Hop til indhold
Marquis de Sade

Monogam ?

Recommended Posts

Artiklen er for lang for mig. Men alle mænd, der ønsker at være monogame, er enten fulde af løgn eller bøsser.

​"fulde af bøsser" ???? Ei hvad enerverende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Artiklen er for lang for mig. Men alle mænd, der ønsker at være monogame, er enten fulde af løgn eller bøsser.

Bøsser er faktisk utrolig lidt monogame sammenlignet med den brede befolkning.

Jeg mindes at have læst at 18-20% af alle homoseksuelle forhold er åbne. For bøsser der lever i forhold med kvinder tror jeg tallet er meget meget højere. Det er vi nogen der nyder godt af ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Artiklen er for lang for mig. Men alle mænd, der ønsker at være monogame, er enten fulde af løgn eller bøsser.

​Så lang er den da heller ikke.

I øvrigt går artiklen ikke ud på, at man bare skal rende og knalde til højre og venstre. Det hun mener er, at man skal være ærlige overfor hinanden omkring sine seksuelle lyster og fantasier. Hvilket jeg er 100% enig i.

Jeg har ikke noget imod, at være i et monogamt forhold, så jeg må så være fuld af løgn, da jeg med 100% sikkerhed ikke er bøsse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har vist sig, at mænd der gerne læser lange artikler, generelt er mere tro end mænd, der ikke kan overskue mere en 10-12 linier.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bøsser er faktisk utrolig lidt monogame sammenlignet med den brede befolkning.

Jeg mindes at have læst at 18-20% af alle homoseksuelle forhold er åbne. For bøsser der lever i forhold med kvinder tror jeg tallet er meget meget højere. Det er vi nogen der nyder godt af ;-)

Jeg har hørt det samme. For bøsser et det ganske enkelte nemmere at få vilkårlig sex end for hetroseksuelle, fordi - hey, det er jo mænd. Mænd er altid stang liderlige og ikke særlig krævende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...