Hop til indhold
peterjones

Kender pigen

Recommended Posts

Nu vil jeg ikke nævne navne, men for nyligt bookede jeg et møde og da jeg mødte op fandt jeg ud af det var en gammel klassekammerat.

lidt mærkeligt, og vi var begge lidt usikker på om vi skulle alligevel, som vi så heldigvis endte med at gøre:-)

andre som har sjove gode historier om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

det har jeg prøvet

bokkedebet møde i den samme by jeg bor i og da jeg kom frem så jeg hvem hun var og skyndte mig at gå

hendes ry i byen er ikke for godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, men jeg har prøvet efterfølgende at møde en pige jeg har haft betalt sex med. Ved ikke hvad der er værst :D

Har tidligere fortalt om historien her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/20731-pinlige-episoder/?page=2#comment-171940 

Jeg var på et tidspunkt på grissebassen (det er jo sådan noget der sker :D ) og havde haft en fantastisk dejlig omgang med en sød pige med nogle ret kraftige fortrin :).

Næste dag skulle jeg holde en stor fest sammen med en veninde. Der var kun et lille overlap i fællesvenner og derfor var de fleste gæster enten "hendes" eller "mine". Nåh men jeg tænkte jo kun på at have det sjovt og være en god vært og havde lykkeligt fortrængt gårsdagens udskejelser. Pludselig blev jeg dog ret kontant påmindet hvad der var sket i går, da bemeldte pige pludselig træder ind ad døren. Hun tiltrak sig lynhurtigt opmærksomhed da hun var sjov og festlig.. og som sagt havde nogle hrmm fortrin som man lagde mærke til. Min puls var oppe på omkring 220 mens hun pjattede og snakkede med alle mine nære venner og ekskærester.

 

Endelig skulle hun jo hilse på værterne. Jeg kunne så præsentere mig:" Hej jeg hedder Bonobo. Det er mig der holder festen". Hun så lidt lang ud i ansigtet :D . Vi gik lidt afsides - morede os over situationen og blev enige om at være meget diskrete.... hun gik så også relativt hurtigt derefter. Da hun var gået kom en del af mine mandlige venner over og spurgte nysgerrigt: "nåh der var du lige ved at score hende med de store ballongynger hva"? "Nej", sagde jeg og smilede i mit stille indre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

den slags har jeg heldigvis ikke oplevet. Men gruer for den dag, hvor jeg støder ind i en af mine tidligere eller endnu værre nuværende elever. Jeg arbejder på en ungdomsuddannelses og så omtalt som sugardaters har været, så er det ikke utænkeligt at nogle af de unge lømler skal ind og kigge. Så hvis jeg ser nogle studenter/studerende fra byen, så bliver de blokeret så hurtigt at mine fingre laver bremsespor på ipaden. Desværre kan man aldrig helt være sikker på at de opgiver den rigtige by... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...