Hop til indhold
kanonkongen

Ny bog skrevet om det at være kærester med en glædespige.

Recommended Posts

I godmorgen Danmark på tv2. Så jeg dette interview med forfatteren Bue Peitersen, som har skrevet bogen Black box. Om det at blive kærester med en glædespige. Synes han fortæller meget åbent om de udfordringer der kan være i forholdet. Han er god til, at fortælle om de stigmatiseringer der også har påvirket ham.

Her er linket til udseendelsen.

http://go.tv2.dk/2015-06-08-kaeresten-havde-sex-med-12-andre-maend-om-dagen-forfaerdeligt-at-taenke-paa

God mandag til jer alle.

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han er en god formidler, som kommer ud med sit budskab på en super god måde.

 

Jeg kan 100 % godt følge ham selv om jeg aldrig har været kæreste med en GP

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint interwiev. Og modigt at stå frem. Jeg vil helt sikkert læse bogen :-) 

Jeg har stået i samme situation to gange; et spirende forhold med en mand, der ikke kunne udholde at tænke på, hvad jeg laver på kontoret. Jeg valgte arbejdet begge gange ;-) 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint interwiev. Og modigt at stå frem. Jeg vil helt sikkert læse bogen :-) 

Jeg har stået i samme situation to gange; et spirende forhold med en mand, der ikke kunne udholde at tænke på, hvad jeg laver på kontoret. Jeg valgte arbejdet begge gange ;-) 

​Jeg forstår dig godt, jeg har selv tænkt tanken nu har jeg bevæget mig i dette miljø i mange år og har kendt en del GP som gode venner, men hvordan ville jeg reagere hvis det var min kæreste ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ville også vælge jobbet hvis jeg fandt en mand der bad mig vælge... jeg vælger først manden den dag jeg møder en der ikke beder mig vælge :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ville også vælge jobbet hvis jeg fandt en mand der bad mig vælge... jeg vælger først manden den dag jeg møder en der ikke beder mig vælge :) 

​Kan du ikke møde en mand som beder dig om at blive GP - så kan du med glæde fortælle ham at det er du allerede :lol: Win-win

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Jeg er nu på 6. år sammen med den skjønneste glædespige, og jeg kunne aldrig få mig selv til at bede hende vælge mellem jobbet og kærligheden. 

Det må helt og aldeles være hendes valg. Hun har så meget overskud, at der er rigeligt til gæster, elsker og mig. Jeg lider så heldigvis heller ikke af jalousi, men hviler meget i mig selv. 

Jeg håber bestemt ikke, at Cecilie en dag fortryder at hun valgte kærligheden frem for jobbet. Det er desværre set før. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Kan du ikke møde en mand som beder som om at blive GP - så kan du med glæde fortælle ham at det er du allerede :lol: Win-win

​eller bare en kunde :) der er med på at min kærlighed er hans - og kun hans.... resten - det er mit at forvalte som jeg vil ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu på 6. år sammen med den skjønneste glædespige, og jeg kunne aldrig få mig selv til at bede hende vælge mellem jobbet og kærligheden. 

Det må helt og aldeles være hendes valg. Hun har så meget overskud, at der er rigeligt til gæster, elsker og mig. Jeg lider så heldigvis heller ikke af jalousi, men hviler meget i mig selv. 

Jeg håber bestemt ikke, at Cecilie en dag fortryder at hun valgte kærligheden frem for jobbet. Det er desværre set før. :-)

​Hun er vel pensioneret ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Kan du ikke møde en mand som beder som om at blive GP - så kan du med glæde fortælle ham at det er du allerede :lol: Win-win

​Kære Nille:)

- du har sgu både humor og humør - ja nyt er det jo ikke for mig, - det er jo et gennemgående træk i den personlighed, - håber du kan tage det positivt.

- hvor må det være skønt for din kone/kæreste sådan at vågne op sammen med en mand i sådant et sprudlende humør:) og velvidende at han kun tænker på hende :P

-nå det var vist en afsporing der vil noget!

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

​Hun er vel pensioneret ? :P

Ja, Cecilie er mig bekendt stoppet helt i branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

​Det var nu ikke Cecillie som jeg hentyder til, men hende du fortalte om :P

Nille, hvis du higer efter private oplysninger, så er det nok det forkerte sted, ikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er nu på 6. år sammen med den skjønneste glædespige, og jeg kunne aldrig få mig selv til at bede hende vælge mellem jobbet og kærligheden. 

Det må helt og aldeles være hendes valg. Hun har så meget overskud, at der er rigeligt til gæster, elsker og mig. Jeg lider så heldigvis heller ikke af jalousi, men hviler meget i mig selv. 

Jeg håber bestemt ikke, at Cecilie en dag fortryder at hun valgte kærligheden frem for jobbet. Det er desværre set før. :-)

Rummelighed og kærlighed er du:-). Jobbet kan være svært nok og ja vi har jo alle lidt privat også som røre på sig ind i mellem, så din kone/ kæreste  har god grund til at føle sig elsket ud fra dine holdninger her, for det lyder til du er klippen ved hendes side.. Kæmpe karma knus og kram til jer begge:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Set i en generel sammenhæng kræver det nok både sin mand og kvinde. Jeg kan sagtens forstille mig, at det måske virker let og tillokkende lige indtil det bliver alvor. Omvendt er jeg også sikker på, at det sagtens kan lade sig gøre, hvilket jo også fremgår at tråden, hvis man dels har gjort sit forarbejde godt (mange samtaler kombineret med baby-step ) og hvis man altid sørger for at skille privatliv og arbejde ad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har liiige luret på hendes facebookside- elsker at spionere.. Hun virker nu også ret cool og kreativ. Kan godt forstå at han synes at hun er en keeper.. 

Hun har en blog, hvor hun bl.a skriver; 

Det er også skræmmende for mig. Jeg har ellers stået frem som sexarbejder før, med ansigt og uden skam (og intet har ændret sig hvad det angår, sexsalget har stadig været sjovt mens det varede og jeg har ikke pludselig opdaget at jeg led af falsk bevidsthed og fik skadevirkninger, dream on Reden) – men jeg har holdt en pause fra at stå frem, og det har sgu været en rar pause. Prostitutionsdebat (og man får ikke lov til andet hvis man bliver opfattet som ‘den lykkelige luder’) er enormt nedslidende. Alt hvad man siger bliver malet sort og smidt tilbage i hovedet på én, bonk, og så bliver man i tvivl om nogen overhovedet nåede at høre hvad man sagde, eller om man bare bliver mere og mere vejrbidt til ingen verdens nytte. Jeg har tit haft lyst til at sige at vi snarere burde tale om prostitutionsdebattens skadevirkninger, men jeg har ikke orket, for allerede mens jeg formulerede udsagnet kunne jeg høre svaret ‘hvis du ikke kan tåle kritik skal du ikke deltage i offentlig debat’.

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bogen kan blandt andet købes på http://www.bogreolen.dk. Skriv Black box i søgefeltet og bogen kommer frem 

På denne udemærkede site, som fars søn i øvrigt har lavet og ejer, kan den købes til indkøbspris kr. 95. Det forudsætter at man tegner et abonnement. Abonnementet (gratis de første syv dage) . Hvis man vælger at opsige inden 7 dage bliver prisen således kun kr. 95. mod andres listepris på ca. kr. 150.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Well jeg kan kun sige at jeg stadig er ked af at Cecillie stoppede. Hun var helt fantastisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Helt Off topic:

 

Jeg er skisme lun på Ida Wohlert !

Hun er smuk , varm og charmerende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...