Hop til indhold
BackAgain

Singha massage. dårligt, dårligt, dårligt.

Recommended Posts

I weekenden havde jeg brug for at få lettet trykkede. Da jeg samtidig var lidt øm i skulder regionen besluttet jeg mig for en gang thai massage.

Jeg gør det sjældent men havde for langt tid siden haft en oki oplevelse på Singha som ligge bag ørstedsparken på nørrefairmagsgade. Min kammerat som var med dengang oplevet det modsatte og syns det var spild af penge. Men jeg tog en hurtigt beslutning og smuttet derind. 

I døren blev jeg mødt af en mindre attraktivt thai kvinde. Hun var vel i 40', tro det var mutter. Jeg kom inden for og hun begyndte at tømme et værelse for det jeg tro var vaske tøj. Der efter kom hun tilbage og spurgte hvad jeg skulle ha. Jeg bad om at møde de andre piger, men det var kun hende som arbejdet lige nu fik jeg at vide. Hmmm. Godt nok var hun grim men hun lignet en med efaring. Så tænker at hun måtte gi en god gang massage så vi aftalte en halvtimes massage med fransk afslutning. Man kan jo bare lukke øjnene, så fint nok

Jeg kommer ind på et noget rodet værelse hvor der hænger adskillige jakker. Mærkeligt når kun hun skulle være på arbejde. Men what ever.

Jeg ligger mig på briksen/sengen som jeg kun lige kan være på. Jeg er 192 cm. Og mit hoved og fødder rør faktisk hver sin væg. Hun kommer ind og fjernet det håndklæde jeg havde lige over mellem region og at trykke lidt vilkårligt forskellig steder på ben og ryg. Efter meget få minutter begynder hun at gå efter penis. Jeg henviser pænt til at jeg har ømme skulder og gerne vil ha den massage jeg har betalt for. Så "nusser" hun mine skuldre kort og går igen efter pikken. Nu bliver jeg lidt irriteret og siger at jeg vil sgu ha min massage og ikke bare nusses og trykkes på. Derefter prøver hun at "massage" med albuerne for at ligge noget vægt i. Fint nok. Men hun har ingen ide om hvad hun laver, hun rammer mest ryghvirvel og skulderbladene. Jeg prøver at guide hende lidt men det er helt håbløst. Så jeg gir op og siger at vi godt kan gå til afslutningen nu, som jeg jo tror hun vil blive glad for så hun kan få mig ud igen. Men nu har hun pludselig problemer med en tænd og kan ikke gi fransk. Jesus krist!!! Jeg siger at så må hun finde en anden pige til at gi ydelsen eller gi mig pengene retur. Hun vil ingen af delene og siger hun kan prøve at gi fransk. Endelig havde jeg mest lyst til at gå men ville også gerne af med trykkede. Så jeg siger at det er fint hvis udføre ydelsen og ikke kun prøver. Så gummi kommer på og jeg for det jeg vil kalde en polering af Pik hoved. Godt nok er hendes mund lille men COME ON... jeg bliver ved at hjælpe til med hånden og selv trykke pikken ind i hendes mund (med en del brok som resultat). 

Kunne sgu ligeså godt ha blevet hjemme og gnubbet ryggen op af et træ og taget en spiller derefter. Tro faktisk det havde været mere behageligt og bedre for ryggen. Spild af penge. 

Kan kun anbefale at i holder jer væk fra det sted. Intet godt at sige om det sted. Super dårlig oplevelse. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå man ydre sine ønsker og de siger ok og tager ens penge så skal de sgu også levere varen, i det mindste i et rimeligt omfang, basta!

 

jeg bliver ved at hjælpe til med hånden og selv trykke pikken ind i hendes mund (med en del brok som resultat). 

​Men det der er bare heller ikke iorden fra din side!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skulle ha stået "bliver nød til" bliver ved" en taste fejl for min side. Og vil sige at var det ikke fordi jeg mundbollede hende. Men et udtryk for at det at mere var en spiller jeg gav mig selv I stedet for et blow job. Det kan simpel ikke kaldes blow når det er bare et par læber mod Pik hoved også hånd for resten. Jeg trykkede max 3 cm ind, kun nok til at at hoved kom ind. Jeg prøvet blot at blive færdig, så jeg kunne komme ud igen.

Kan godt se at den sætning lyder lidt voldsomt. Men det var nu meget stille og roligt. Tror bare hun var generalt sur over at jeg brokkede mig over massagen og hun havde vidst håber på at spise mig af med et handjob:shock:

Jeg tag stor afstand fra at gøre noget som helst som pigen ikke er indforstået med eller ikke har lyst til.

Men syns samtidig at man skal ha hvad man betaler for....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ligger tre fire år tilbage, at jeg var i kælderen hos Singha. Lisas varemærke var en ordentlig hårdusk mellem benene. Hvis du ikke har interesseret dig for den (og hvad deraf kunne følge), har hun nok hurtigt også tabt interessen. Dette var ikke et forsvar for hende, men blot en slags forklaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været der tre gange for nogle år siden, og jeg synes også at "Lisa" ringer en klokke.

1. gang, var en glimrende omgang massage og HJ.

2. gang, var der en ung og køn pige, jeg aftalte og betalte for en time, med fuldudryking,efter 30 minutter smuttede pigen, og jeg gjorde bordelmutter opmærksom på, at 30 minutter, ligesom ikke helt var 60 minutter, jeg fik behørigt mine penge tilbage, og bordelmutter gav mig en tungeslasker, af format, og sagde at jeg næste gang, skulle spørge efter hende.

3. gang, skulle jeg have Tantra-massage, troede jeg, der kom en meget lidt køn kvinde, men vældig sød at tale med, fra Malmø, hun talte et fornuftigt svensk.

Hun tog så hårdt fat, at det vitterligt var smertefuldt, jeg frygtede for min førlighed efterfølgende.

Naiv som jeg er, kaldte jeg bordel-mutter ind, og spurgte hvordan dette på nogen måde, bare kunne minde om Tantra-massage, bordel-mutter så meget vredt på mig, sagde ingenting, og gik tilbage og spiste videre.

Malmø-Thaien, klaskede lidt til "Mini ME" og sagde beklagende at hun ikke måtte, pille, hvis jeg ikke havde betalt ekstra.

Det gjorde mig nu ikke det frygtelige , da gassen var gået af ballonen, og jeg skulle videre......"Lisa" alias Pol Pot, holdt et strengt regime.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ligger tre fire år tilbage, at jeg var i kælderen hos Singha. Lisas varemærke var en ordentlig hårdusk mellem benene. Hvis du ikke har interesseret dig for den (og hvad deraf kunne følge), har hun nok hurtigt også tabt interessen. Dette var ikke et forsvar for hende, men blot en slags forklaring.

Det kan du sikkert ha ret i. Men nu havde jeg jo ikke bestilt bum-bum. Så syns hun burde være indforstået med at det ikke handlet om hendes dusk. 

Måske var det også derfor for at det fra starten gik skidt :grin:

Og i har sikkert ret i at det kan ha været Lisa. Og håber da også at der er nogle som har haft gode erfaringer med hende. Og hun bare havde en off dag eller bare ikke fandt mig interessant...

Lige meget hvad så syns jeg at den måde at drive forretning på er forkasteligt. Hun kunne jo bare ha sagt fra til at starte med hvis hun virkelig havde tand problemer. Eller bare ikke havde lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sørgelig læsning, men samtidig RIGTIG godt at vi andre får kendskab til sådanne SKOD steder, ved ikke hvor meget de selv ser med i forummet....men de burde. tror også de gør, for nogle gange kommer der en sludder som svar, på mongol dansk.

Det eneste der hjælper er at holde sig væk fra dem, så kan det være standarden bliver hævet, eller at de simpelthen lukker, jeg syntes der er mange steder hvor man hører om olieplaskeri og problemer med aftaler der ikke holdes så snart betalingen er faldet..

Så mit råd er, find et sted med ordentlig massage, plus det løse.. og egentlig have det som stamsted, og kun besøge nye steder hvis det lyder som om det er et besøg værd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I weekenden havde jeg brug for at få lettet trykkede. Da jeg samtidig var lidt øm i skulder regionen besluttet jeg mig for en gang thai massage.

Jeg gør det sjældent men havde for langt tid siden haft en oki oplevelse på Singha som ligge bag ørstedsparken på nørrefairmagsgade. Min kammerat som var med dengang oplevet det modsatte og syns det var spild af penge. Men jeg tog en hurtigt beslutning og smuttet derind. 

I døren blev jeg mødt af en mindre attraktivt thai kvinde. Hun var vel i 40', tro det var mutter. Jeg kom inden for og hun begyndte at tømme et værelse for det jeg tro var vaske tøj. Der efter kom hun tilbage og spurgte hvad jeg skulle ha. Jeg bad om at møde de andre piger, men det var kun hende som arbejdet lige nu fik jeg at vide. Hmmm. Godt nok var hun grim men hun lignet en med efaring. Så tænker at hun måtte gi en god gang massage så vi aftalte en halvtimes massage med fransk afslutning. Man kan jo bare lukke øjnene, så fint nok

Jeg kommer ind på et noget rodet værelse hvor der hænger adskillige jakker. Mærkeligt når kun hun skulle være på arbejde. Men what ever.

Jeg ligger mig på briksen/sengen som jeg kun lige kan være på. Jeg er 192 cm. Og mit hoved og fødder rør faktisk hver sin væg. Hun kommer ind og fjernet det håndklæde jeg havde lige over mellem region og at trykke lidt vilkårligt forskellig steder på ben og ryg. Efter meget få minutter begynder hun at gå efter penis. Jeg henviser pænt til at jeg har ømme skulder og gerne vil ha den massage jeg har betalt for. Så "nusser" hun mine skuldre kort og går igen efter pikken. Nu bliver jeg lidt irriteret og siger at jeg vil sgu ha min massage og ikke bare nusses og trykkes på. Derefter prøver hun at "massage" med albuerne for at ligge noget vægt i. Fint nok. Men hun har ingen ide om hvad hun laver, hun rammer mest ryghvirvel og skulderbladene. Jeg prøver at guide hende lidt men det er helt håbløst. Så jeg gir op og siger at vi godt kan gå til afslutningen nu, som jeg jo tror hun vil blive glad for så hun kan få mig ud igen. Men nu har hun pludselig problemer med en tænd og kan ikke gi fransk. Jesus krist!!! Jeg siger at så må hun finde en anden pige til at gi ydelsen eller gi mig pengene retur. Hun vil ingen af delene og siger hun kan prøve at gi fransk. Endelig havde jeg mest lyst til at gå men ville også gerne af med trykkede. Så jeg siger at det er fint hvis udføre ydelsen og ikke kun prøver. Så gummi kommer på og jeg for det jeg vil kalde en polering af Pik hoved. Godt nok er hendes mund lille men COME ON... jeg bliver ved at hjælpe til med hånden og selv trykke pikken ind i hendes mund (med en del brok som resultat). 

Kunne sgu ligeså godt ha blevet hjemme og gnubbet ryggen op af et træ og taget en spiller derefter. Tro faktisk det havde været mere behageligt og bedre for ryggen. Spild af penge. 

Kan kun anbefale at i holder jer væk fra det sted. Intet godt at sige om det sted. Super dårlig oplevelse. :-(

Har altid været dårlig, haft samme oplevelse som dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...