Hop til indhold
Find

forskel på mænd og kvinder

Recommended Posts

Jeg er tit inde på andre sex siden og debat.
Og taler med både mænd og kvinder .
Og når jeg så siger at min kone godt må have sex med andre.
Så siger 90 % af mændene at vis de måtte det så ville de da gøre det.
Mens ca 80 % af kvinder ikke vil ha sex med andre mænd.
Men hvordan kan det være der er så stor forskel på mænd og 
Kvinder. Det kan jo ikke være fordi kvinder ikke 
Vil ha sex vis de har følelser for den de har sex med.
For kvinder er jo lige så utro som mænd.
Så kan det være fordi at det ikke er spændende vis de har lov til det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad folk siger de vil gøre, er ofte ikke det samme som det de gør.

PS. Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, da jeg åbenbart tilhører en minoritet (10%).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan se at du har postet det samme flere steder på nettet.

Jeg tror at det kommer til at være temmelige forskellige svar du får, på de forskellige forums. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

da jeg har sex med alle de mænd jeg vil, når og hvor jeg vil, handler det ikke om hvorvidt jeg må eller ej - det er bare sådan det er :)  og det ved man når man indleder forholdet til mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

da jeg har sex med alle de mænd jeg vil, når og hvor jeg vil, handler det ikke om hvorvidt jeg må eller ej - det er bare sådan det er :)  og det ved man når man indleder forholdet til mig :) 

​ok det lyder meget godt for dig . men jeg går du fra at det ikke er alle mænd der vil være i forhold med dig

. efter at du har siger at du vil ha lov til at kneppe med dem du har lyst

til

Del dette indlæg


Link til indlæg

​ok det lyder meget godt for dig . men jeg går du fra at det ikke er alle mænd der vil være i forhold med dig

. efter at du har siger at du vil ha lov til at kneppe med dem du har lyst

til

​nej der er meget få mænd der hviler så meget i sig selv at de kan finde ud af det... 

min x mand gjorde - den cadeau skal han VIRKELIG have... det var det talent han havde men det havde han altså også til UG kryds og slange, 13, 12... whatever skala vi vælger...  den del af mig forstod han

så mændene findes  omend de ikke er i overtal :)  ... tricket er at de også gerne må have flere kvaliteter sammen med evnen til at skelne mellem sex og kærlighed og ikke mindst have selvtillid nok til at stole på at jeg altid kommer hjem uanset hvem jeg lige har knaldet med :) :):)  

 

det er det mix der gør dem så pokkers svære at finde... men mon ikke det lykkes :):) en dag

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Jeg hopper lige ind med en kommentar :-)

Jeg er STOR tilhænger af Hotwife legen. Min eks-kæreste havde heldigvis lysten til at være sammen med andre mænd end mig - til vores gensidige fornøjelse ;-)

(og når hun er eks, så skyldes det helt andre ting end det seksuelle, for det var i top !!)

Mit bud på forskellen er, at mænd generelt er bedre til at skille sex fra følelser - vi er klar til at kneppe 80% af de piger/kvinder vi møder på livets vej - sådan groft sagt ...

Kvinder har generelt, som forudsætning at der er en vis grad af følelser involveret. Jeg skriver generelt fordi der naturligvis er undtagelse for både mænd og kvinder.

På et andet site der omhandler hotwife/cuckold kommer denne forskel tydeligt frem. En vis andel af os mænd, tænder på at vores kvinde, har sex med andre mænd og opfordrer til dette i parforholdet, men typisk er det at kvinden skal "overtales" og forsikres igen og igen om at det virkelig er noget der tænder manden, at han stadig elsker hende osv osv.

Og helt generelt er der jo den "opdragelse" vi har med hjemmefra, fra vores ungdomsår etc. Fyre der scorer mange piger er "seje", piger der er sammen med mange mænd er "billige" ... (ikke at jeg er enig i udsagnet, men det er generelt sådan det er - eller ihvertfald var, da jeg var i 20érne ...)

(PS: der er ikke noget mere ophidsende, end at høre ens kæreste fortælle om et frækt besøg ved en anden mand ... ;-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hopper lige ind med en kommentar :-)

Jeg er STOR tilhænger af Hotwife legen. Min eks-kæreste havde heldigvis lysten til at være sammen med andre mænd end mig - til vores gensidige fornøjelse ;-)

(og når hun er eks, så skyldes det helt andre ting end det seksuelle, for det var i top !!)

Mit bud på forskellen er, at mænd generelt er bedre til at skille sex fra følelser - vi er klar til at kneppe 80% af de piger/kvinder vi møder på livets vej - sådan groft sagt ...

Kvinder har generelt, som forudsætning at der er en vis grad af følelser involveret. Jeg skriver generelt fordi der naturligvis er undtagelse for både mænd og kvinder.

På et andet site der omhandler hotwife/cuckold kommer denne forskel tydeligt frem. En vis andel af os mænd, tænder på at vores kvinde, har sex med andre mænd og opfordrer til dette i parforholdet, men typisk er det at kvinden skal "overtales" og forsikres igen og igen om at det virkelig er noget der tænder manden, at han stadig elsker hende osv osv.

Og helt generelt er der jo den "opdragelse" vi har med hjemmefra, fra vores ungdomsår etc. Fyre der scorer mange piger er "seje", piger der er sammen med mange mænd er "billige" ... (ikke at jeg er enig i udsagnet, men det er generelt sådan det er - eller ihvertfald var, da jeg var i 20érne ...)

(PS: der er ikke noget mere ophidsende, end at høre ens kæreste fortælle om et frækt besøg ved en anden mand ... ;-) )

​ja jeg tror også det er det med atskille føleser og sex nok er det.

og jeg giver dig ret man er ikke billige fordi man knepper med mange mænd

det vil jeg heller . ind en der ikke har haft sex før.

men jeg tænder også på hotwife legen . men min kone er en af de 80%

der ikke vil ha sex med andre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er tit inde på andre sex siden og debat.
Og taler med både mænd og kvinder .
Og når jeg så siger at min kone godt må have sex med andre.
Så siger 90 % af mændene at vis de måtte det så ville de da gøre det.
Mens ca 80 % af kvinder ikke vil ha sex med andre mænd.
Men hvordan kan det være der er så stor forskel på mænd og 
Kvinder. Det kan jo ikke være fordi kvinder ikke 
Vil ha sex vis de har følelser for den de har sex med.
For kvinder er jo lige så utro som mænd.
Så kan det være fordi at det ikke er spændende vis de har lov til det 

​Mon ikke bare det handler om nogle små forskelle i indstilling og forventninger til et forhold. Umiddelbart er det mit indtryk, at kvinder generelt har nemmere ved at "binde sig" end mænd. Igen kun nuancer, men hvis en mand får lov til at dyrke sex udenfor forholdet, føles det at committe sig måske ikke så slemt endda. :)

Personligt er det så mit indtryk, at man ikke slipper for de udfordringer alle forhold nu engang hjemsøges af, blot fordi man afviger lidt for normen, omkring sexlivet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin 

Ville du tillade din mand samme friheder? 

​jep...  han må få al gratis fisse i hele verden..... sålænge han husker adressen og kommer sund og rask hjem igen klar til at knalde mig alt det jeg har lyst  :) 

det er ikke "friheder" - det er friHED... stor forskel... jeg ville aldrig båndlægge min mands seksualitet ligesom han ikke skal båndlægge min :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin

"... han må få al gratis fisse i hele verden ..."

Glem nu ikke, at du efter en interessant debat stort set frafaldt det med gratis i denne tråd: 

Dette frafald af dit tidligere absolutte forbud mod, at din fremtidige kæreste køber sex (og ikke nøjes med eventuel gratis fisse), stemmer godt overens med dit nyligt formulerede synspunkt om, at den sex, du sælger, og den dine kollegaer sælger, hver for sig er unikke ydelser ("species"):

Det er jo naturligt nok, at din kommende kæreste så gerne både må få og købe "fisse" (sex) hos en eller flere andre, for din og deres er unikke alle sammen. 

Jeg er enig med dig i, at det er et spørgsmål om frihed. Og at det er den frihed, man giver og under hinanden i et godt forhold.:-)

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

sikke et tilbud Jasmin har fået ;)

 

ja der mangler bare kasserne med , ja, nej og måske.. :-D

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin

"... han må få al gratis fisse i hele verden ..."

Glem nu ikke, at du efter en interessant debat stort set frafaldt det med gratis i denne tråd: 

Dette frafald af dit tidligere absolutte forbud mod, at din fremtidige kæreste køber sex (og ikke nøjes med eventuel gratis fisse), stemmer godt overens med dit nyligt formulerede synspunkt om, at den sex, du sælger, og den dine kollegaer sælger, hver for sig er unikke ydelser ("species"):

Det er jo naturligt nok, at din kommende kæreste så gerne både må få og købe "fisse" (sex) hos en eller flere andre, for din og deres er unikke alle sammen. 

Jeg er enig med dig i, at det er et spørgsmål om frihed. Og at det er den frihed, man giver og under hinanden i et godt forhold.:-)

GF

Du glemmer en ting i den udredning... 

For at han kan have den "frihed" til at bruge penge på fisse (i samme udbud som mig)  - skal vi også have fuld økonomisk frihed... 110% ØKONOMISK frihed hvor penge vitterlig ikke har nogen betydning overhovedet

...  for hvis der ikke er det - så frafalder jeg ligepræcis ikke noget som helst

husk at få det hele med næste gang du skriver på mine vegne.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været et par år i et åbent forhold, men syntes ikke det var sagen. Hun var biseksuel og i begyndelsen gik det fint, hvor vi gik på swinger klub eller fandt andre par eller singler af begge køn på Scor. Ofte fandt hun en anden pige, som hun tog med hjem til fælles fornøjelse og det kunne jeg godt nyde ;)

Jeg havde heller intet problem med, at hun var sammen med andre mænd, så længe jeg også var der og det var en fælles leg -eller hvis hun kneppede manden, så ordnede jeg konen. Med tiden blev det så til, at vi også fandt andre at være sammen med hver for sig, og der måtte jeg så erkende, at jeg ikke var rummelig nok. Hvis der om aftenen kom en sms med "Jeg kommer ikke hjem i nat", så prøvede jeg at sige pyt, men kunne hverken koncentrerer mig om TV-avisen eller en anden kvinde. Ville ønske jeg kunne, men måtte erkende, at det kunne jeg ikke, og så var der ikke andet for, end at bryde forholdet til sidst. Jeg tror ikke det er noget man kan lære, hvis man ikke har det i sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du glemmer en ting i den udredning... 

For at han kan have den "frihed" til at bruge penge på fisse (i samme udbud som mig)  - skal vi også have fuld økonomisk frihed... 110% ØKONOMISK frihed hvor penge vitterlig ikke har nogen betydning overhovedet

...  for hvis der ikke er det - så frafalder jeg ligepræcis ikke noget som helst

husk at få det hele med næste gang du skriver på mine vegne.... 

 

Jasmin

Jeg troede, du havde flyttet dig fra din tidligere meget kontrollerende bastion.

Beklager misforståelsen.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej der er meget få mænd der hviler så meget i sig selv at de kan finde ud af det... 

min x mand gjorde - den cadeau skal han VIRKELIG have... det var det talent han havde men det havde han altså også til UG kryds og slange, 13, 12... whatever skala vi vælger...  den del af mig forstod han

så mændene findes  omend de ikke er i overtal :)  ... tricket er at de også gerne må have flere kvaliteter sammen med evnen til at skelne mellem sex og kærlighed og ikke mindst have selvtillid nok til at stole på at jeg altid kommer hjem uanset hvem jeg lige har knaldet med :) :):)  

 

det er det mix der gør dem så pokkers svære at finde... men mon ikke det lykkes :):) en dag

"Hviler i sig selv". Er det blot det som det handler om? Hvis man hviler i sig selv, gør det ikke noget hvis kæresten knalder rundt i byen. Hvis det gør noget, så hviler man ikke i sig selv...

Jeg kan tænke mig andre grunder til at det ikke gør noget: At man ikke sætter særligt pris på forholdet eller kæresten og tænker at det kommer i hvert fald ikke at være. At sex er blevet så stort og vigtigt at det slår alle andre funktioner ud. Bare from the top of my head. Findes sikkert flere. F.eks. det som mange skriver om: cuckold-fetischen.

Jeg kan også tænke mig andre grunder til at man ikke vil at kæresten knalder rundt, end at man ikke hviler i sig selv. At kunne lide tosomheden er ikke nødvendigvis et tegn på at ikke kunne hvile i sig selv. 

Skulle man ikke bare kunne konstatere at nogle mennesker vil knalde rundt og nogle partners har enten det fint med det, eller tænder på det? Uden at for den skyld vurdere det hele?

Man skulle kunne tilføje at den forskning som findes på rigtigt langvarige relationer - 30 år eller mere - viser entydigt at tosomhed, trohed og monoamori gavner en lang relation.

Siden er det jo et andet ting at polyamori, som jeg skulle ville betegne det Jasmin snakker sig varm for, ofte er monogamsk, i det at "følelserne" skal være exklusive, selv om orgasmen ikke er det.  Hvad hvis man er i stand til at elske flere mennesker - noget som jeg selv er. Er det at "hvile i sig selv" at ikke tillade det?

My point being: dette er temmeligt komplicerede ting, som vi ofte prøver at simplificere. Også i som gerne betragter jer som frisindede. Faktum er at jeg personligt har mødt "sexuelt frisindede" mennesker, der bag det frisindede er langt mer moralistiske end man kunne forestille sig.

 

Redigeret af Bananas
dobbelte negationer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...