnittet færdig sammen, og delte et glas hvidvin mens hun lå med benene hen over mit skød, og slumretæppe over.

Serien sluttede, og vi smuttede ind i soveværelset.. ingen grund til at gå i detaljer her, udover at sige det ikke er uden grund hun er min favorit :wub:

Efter de akrobatiske øvelser, sad vi i stuen og sludrede om lidt af hvert. Hun fortalte hun havde handlet ind til flødekartofler med bacon og hele baduljen.. ku godt mærke hun lokkede lidt for om vi skulle lave det, og hygge videre sammen. Men desværre havde jeg en aftale som ikke kunne skubbes (satans). Næste gang måske..

Nå skulle bare lige ha lukket noget glæde ud :)

 

​Typisk, det den dag Clorius manden skulle komme forbi :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej i stuen.

Kender i det, når man har været på besøg hos sin favorit glædespige, og det bare var helt og aldeles fabelagtigt. Og man så bare har lyst at fortælle nogen om det? Anyways.. nu kommer det så til at gå ud over jer :P

Jeg har været hos den pågældende en del gange tidligere, over de sidste ca 2 års tid, og det har udviklet til noget som minder lidt mere henad vennehygge, end kunde/glædespige. Det er noget jeg sætter stor pris på. Nu her idag feks. ankom jeg på aftalt tidspunkt, hun bød indenfor dejlig som hun var, iklædt sommertøj bestående af knickers og en tynd bluse. Det viste jeg hun var midt i en amerikansk tøse-serie på tv, så jeg blev budt hen i sofaen hvor vi så afsnittet færdig sammen, og delte et glas hvidvin mens hun lå med benene hen over mit skød, og slumretæppe over.

Serien sluttede, og vi smuttede ind i soveværelset.. ingen grund til at gå i detaljer her, udover at sige det ikke er uden grund hun er min favorit :wub:

Efter de akrobatiske øvelser, sad vi i stuen og sludrede om lidt af hvert. Hun fortalte hun havde handlet ind til flødekartofler med bacon og hele baduljen.. ku godt mærke hun lokkede lidt for om vi skulle lave det, og hygge videre sammen. Men desværre havde jeg en aftale som ikke kunne skubbes (satans). Næste gang måske..

Nå skulle bare lige ha lukket noget glæde ud :)

 

​Rigtig god anmeldelse, og en virkelig dejlig oplevelse du der har haft. Det er altid rart med social hygge både før og efter.Heldigvis er der leverandører endnu, der IKKE sætter pris på tidstyranni.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

​...Heldigvis er der leverandører endnu, der IKKE sætter pris på tidstyranni...

​Og så er hun endda fra Østeuropa :rolleyes: (Har boet i dk over 15år, og taler helt fint dansk).

Men perlerne findes derude!.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...