Hop til indhold
LostAndFound

Brug for lidt info fra jer garvede gutter

Recommended Posts

Guest anders Jensen

​Mit svar var sarkastisk, men der er en vis portion alvor i det, TS har måske en partner eller en familie (qua han ikke kan modtage hjemmebesøg), så råd eller ej er en ting, men løgne og bedrag er værre. Det har været oppe flere gange som diskussionsemne.

​Ved godt det var for sjov :-) Nille bare rolig :-))) Ville bare lægge lidt up-side ind i debatten -- er jo selv gift og finder denne løsning rigtigt god. Min kone og jeg har forskelligt behov men har stadig et godt sexliv... så det var ikke for at starte debat - bare lidt sjov i gaden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er GP? :-\....Girl Priend?

Ville vælge klinik. Der er mange gode sexyclub, pussygalores, romantica cluberotica. osv osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er GP? :-\....Girl Priend?

Ville vælge klinik. Der er mange gode sexyclub, pussygalores, romantica cluberotica. osv osv.

​Det er såmænd "glædespige" – selv med alle vanvittige flertalsformer på forkortelsen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, jeg er klar over at nogle af dem har falske fotos, og det må man jo leve med, hvis man ikke lige kan finde en anmeldelse, men er der andre ting jeg skal "passe på"?

 

​Let at tjekke:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som debut vil jeg anbefale at du besøger et af de mere kendte glædeshuse: Seductiongirls, Mon-cherie, Sexy club o.s.v.

Vælg en af de erfarne piger, d.v.s. en der ikke reklamerer med at være 21 eller yngre. De lidt mere modne piger vil helt sikkert guide dig igennem. Vær dig selv og høflig, ørg for at være velsoigneret. Det sætter pigerne pris på og så vil de give dig en bedre oplevelse.

God fornøjelse ud i denne dyre hobby.

 

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...