Hop til indhold
Nye tider

Pinlige episoder

Recommended Posts

Jeg kan huske blandt min første købepige, ja det er omkring 7 år siden, der havde jeg et lille pinligt episode. Stedet var SMS-Planet i Lyngbyvej Kbh. Ø. Jeg nævner ingen navne for jeg har set hun er stadigvæk aktiv i branchen. Jeg købte et cocktail med fransk, dansk og græsk afslutning. For at gøre historien kort, så kom hun til at prutte kort efter da jeg havde trukket min pik ud af hendes røvhul i doggie position :eek: . Altså et rigtigt prutskidt, ikke et fisen kusseprut. Hun undskyldte hurtig, og heldigvis stank den ikke...Vi mænd betaler pigerne ikke for at de skal prutte ad os mænd vel? :o

 

 

Redigeret af Nikolaj80

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan huske blandt min første købepige, ja det er omkring 7 år siden, der havde jeg et lille pinligt episode. Stedet var SMS-Planet i Lyngbyvej Kbh. Ø. Jeg nævner ingen navne for jeg har set hun er stadigvæk aktiv i branchen. Jeg købte et cocktail med fransk, dansk og græsk afslutning. For at gøre historien kort, så kom hun til at prutte kort efter da jeg havde trukket min pik ud af hendes røvhul i doggie position :eek: . Altså et rigtigt prutskidt, ikke et fisen kusseprut. Hun undskyldte hurtig, og heldigvis stank den ikke...Vi mænd betaler pigerne ikke for at de skal prutte ad os mænd vel? :o

Det ville ikke undre mig hvis der er nogen der har den fetish :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi mænd betaler pigerne ikke for at de skal prutte ad os mænd vel? :o

 

Når man skal, så skal man :oops: :oops: .

Men man bør undgå kål før en vagt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan huske blandt min første købepige, ja det er omkring 7 år siden, der havde jeg et lille pinligt episode. Stedet var SMS-Planet i Lyngbyvej Kbh. Ø. Jeg nævner ingen navne for jeg har set hun er stadigvæk aktiv i branchen. Jeg købte et cocktail med fransk, dansk og græsk afslutning. For at gøre historien kort, så kom hun til at prutte kort efter da jeg havde trukket min pik ud af hendes røvhul i doggie position :eek: . Altså et rigtigt prutskidt, ikke et fisen kusseprut. Hun undskyldte hurtig, og heldigvis stank den ikke...Vi mænd betaler pigerne ikke for at de skal prutte ad os mænd vel? :o

 

Der er såmænd nok dem, der gerne vil betale for det  ;)

 

Og så er det bare med at spise en masse kål før en vagt  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Ha ha altså hvis i kan knalde pigerne i røven så kan i sgu også tale at der kommer en prut eller to....

Det er sex vi har gang i her ikke produktion af postkort. Det er smattet. Fyldt med safter og underlige lyde.. og sådan skal det være når vi lader fornuften forsvinde og lader lysten råde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha altså hvis i kan knalde pigerne i røven så kan i sgu også tale at der kommer en prut eller to....

Det er sex vi har gang i her ikke produktion af postkort. Det er smattet. Fyldt med safter og underlige lyde.. og sådan skal det være når vi lader fornuften forsvinde og lader lysten råde.

 

Ja vi er ikke så sarte:

elskovsafter, spyt, sved, sprøjteorgasmer og sommetider tis  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at gøre historien kort, så kom hun til at prutte kort efter da jeg havde trukket min pik ud af hendes røvhul i doggie position :eek: . Altså et rigtigt prutskidt, ikke et fisen kusseprut. 

 

når du lige har stået og pumpet luft op i hendes tarmsystem - er du så forundret når luften skal ud igen ? den kan jo ikke blive derinde forevigt... du har faktisk selv kommet den derind *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

når du lige har stået og pumpet luft op i hendes tarmsystem - er du så forundret når luften skal ud igen ? den kan jo ikke blive derinde forevigt... du har faktisk selv kommet den derind *gg*

 

Den kan jo presses videre op i systemet og ende som en bøvs :D :D :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX - det der er en meget meget nasty tanke

 

Du er da ellers til det lidt mere avancerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Den kan jo presses videre op i systemet og ende som en bøvs :D :D :P

Puha, så skal vi da have fat i nogen af supeknepperne fra den germanske fraktion.

OG lige pludselig kysser jeg ikke mere!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha ha altså hvis i kan knalde pigerne i røven så kan i sgu også tale at der kommer en prut eller to....

Det er sex vi har gang i her ikke produktion af postkort. Det er smattet. Fyldt med safter og underlige lyde.. og sådan skal det være når vi lader fornuften forsvinde og lader lysten råde.

 

Uhm, bliver sgu lidt opstemt af Sisse's indlæg :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmm...... kan ikke huske om jeg har fortalt den her.... og hvis jeg har beklager jeg gentagelsen - men det er en god historie :D

 

Jeg var på et tidspunkt på grissebassen (det er jo sådan noget der sker :D ) og havde haft en fantastisk dejlig omgang med en sød pige med nogle ret kraftige fortrin :).

Næste dag skulle jeg holde en stor fest sammen med en veninde. Der var kun et lille overlap i fællesvenner og derfor var de fleste gæster enten "hendes" eller "mine". Nåh men jeg tænkte jo kun på at have det sjovt og være en god vært og havde lykkeligt fortrængt gårsdagens udskejelser. Pludselig blev jeg dog ret kontant påmindet hvad der var sket i går, da bemeldte pige pludselig træder ind ad døren. Hun tiltrak sig lynhurtigt opmærksomhed da hun var sjov og festlig.. og som sagt havde nogle hrmm fortrin som man lagde mærke til. Min puls var oppe på omkring 220 mens hun pjattede og snakkede med alle mine nære venner og ekskærester.

 

Endelig skulle hun jo hilse på værterne. Jeg kunne så præsentere mig:" Hej jeg hedder Bonobo. Det er mig der holder festen". Hun så lidt lang ud i ansigtet :D . Vi gik lidt afsides - morede os over situationen og blev enige om at være meget diskrete.... hun gik så også relativt hurtigt derefter. Da hun var gået kom en del af mine mandlige venner over og spurgte nysgerrigt: "nåh der var du lige ved at score hende med de store ballongynger hva"? "Nej", sagde jeg og smilede i mit stille indre.

 

Ja det var vist den mest pinlige episode jeg kunne komme i tanker om :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm...... kan ikke huske om jeg har fortalt den her.... og hvis jeg har beklager jeg gentagelsen - men det er en god historie :D

Jeg var på et tidspunkt på grissebassen (det er jo sådan noget der sker :D ) og havde haft en fantastisk dejlig omgang med en sød pige med nogle ret kraftige fortrin :).

Næste dag skulle jeg holde en stor fest sammen med en veninde. Der var kun et lille overlap i fællesvenner og derfor var de fleste gæster enten "hendes" eller "mine". Nåh men jeg tænkte jo kun på at have det sjovt og være en god vært og havde lykkeligt fortrængt gårsdagens udskejelser. Pludselig blev jeg dog ret kontant påmindet hvad der var sket i går, da bemeldte pige pludselig træder ind ad døren. Hun tiltrak sig lynhurtigt opmærksomhed da hun var sjov og festlig.. og som sagt havde nogle hrmm fortrin som man lagde mærke til. Min puls var oppe på omkring 220 mens hun pjattede og snakkede med alle mine nære venner og ekskærester.

Endelig skulle hun jo hilse på værterne. Jeg kunne så præsentere mig:" Hej jeg hedder Bonobo. Det er mig der holder festen". Hun så lidt lang ud i ansigtet :D . Vi gik lidt afsides - morede os over situationen og blev enige om at være meget diskrete.... hun gik så også relativt hurtigt derefter. Da hun var gået kom en del af mine mandlige venner over og spurgte nysgerrigt: "nåh der var du lige ved at score hende med de store ballongynger hva"? "Nej", sagde jeg og smilede i mit stille indre.

Ja det var vist den mest pinlige episode jeg kunne komme i tanker om :D

Jo den har du luftet før, men tåler gerne en gentagelse :-)

Jeg frygter at sådan noget sker for mig, jeg ville nok de første sekunder blive chokeret :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Damn.. det må være min alzheimers light :D

Jeg kan også love dig for jeg var chokeret de første sekunder. Og hjernen kørte derud af med:"det er hende, det er ikke hende, det er hende, det er ikke hende, det ER hende!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...