Guest TroelsTroløs Skrevet 6. Juni, 2015 Hvorfor deler du kun de gode oplevelser?Fordi jeg ikke vil ødelægge en piges forretning på grund af dårlig kemi/en dårlig. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TroelsTroløs Skrevet 6. Juni, 2015 Det ville være meget nemmere for mig at kunne gøre det bedre hvis min gæst siger det til mig for ellers har jeg jo ikke en jordisk chance for at vide om det jeg gør er godt eller ikke.. Det er samme princip som resturanterne oplever. Bare mere personligt da det trods alt er lettere at klage til en tjener der har hældt rødvin op end en pige der lige har haft ens pik i munden http://politiken.dk/oekonomi/privatoekonomi/ECE1910159/forbrugere-klager-ikke-paa-restauranten-men-derhjemme/ Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 7. Juni, 2015 Fordi jeg ikke vil ødelægge en piges forretning på grund af dårlig kemi/en dårlig. hvis oplevelsen bliver fremlagt i en sober tone, og ikke mindst at den er ærlig så er der mulighed for at andre kan sortere i indlægget....at det skader pigens forretning eller fremmer den næppe, det er der andre omstændigheder der gør...vi skulle da gerne have alle oplevelser med... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 7. Juni, 2015 Helt enig med "21 cm", der startede tråden: besøgte også Daniella i Bording i sin tid: supergod oplevelse. Stor var skuffelse derfor også ved seneste besøg: "nok se, men næsten ikke røre" var budskabet - bestemt ikke meget GFE her ! Del dette indlæg Link til indlæg
Sømanden 56 Skrevet 10. Juli, 2015 Hun var også noget sløv, kold og uinteresseret ved mit besøg. Spild af penge. Del dette indlæg Link til indlæg
Harvaeretder 92 Skrevet 12. Juli, 2015 Jeg har besøgt hende 3 gange.Første gang i Bording var en god oplevelse. Men det er længe siden, da hun "lige kom på markedet" anden gang husker jeg ikke noget fra.3. gang var i Randers omegn og virkelig en kedelig oplevelse. Hun var sød, men ikke særlig energisk. Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 12. Juli, 2015 For fremtiden (til jer der vælger at besøge mig) vil jeg gerne sige vær ærlig omkring hvad der er godt og hvad der ikke er godt til mig da jeg ikke er tankelæser. og kritik er jeg ikke bleg for jeg bliver ikke sur hvis du siger det skal være hårdere blidere, hurtigere eller langsommere. og hvis man ikke er tilfreds med besøget til slut er man også velkommen til at sige det til mig da jeg ellers ikke kan vide det Jeg skal ikke tage fra dig at dit job uden tvivl er vanskeligt. Men ovenstående citat viser at du tror der er noget rent mekanisk galt. Altså at det blot drejer sig om at folk skal fortælle dig hvilken sexteknik de ønsker, og så kan du gøre alle glade med ren fysik. Det kan desværre ikke hænge sådan sammen.Hvis du ikke er i stand til at møde din gæst der hvor han er, spirituelt og følelsesmæssigt, når I har sex. Hvis du i bund og grund er ligeglad med fyren der ligger ovenpå dig og pruster. Ja, så kan han mærke det og det bliver han ikke glad for. Der bliver brugt ord som kold og uinteresseret, og du slår det hen med at det er et spørgsmål om kemi. Undskyld, men det er dig der er glædespigen. Hvis du er så træt af de besøgende at du ikke længere har lyst til at møde dem, og hvis du tingsliggør din krop på en måde hvor den bare fungerer som et værktøj mens du selv er et andet sted, så er det ved at være tiden hvor man kan begynde at diskutere om du tager skade af det, og burde indstille dit virke. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 13. Juli, 2015 Spirituelt ? Det kan du ikke komme med.. Så den dropper vi bare her.. Det er nemt at dømme en bog på det der er udenom.. Og det var nu ikke sådan ment som du skriver det , meget sort og Hvidt.. Har du aldrig fået en rettelse i den tid du har haft sex ? Eller er alle helt vilde med det du gør sexuelt ? Jeg prøvede nu enlig bare og sige med det at jeg kan ikke vide hvad alle gerne vil have, så hvis der er noget jeg gør som min gæst ikke lige syntes er helt vildt godt vil jeg da meget gerne gøre det bedre, eller er det bare mig som har det sådan? For mig handler mit job om at gøre folk tilfredse fordi jeg godt kan lide at gøre folk tilfredse og jeg er altså ikke en sex gudinde, så derfor ser jeg det slet ikke mekanisk at jeg siger at mænd gerne må sige hvis jeg gør noget de ikke bryder sig om.. Hvad jeg føler jeg gør godt er måske ikke lige hvad han syntes er godt . Og omvendt mænd der tror de gør noget godt er ikke altid lignede at de gør det godt .. At du syntes jeg måske har taget skade af mit job berører mig da dybt og er da utrolig respektløst at sige sådan om mig.. Og hvis du virkelig tror det og du har så meget at sige om det må du jo skrice en pm i stedet for at gøre det offentligt så alle straks tror noget andet... Surt opstød herfra det er jeg ked af, men jeg gider simpelhent ikke at blive kaldt en som tænker mekanisk omkring min krop eller har taget skade... jeg er 22 for Guds skyld altså , jeg har sku ikke lært alt udenfor sex og prøvet alt indenfor sex ... 7 Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Juli, 2015 Hej allesammen på EG. Et eller andet sted, når jeg læser denne tråd. Såkornet jeg da til at, tænke på om os mænd ikke skulle blive bedre til at forventninger afstemme, hvad man ønsker ved et besøg hos en GP,er. Jeg kan kun undre mig over hvor svært det kan være at, skrive eller ringe i dette tilfælde til Daniela hvad man ønsker ved et besøg hos hende. Hvad forventninger man har. Så er det da, i min optik meget nemmere for pigerne at vide hvad vi ønsker af dem, så tror jeg i vidt omfang, at man undgår skuffelserne. For ja gu er det da surt at bruge penge på en oplevelse der ikke lever op til det man har betalt for. Men det gælder jo både for os som kunder og gp,erne. Igen som jeg skrev i et tidligere indlæg i denne tråd. Ring eller skriv til Daniella og få besøget afstemt. Er ret sikker på hun gerne vil snakke eller skrive tilbage. Ja og inden i nu skriver jeg forsvare hende. Det gør jeg som sådan ikke. Jeg mener bare vi som kunder/gæster må gribe i egen barm også. Det er jo ofte to sider af en historie. Om det er det gode eller dårlige. Må i have en dejlige dag i dk. Nu vil jeg ud og se på piger kk 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 13. Juli, 2015 Så har vi været alle synspunkter igennem og stopper, inden der går debat i anmeldelsen.-Ledvogter 4 Del dette indlæg Link til indlæg