Marquis de Sade 89 Skrevet 5. Juni, 2015 http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/kys-og-kaerlighed/fredag-er-du-monogam-saa-lyver-du/5592664 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 5. Juni, 2015 Artiklen er for lang for mig. Men alle mænd, der ønsker at være monogame, er enten fulde af løgn eller bøsser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17564 Skrevet 5. Juni, 2015 Artiklen er for lang for mig. Men alle mænd, der ønsker at være monogame, er enten fulde af løgn eller bøsser."fulde af bøsser" ???? Ei hvad enerverende.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Juni, 2015 Artiklen er for lang for mig. Men alle mænd, der ønsker at være monogame, er enten fulde af løgn eller bøsser.Bøsser er faktisk utrolig lidt monogame sammenlignet med den brede befolkning.Jeg mindes at have læst at 18-20% af alle homoseksuelle forhold er åbne. For bøsser der lever i forhold med kvinder tror jeg tallet er meget meget højere. Det er vi nogen der nyder godt af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 5. Juni, 2015 Artiklen er for lang for mig. Men alle mænd, der ønsker at være monogame, er enten fulde af løgn eller bøsser.Så lang er den da heller ikke.I øvrigt går artiklen ikke ud på, at man bare skal rende og knalde til højre og venstre. Det hun mener er, at man skal være ærlige overfor hinanden omkring sine seksuelle lyster og fantasier. Hvilket jeg er 100% enig i.Jeg har ikke noget imod, at være i et monogamt forhold, så jeg må så være fuld af løgn, da jeg med 100% sikkerhed ikke er bøsse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2015 Det har vist sig, at mænd der gerne læser lange artikler, generelt er mere tro end mænd, der ikke kan overskue mere en 10-12 linier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 6. Juni, 2015 Bøsser er faktisk utrolig lidt monogame sammenlignet med den brede befolkning.Jeg mindes at have læst at 18-20% af alle homoseksuelle forhold er åbne. For bøsser der lever i forhold med kvinder tror jeg tallet er meget meget højere. Det er vi nogen der nyder godt af Jeg har hørt det samme. For bøsser et det ganske enkelte nemmere at få vilkårlig sex end for hetroseksuelle, fordi - hey, det er jo mænd. Mænd er altid stang liderlige og ikke særlig krævende :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg