Revisoren 7 Skrevet 16. Juni, 2015 Revisor, det kunne være interessant at høre, hvad dine Sherlock Holmes-evner så fortæller dig, at detaljen om, at det foregik 5 minutter fra 'anmelderens' hjem, betyder set i lyset af, at du mener, det er en fake-anmeldelse(?)Det fortæller mig ingenting, men anmeldelsen virker mere som en fantasi end en konkret oplevelse. Den meget malende beskrivelse af massøren er meget feministisk: "det mest empatiske menneske jeg har mødt". Forfatteren er fokuseret på massøren og slet ikke inde i kundens hoved. og som anmelderen skriver: en ubeskrivelig gang fransk. Ja for hun ved ikke hvordan en mand føler, når han får fransk.Det er for mig meget tydeligt at forfatteren er kvinde. Som før sagt, kan det stadig godt være at massøren er god, men kunden er fiktiv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 16. Juni, 2015 Den meget malende beskrivelse af massøren er meget feministiskLol - ja det er tydeligvis skrevet af en rødstrømpe ...Seriøst: Bare fordi du ikke ville skrive sådan, så siger det ikke noget om, hvad andre mænd ville skrive. At du ikke ved, hvad "feministisk" betyder, sætter også dine evner til at analysere en tekst i et lidt tvivlsomt perspektiv. Men hvis du interesserer dig for kønnet tekst, så er her en skrevet af mig, hvor jeg går ret meget op i indretningen og ret mange andre detaljer, bare så du kan se, at en mand kan finde på den slags: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Revisoren 7 Skrevet 17. Juni, 2015 Lol - ja det er tydeligvis skrevet af en rødstrømpe ...Seriøst: Bare fordi du ikke ville skrive sådan, så siger det ikke noget om, hvad andre mænd ville skrive. At du ikke ved, hvad "feministisk" betyder, sætter også dine evner til at analysere en tekst i et lidt tvivlsomt perspektiv. Men hvis du interesserer dig for kønnet tekst, så er her en skrevet af mig, hvor jeg går ret meget op i indretningen og ret mange andre detaljer, bare så du kan se, at en mand kan finde på den slags: Beklager. skulle nok have brugt udtrykket kvindeligt eller feminint. Tiden vil måske vise hvem der har ret. måske ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Revisoren 7 Skrevet 17. Juni, 2015 Lol - ja det er tydeligvis skrevet af en rødstrømpe ...Seriøst: Bare fordi du ikke ville skrive sådan, så siger det ikke noget om, hvad andre mænd ville skrive. At du ikke ved, hvad "feministisk" betyder, sætter også dine evner til at analysere en tekst i et lidt tvivlsomt perspektiv. Men hvis du interesserer dig for kønnet tekst, så er her en skrevet af mig, hvor jeg går ret meget op i indretningen og ret mange andre detaljer, bare så du kan se, at en mand kan finde på den slags: Beklager. skulle nok have brugt udtrykket kvindeligt eller feminint. Tiden vil måske vise hvem der har ret. måske ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg