Hop til indhold
losser

judith Aalborg fantastisk oplevelse

Recommended Posts

Hej.

Har på det sidste  besøgt  forholdsvis ikke anmeldte gp og thai massage. 

Uden den store begejstring. 

Så nu fandt jeg en pige som har  fået gode anmeldelser herinde. 

Stedet er ik særlig diskret og med begrænset  p-plads muligheder. 

Men det var også  det eneste  negative  at sige om det.

Fantastisk flot pige der tog sig god tid til at forkæle mig og spørge hvad jeg kunne lide osv.

Super god til både fransk og dansk..

Havde  bestilt  45 min. I håb om at kunne  2 gange. . Hun gjorde et kæmpe forsøg men squ ik nemt når  han lige var eksploderet  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm hvorfor  kom kun halvdelen af teksten med 1. Gang..

Men bedste gp'er jeg nogen sinde har besøgt. 

Sted  6/10

Pigen 10/10

Sex 10/10

Priser  9/10

Gentagelsefare  100 %

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ik noget  link men hun annoncerer herinde lige som hun også har profil herinde.  Og så annoncerer hun også på annoncelight. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig, utrolig dejlig kvinde......har besøgt hende 2 gange.... kunne desværre ikke finde tid til at besøge hende idag....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har i dag besøgt Judith for anden gang og jeg er helt enig med de andre gæster - hun er utrolig sød og dejlig og så har hun en hel fantastisk slank krop med en dejlig fyldig røv .. 

Jeg bestilte en halv time blidt og det fik jeg bestemt også . Som Losser skrev , er hun meget opmærksom på , hvad man gerne vil , så jeg var meget tilfreds 8-)

Efter vi var færdige , var der tid til en hyggesnak og der fortalte hun så , at en tidligere gæst var stukket af uden at betale !!

Hun havde ikke forlangt pengene først og fordi tidsplanen var skredet for dem , kom den næste gæst inden han var blevet lukket ud .. Hun skulle derfor ha ham ud , uden at møde den næste gæst og i skyndingen glemte hun helt at forlange pengene .. Da hun kom i tanke om det , skrev hun først en SMS til ham og senere prøvede hun at ringe til ham , men han svarede selvfølgelig ikke - det er Fand'me dårlig stil !! Jeg håber at han har dårlig samvittighed over at snyde pigen , efter at have haft en formentlig dejlig halv time med hende ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte idag for anden gang den skønne Judith.

jeg er helt enig i I andres positive omtale af Judith og hendes færdigheder, flot og glad pige, der lige ved hvordan den skal skæres.

jeg savner stadig fantastiske Nikita Darling, som nu er pensioneret, men Judith er en dejlig afløser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Savner også Nikita Darling...... men Judith...... er også dejlig..... ikke helt så perfekt som Nikita Darling... men en god "afløser" 8-) håber hun begynder at komme noget mere til Aalborg....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60

Haha losser. Nej, det kan sgu være svært to gange på en time, især his det var rigtigt godt! ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er Judith, igen i Danmark, er så træt af at jeg ikke kan finde "tid" til at besøge hende, men god vind til jer "brødre" der har mulighed for at besøge hende.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...