Hop til indhold
Guest Sarsar

Mimiko hos Daisyclub

Recommended Posts

Guest Sarsar

Så fik jeg en tid hos Mimiko, hun var en rigtig pæn lille dags med en fast dejlig krop:) ikke så høj men med gode bryster og nogle store nippels. Men kommer ind og mødes med hende og får et bad inden vi går i gang, starter lidt stille ud med at lege og pille lidt ved hinanden. Efter meget kort tid ber hun mig om at lægge mig op i senge hvor hun kommer op og begynder at sutte pik, Wow skal jeg sige for det var hun faktisk rigtig god til, tæt på det bedste faktisk. Efter noget tid spørger hun og jeg vil slikke hendes fisse og det kan man jo ikke sige nej til. Så sutter hun lidt meget inde gummi kommer på og jeg skal til at kneppe hende, for lidt ekstra glidecream på og så køres den stille ind, for hun var virkelig stram, kunne mærke det hele vejen op i hendes fisse. Hun begynder at ride på mig og kan mærke jeg kommer helt i bund ved hvert stød, super dejlig følelse at fylde hende ud :) Efter noget super godt knepperi hopper hun af og spørger om jeg ville komme i munden på hende og det vil man da gerne, så hun begynder at sutte løs på pikke, men da hun ikke får mig til at komme efter et par min så begynder hun bare at spille den af og kommer ud over mig selv i stedet for i hendes mund, lidt øv det ikke endte som hun sagde....

Så Mimiko er en super sød og skøn pige, dog skal det siges hvis man gerne vil have meget kys og tungekys er det ikke noget hun giver meget af, i hvert fald min oplevelse... ellers en dejlig oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super anmeldelse, tak.

Jeg havde tænkt mig at kigge forbi hende indtil jeg så billederne af Sakura. 

Jeg tror jeg besøger Sakura i dag.

Billederne af Sakura er modelbilleder, så chancerne for at det er hende du møder er nok lille.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Daisyclub plejer ikke at snyde med billederne - jeg har været der adskillige gange og set mange af deres piger og det har altid været dem på billederne.

Ingen regel uden undtagelse og da jeg ikke har set Sakure live kan jeg ikke garantere at det ikke har ændret sig siden jeg var der sidst...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Jeg så faktisk lidt af Sakura i går efter jeg havde været sammen med Mimiko og havde fået badet. Hun er en høj pige af en asiat af være men en rigtig flot pige som minder rigtig meget om billederne.... så ser ikke ud som om man bliver snydt der inde, hvilket man heller aldrig bliver, det er et sted som holder hvad de lover....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg så faktisk lidt af Sakura i går efter jeg havde været sammen med Mimiko og havde fået badet. Hun er en høj pige af en asiat af være men en rigtig flot pige som minder rigtig meget om billederne.... så ser ikke ud som om man bliver snydt der inde, hvilket man heller aldrig bliver, det er et sted som holder hvad de lover....

Det er da rart at høre. Hvis hun bare er halvt så flot som på sine billeder, så betalte jeg gerne bare for at nyde hendes smukke ansigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

altså fra den afstand så hun altså rigtig pæn ud, så tror ikke man bliver skuffet med hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...