Oldtimer 4598 Skrevet 4. Juni, 2015 (edited) Nogle af mine yndligstegneserie piger. Jeg bruger jo selv i øjeblikket Natacha som avatar, har tidligere brugt Modesty Blaise.Jeg foretrækker de lidt raffinerede piger frem for de hårdtslående typer (selvom Modesty slår en proper næve)Kom med jeres foretrukne. Venligst OT Redigeret 4. Juni, 2015 af Oldtimer Rettet stavefejl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 4. Juni, 2015 Nogle af mine yndligstegneserie piger. Jeg bruger jo selv i øjeblikket Natacha som avatar, har tidligere brugt Modesty Blaise.Jeg foretrækker de lidt raffinerede piger frem for de hårdtslående typer (selvom Modesty slår en proper næve)Kom med jeres foretrukne. Venligst OT Linda i Linda og Valentin har jeg spillet den af til ca. 100 gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 4. Juni, 2015 (edited) Fru Vom er en af mine personlige favoritter! Redigeret 4. Juni, 2015 af fafnersbane 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 4. Juni, 2015 En af 80´er tegneren François Bourgeon´s handlekraftige heltinder - Isa fra "Vindenes Passager" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 4. Juni, 2015 Scarlett Dream - kørte i Ekstra Bladet, da jeg var lille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 4. Juni, 2015 Og så er der naturligvis Phoebe Zeit-Geist: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 4. Juni, 2015 (edited) I mine unge dage var der et serieblad som hed "Sally" og der var en historie om en pige der levede i junglen, tror den hed "Bimba " eller noget i den retning. Rigtig lækker sag. Redigeret 4. Juni, 2015 af mester4u Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 5. Juni, 2015 (edited) Catwoman er min favorit Redigeret 5. Juni, 2015 af TommyHansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 5. Juni, 2015 Mine 2 favoritter, Catwoman og Black Cat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg