Bebop 9571 Skrevet 9. Juni, 2015 (edited) En hurtig, da hun snart smutter og efter eget udsagn ikke har planer om at komme igen (men så kan man, jf samme kilde) tage til et ikke så fjerntliggende land, hvor hun ellers holder til.Havde set billederne, som godt nok findes på adskillige asiatiske hjemmesider også:http://daisyclub.dk/sakuraEr det hende? Tjah, asiater ligner jo hinanden Men det ligner nu ret godt, når man tager højde for photoshoppen. Fx er hendes teint i virkeligheden ikke så "perfekt" , men ansigtstrækkene ligner nu meget godt. Brysterne er reelt b-skål i en smuk, naturlig variant.Hilste først på Lisa, som absolut ellers godt kunne gå an, men havde per tlf. sagt Sakura, så selvom mutter prøvede at lukke en aftale med Lisa, så mødte jeg også Sakura. Begge var smilende og imødekommende, men Sakura var endnu mere end Lisa og derfra gik det bare fremad. Hun sagde noget pænt, jeg sagde noget pænt. Jeg gik i bad, hvor hun pjattede med at der nok var en smuk kvinde i gang, og om jeg ville se? Naturligvis. Desværre, måtte vi grinende konstatere - var hun færdig ... Jeg ved ikke om det var et standard lokkemiddel/ice breaker, men det virkede fint. Hun gik i bad og kom ind. Tantekys, kæleri, tungekys, mere kæleri, lidenskabelige tungekys, intenst kæleri og vupti så kom der våd plet på lagnet, og det var ikke fra migDa jeg mødte hende spurgte jeg indledningsvist om det var inkl. "mega french" - det forstod hun ikke. "Cum in mouth?" - det forstod hun (hun talte i øvrigt ret godt engelsk, men kan også tysk) og sagde, at hun ikke brød sig så meget om det, men at hun gerne ville prøve, hvis det var vigtigt for mig ... Vi får se, tænkte jeg.Efter hun lige lå og sundede sig kysse-kælede hun sig ned til mine boller og hyggede sig med dem ind til tungen fik lov at lege op ad skaftet og drille toppen i et stykke tid. Så kom hovedet endelig ind i varmen og efter kyndig behandling lykkedes det også med det meste af skaftet. Det hele var meget blidt og pirrende. Men så blev det lidt mere intenst. Havde hun taget en hånd på mine boller på dette tidspunkt ville jeg være eksploderet. Men hun brugte begge hænder til at støtte på, så det var kun læberne og tungens og hovedets bevægelser der gjorde sin virkning.Så var det åbenbart tid til sex. Hurtigt og effektivt kom gummi på, og så red hun mig. Efter lidt tid med det, rev hun mig utålmodigt om i missionær. I den stilling kom først det ene ben op og derefter også det andet, så jeg helt uhindret kunne styre tempo. Ret fantastisk med udsigt mellem hendes ben til hendes ansigt som på dette tidspunkt så temmeligt medlevende ud Så da hun tog en hånd ned til mellemkød/boller var jeg helt færdig, hun masserede mig fortsat mens de sidste bølger skvulpede rundt i kroppen på mig. Da jeg efter lidt hvile ville trække mig ud, holdt hun mig tilbage, og jeg blev så lidt længere ...Der var vel 15 minutter tilbage af timen og det blev brugt på mere kæleri og kysseri. Og lidt pæne ting sagt begge veje.Om der "bare" var kemi, eller om hun "bare" er fantastisk dygtig til GFE-disciplinen ved jeg ikke. Begge dele kan selvfølgelig også være tilfældet. Men det var klart det bedste GFE jeg har prøvet uden for "amatørernes" rækker. Der var så ikke noget CIM/megafransk, men jeg savnede det nu heller ikke Gentagelsechance? Absolut, men kan ikke nå det i DK. Kommer jeg til hendes by, vil jeg dog nok gøre en indsats ... Redigeret 9. Juni, 2015 af Bebop 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 9. Juni, 2015 (edited) Ret sikker på billede er FAKE men, hvis hun ligner hende meget, så er hun da bestemt ikke grim Du skal lige scrolle lidt ned på siden, så dukker "hun" op Redigeret 9. Juni, 2015 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 9. Juni, 2015 Ret sikker på billede er FAKE men, hvis hun ligner hende meget, så er hun da bestemt ikke grim Du skal lige scrolle lidt ned på siden, så dukker "hun" opJeg er lidt usikker på dit budskab: Er din pointe at billederne nok er af en "mand" i dameforklædning, eller er den bare at billederne findes mange andre steder? Sidstnævnte har jeg nævnt i anmeldelsen, nemlig.Jeg vil måske uddybe det sådan: Hendes ansigt ser IRL ikke helt så smalt/ovalt ud som på billedet. Men billederne er heller ikke helt lette at afkode, fordi der ikke er portrætter "en face" (lige forfra) - se fx også: http://m13568120004.lofter.com/post/1cb6266f_58a2e27. Derfor min usikkerhed. Hvis man tænker på, hvad photoshop+make up+vinkler på motivet kan gøre - så bliver man efter min mening ikke skuffet. Det lyder måske som en del forbehold, men det gælder altid ved den slags prof-billeder i min erfaring. Jeg foretrækker (beklager afsporingen) som regel mere "nøgne" billeder. Et godt eksempel er Ida Sunshine, der ser virkelig godt ud på sine prof. billeder, men som for alvor sætter gang i mit mundvand med sine selfies. Nu hilste jeg jo på Lisa og mødte også Mimiko i fællesrummet/entreen. Lisa ser lidt bedre ud IRL end sine billeder (med forbehold for at hun trods alt havde en slags beklædning på, mens Mimiko så ud som forventet.Nu jeg er i gang: Stedet er fint, men rummene er ikke just lydtætte. Mens jeg lå med Sakura var en anden herre godt igang med Mimiko - og det var så sengebenene gled lidt hen over flisegulvet. Der spillede afdæmpet klavermusik i "mit" rum, hvilket passede virkelig godt til den stemning der var mellem os. Lydene fra naboen var en lidt pudsig kontrast. Bonusinfo: Sakura giver også en del lyde fra sig undervejs - i den klynkende retning (men ikke så overgearet som nogle japanere gør på nogle af filmene ...) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 9. Juni, 2015 Nej, jeg tror bestemt ikke hun er en mand, når jeg skrev "hun" var det kun for at vise at jeg ikke tror det er "hende" man møde der, men nok en der, som du skriver, ligner/minder om hende og som jeg skrev,så ser hun jo dejlig ud på billeder, så hvis IRL er tæt på, sååååå kunne jeg godt fristes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg