Guest Grækeren Skrevet 8. Juni, 2015 er anmelde funktionen på indlæggene sløjfet, eller er den der stadig og det er mig der ikke kan finde den..??? andre der kan finde den.er logget ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 8. Juni, 2015 er anmelde funktionen på indlæggene sløjfet, eller er den der stadig og det er mig der ikke kan finde den..??? andre der kan finde den.er logget indDet er den der er benævnt - "Rapporter indlæg" ved siden af tidsangivelsen.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 8. Juni, 2015 er logget ind på Windows Phone..den er der ikke, måske derfor??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 8. Juni, 2015 Har vedhæftet din post. Som du kan se står der: "(skrevet for 43 min siden - rapporter indlæg)" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 8. Juni, 2015 bare til info så er jeg også på fra Windows Phone og kan godt se den omtalte knap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 8. Juni, 2015 ahaaa...fundet, men der er et flag ikon i stedet for "rapporter indlæg" når man aktiver ikonet så kommer tekstboksen frem hvor man kan anmelde indlæg.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg