Hop til indhold
21 cm

Daniella i Bording, små kedelig sex.

Recommended Posts

Har været forbi Daniella i Bording. Hun er en flot ung pige, der er lidt stille og små kedelig i sengen. Interessant og læste at hun selv tilbyder pirrings bondage. Det hænger ikke helt sammen, når hun er et "nips" man næsten ikke må røre ved, uden det er for hårdt for hende. Er med på det er to vidt forskellige ting at gi og modtage.

Er man til totalt blid og i min optik små kedelig sex, er hun ok, men gab det desværre var kedeligt. Billederne herinde af hendes, er hende, og en flot krop hun har. Fik en fornemmelse af hun ikke endnu, har prøvet ret meget sexuelt. Ikke så god til blow men en ok stram fisse.

Fint sted i en kælder, men ok forhold, fin at kunne parkere relativt diskret.

Kommer ikke hos hende igen, der findes andre hvor sexen er en del bedre.

Håber sgu jeg får en god "gave" i morgen grundlovs dag, som jo også er fars dag :-) med bedre sex end her.

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 21 cm,du har fuldstændig ret,det er ikke meget ved et besøg hvis ikke man må røre ved pigen,,,meget mærkelig at hun så arbejder som gp....:-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har fået utrolig mange positive anmeldelser herinde, jeg har personligt selv besøgt hende 3 gange, skrev en anmeldelse om den først.

1 gang: Sindsyg god oplevelse, virkelig super kæreste oplevelse, dybe kys osv. masser nærvær i dele hele taget bare perfekt, kemien var bare perfekt. 10/10

2 gang, ca. et halv/helt år efter: Lidt som du skriver, utrolig kedeligt slet ikke samme form for GFE som først gang, havde en virkelig flad fornemmelse da jeg gik derfra og svor at jeg aldrig ville bruge mine penge der igen..

3 gang. 3-4 måneder efter: Havde virkelig lyst til en sød dansk pige, glemte alt om andet besøg nummer 2 og fokuserede på min første vildt gode oplevelse, besøget var meget som besøg 2, gjorde mig virkelig umage for at dette skulle blive en god oplevelse for begge parter, var sød og galant og vi snakkede da også super, men da vi gik i gang med lagengymnastikken, var det nøjagtig som anden gang..

der kan jo være sket mange ting, men mig bekendt har jeg ikke ændret mig fra 1 gang til 3 gang, om det er et spørgsmål om at hun har været i gang for mange år og mistet gejsten om man vil.

jeg vil aldrig glemme min første oplevelse ved Daniella, men de 2 andre kunne jeg godt have været foruden..

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TroelsTroløs

Jeg deler som udgangspunkt kun de gode oplevelser. Mit besøg hos Daniella har jeg derfor også holdt for mig selv. Det var cirka 4-5 måneder siden og oplevelsen var som beskrives herinde... så jeg vil støtte op om at hun nok er kørt træt i det / skiftet til auto-pilot. Så for begge parters skyld er det nok bedre at undlade at tage det besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Besøgte hende tidligere i Aalborg og hun er virkelig smuk og sød at snakke med, men sex'en var der ikke meget sjov ved - var nærmest kedelig som i andre skriver.
Da nu næsten kun har fået gode anmeldelser herinde blev jeg meget skuffet da jeg havde forventet noget mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg deler som udgangspunkt kun de gode oplevelser. Mit besøg hos Daniella har jeg derfor også holdt for mig selv. Det var cirka 4-5 måneder siden og oplevelsen var som beskrives herinde... så jeg vil støtte op om at hun nok er kørt træt i det / skiftet til auto-pilot. Så for begge parters skyld er det nok bedre at undlade at tage det besøg.

​Det lige det,  de fleste deler kun gode oplevelser, og så virkelig skuffende og ringe oplevelser.

Mit andet og tredje besøg var en mellemting, så var så lidt i tvivl om what to do.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Hej Troels, tak for din kommentar. Har lige et spørgsmål til dig. Hvorfor deler du kun de gode oplevelser ? Set med mine briller, deler jeg alle oplevelser, netop for at vi mænd, så vi mænd, har en bedre chance for at få god sex.

Indrømmet er nok bedre selv til at skrive, hvis en pige ikke lever op til forventningerne, ned hvis hun er piv god i sengen.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da dejligt med denne anmeldelse, og så vil jeg da ikke-ryger mine surt tjente penge ved en der måske ikke rigtig gider, især ikke når det bliver min første gang vil jeg gerne møde en der er interesseret i at gøre det godt.  

Den dalene entusiasme, gør det også mere forståeligt at hun enten ikke svare, eller svare meget kort beskeder. 

Men jeg søger en rigtig lækker pirringsbondage. Hvis ikke Danielle, hvem så?

Svar gerne i pm, for ikke at aflede denne tråd alt for meget. 

D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

Nu kan man ikke rigtig aftale på forhånd hvad der sådan skal ske under akten, men jeg plejer som regel at forventningsafstemme, og spørge ind til hvad gæsten godt kunne tænke sig, for det nytter jo ikke hvis man bare giver den los med at ride løs, hvis han nu hellere ville tage mig bagfra, men forstå mig ret, det er jo jeres tid, og jeres ønsker vi som GP forsøger at indfri, og vi er ikke altid tankelæsere. Så spyt ud, hvad vil i gerne. Hvad vil i ikke.
Måske kunne du allerede inden akten så sige pænt nej tak, hvis hun nu ikke tilbyd det du havde ønske om.
Men tja, vi gør det jo alle på hver vores måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Nu kan man ikke rigtig aftale på forhånd hvad der sådan skal ske under akten, men jeg plejer som regel at forventningsafstemme, og spørge ind til hvad gæsten godt kunne tænke sig, for det nytter jo ikke hvis man bare giver den los med at ride løs, hvis han nu hellere ville tage mig bagfra, men forstå mig ret, det er jo jeres tid, og jeres ønsker vi som GP forsøger at indfri, og vi er ikke altid tankelæsere. Så spyt ud, hvad vil i gerne. Hvad vil i ikke.
Måske kunne du allerede inden akten så sige pænt nej tak, hvis hun nu ikke tilbyd det du havde ønske om.
Men tja, vi gør det jo alle på hver vores måde.

Du Maria det er en anmeldelse fra et medlem som flere herinde har haft samme oplevelse hos, så  er det er vel fair nok at fortælle om en lunken oplevelse, det er derfor EG lever.

Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt Daniella mere end en gang og må indrømme jeg er meget overrasket over denne anmeldelse, jeg har altid kun haft gode oplevelser med hende, meget nærværende kæreste sex med masser af kys og kram, jeg har godt nok aldrig prøvet pirrings bondage med hende da dette ikke er noget jeg er interesseret i.  Selvfølgelig kan der være noget med kemien men den er vel gensidig?  

Mit indtryk af Daniella er at hun er en sød ung pige der nyder hvad hun laver især hvis man gider forkæle hende lidt, jeg er måske selv den lidt kedelige type der ikke kræver hundrede stillinger osv. men ikke desto mindre så har jeg hver gang haft oplevelsen af kæreste sex.

Men det blot mit indspark,,,, Jyden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har været sammen med hende tre gange og virkelig nydt hvert sekund. Men det var så også bondage med hende i føresæddet - så jeg ved ikke hvordan hun  er til almindelig sex. Men de gange jeg har oplevet hende, har jeg altid haft opfattelsen af hende som en ernergisk elskerinde. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har haft samme oplevelser som 21 cm og Thecaptain.

Besøgte Daniella (der havde hun andet navn) hos PD i Bording for vel 3 år siden. Super godt. Havde også trekant med hende og Sandra, som stadig er hos PD. Igen super oplevelse med begge GP.

Efter mange gode anmeldelse af Danielle herinde, besøgte jeg hende for måneder siden uden for Randers. Blev først glad, da jeg så det var hende fra PD i Bording. Meget sød pige, men sex var kedelig. Måtte ikke røre bryster ret meget eller holde om hofter. Og doggy ville hun helst ikke pga smerter.

Selvfølgelig trist at hun har disse smerter, så man ikke kan holde i hofter eller doggy, men gør det kedeligt.

Så enig med jer andre ang. udviklingen.

​Hej Troels, tak for din kommentar. Har lige et spørgsmål til dig. Hvorfor deler du kun de gode oplevelser ? Set med mine briller, deler jeg alle oplevelser, netop for at vi mænd, så vi mænd, har en bedre chance for at få god sex.

Indrømmet er nok bedre selv til at skrive, hvis en pige ikke lever op til forventningerne, ned hvis hun er piv god i sengen.

​Tror det med ikke at dele dårlige oplevelser nok beror på, at man så bliver skudt i skoene at man også selv er klam og ikke opfører sig ordentlig mm fra nogle af de GP som læser med. Det har jeg lige selv oplevet. Men jeg har været meget glad for at spare penge, når andre har anmeldt dårlig, hvorfor jeg selv gjorde, og blev udsat for en nærmest shit-storm fra nogle GP herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan tiltlutte mig de kedelige oplevelser. Ikke dårlig sex, men det virker bare som om hun er lidt udbrændt og energien ikke er den samme mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg valgte at lade være med at skrive min oplevelse med hende, fordi der var så mange positive oplevelser med hende, og ingen dårlige, så jeg troede at det var mig der var helt gal på.. Jeg havde også en rigtig kedelig oplevelse med hende, og efterfølgende, spurgte jeg faktisk i chatten, en der havde besøgt hende om det var den samme Daniella, for tænkte at det simpelthen ikke kunne passe..!

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde samme oplevelse, som jeg også har anmeldt, efter som hun fik så mange posetive anmeldelser så gik jeg ud fra det var mig der var noget galt med.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Daniella gennem et års tid nu. Seneste besøg var for knap 14 dage siden. Jeg hører så til dem som er meget begejstret. Jeg bestiller en time pr. gang. Her er der god tid til kys, tæt kropskontakt og selvfølgelig sex. Ved forrige besøg havde jeg denne oplevelse:

Efter jeg havde slikket hende, og hun havde givet mig et dejligt blowjob lå vi og hyggede lidt: Vi lå tæt hvor jeg nød duften af hendes hår og hun rykkede mig blidt i banditten. Det er der nok nogen som synes er kedeligt? Jeg synes det er meget livsbekræftende, at ligge med sådan en lækker ung kvinde og helt uden stress bare at nyde. Herefter siger hun: Skal vi komme videre i teksten?;-) Og så gik vi i gang med at knalde:-P

Hun er nem at snakke med, har humor og helt nede på jorden. En kvinde som jeg virkelig kan være afslappet med. Men jeg anerkender at hun nok ikke er for alle. Jeg har talt efter: Jeg har besøgt Daniella 8 gange nu. Og jeg kommer gerne igen.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa alle.. 

Jeg kan se at der er en del herinde som deler en ikke så fed oplevelse med mig og det er jeg da ked af at høre.. Jeg prøver altid at spørge hvad man gene vil have når man kommer og snakker lidt og så giver jeg gæsten det han gerne vil have indenfor de blide former jeg tilbyder.. 

Når det er sagt så har jeg oplevet flere som gerne vil have noget andet end jeg tilbyder men alligevel vælger at tage en halv - hel time med mig. 

Kemi skal gå begge veje og jeg prøver altid at gøre mig bedste for at matche den person der kommer medmindre det går udover mine grænser.. 

Jeg skal ikke retfærdiggøre noget her da jeg ikke aner hvem halvdelen er, men hvorfor så ikke sige noget til mig hvis man ikke er tilfreds med det jeg giver den enkelte så jeg evt kan gøre det bedre ? 

Det ville være meget nemmere for mig at kunne gøre det bedre hvis min gæst siger det til mig for ellers har jeg jo ikke en jordisk chance for at vide om det jeg gør er godt eller ikke.. 

For fremtiden (til jer der vælger at besøge mig) vil jeg gerne sige vær ærlig omkring hvad der er godt og hvad der ikke er godt til mig da jeg ikke er tankelæser. og kritik er jeg ikke bleg for ;) jeg bliver ikke sur hvis du siger det skal være hårdere blidere, hurtigere eller langsommere. og hvis man ikke er tilfreds med besøget til slut er man også velkommen til at sige det til mig da jeg ellers ikke kan vide det :) 

Jeg angriber ikke nogle da alle i sin vis kan have ret men der er altid to sider af en historie man skal høre først. 

Men anyways i må have en god dag..

Redigeret af Daniella
  • Synes godt om 21

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg oplever hende også som ret uinteresseret, men det er nok
fordi hun måske ikke tænder på min type, men skidt jeg lader da
bare være med at besøge hende så nemt er det, der er jo nok af
søde og ihærdige piger derude..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vel forskel på hvad man synes er godt og dårligt har aldrig besøgt Dani men synes hun virker med en pige med overskud og bevidst om det hun laver,og hva fanen jeg er sgu også udbrændt efter en 10 timers vagt derfor bestiller jeg altid flere timer af gangen så der er god tid sexen er jo ikke alt en god stemning er vigtigere for mig alt i alt jeg kunne sagtens finde på at besøge Dani 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej allesammen.

Jeg har aldrig besøgt Daniella, derfor kan jeg af gode grunde ikke snakke med om hvordan hun er, når i besøger hende. Og vil egentlig heller ikke koncentrere mig om det. Så dette er ikke en forsvars tale af den ene eller anden slags. jeg har ikke noget imod nogen af jer eller Daniella. Kun mine egne generelle tanker.

Men som udgangspunkt, kan man sige. Når Daniella nu er her på EG så skriv da jeres ønsker til hende, med jeres forventninger om det i gerne vil, når i ankommer til hende det ene eller andet sted hun er, eller ring. Er ret sikker på. At Daniella gerne besvarer. For mig er det,at tingene er afstemt når man kommer til en pige, er det sjældent der opstår disse frustrationer eller misforståelser. Så kender Daniella jeres ønsker og hun kan give jer en oplevelse, i så kan glæde jer over.

Mht kemi. Ja den går bestemt begge veje, og jeg mener også at i piger bestemt har en forpligtigelse til, at sige fra, Det er som skrevet mange steder. Man betaler en pris for, at blive forkælet. Og det er en rigtig træls fornemmelse at, sidde i bilen efter et besøg og tænke øv. De penge kunne ha været brugt anerledes. Fordi pigen måske havde brug for pengene, var træt efter en lang vagt. Det er ikke fair, men temmelig uprofessionelt gjort i mine øjne. Men os mænd burde også være bedre til, at gå hvis man ikke syndes kemien er der. Der er to til en tango. Det glemmer vi måske alt for ofte, Da nogen måske tænker vi betaler 1600- 1800 kr. for en time ja så må vi alt. Nej sådan fungere det sjældent.

God Grundlovsdag.

KK

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Hej allesammen.

Jeg har aldrig besøgt Daniella, derfor kan jeg af gode grunde ikke snakke med om hvordan hun er, når i besøger hende. Og vil egentlig heller ikke koncentrere mig om det. Så dette er ikke en forsvars tale af den ene eller anden slags. jeg har ikke noget imod nogen af jer eller Daniella. Kun mine egne generelle tanker.

Men som udgangspunkt, kan man sige. Når Daniella nu er her på EG så skriv da jeres ønsker til hende, med jeres forventninger om det i gerne vil, når i ankommer til hende det ene eller andet sted hun er, eller ring. Er ret sikker på. At Daniella gerne besvarer. For mig er det,at tingene er afstemt når man kommer til en pige, er det sjældent der opstår disse frustrationer eller misforståelser. Så kender Daniella jeres ønsker og hun kan give jer en oplevelse, i så kan glæde jer over.

Mht kemi. Ja den går bestemt begge veje, og jeg mener også at i piger bestemt har en forpligtigelse til, at sige fra, Det er som skrevet mange steder. Man betaler en pris for, at blive forkælet. Og det er en rigtig træls fornemmelse at, sidde i bilen efter et besøg og tænke øv. De penge kunne ha været brugt anerledes. Fordi pigen måske havde brug for pengene, var træt efter en lang vagt. Det er ikke fair, men temmelig uprofessionelt gjort i mine øjne. Men os mænd burde også være bedre til, at gå hvis man ikke syndes kemien er der. Der er to til en tango. Det glemmer vi måske alt for ofte, Da nogen måske tænker vi betaler 1600- 1800 kr. for en time ja så må vi alt. Nej sådan fungere det sjældent.

God Grundlovsdag.

KK

​Der er rigtig mange indlæg/anmeldelser på besøg hos Daniella nogle gode, andre mindre gode...hun er uden tvivl en skønhed, men også en lidt speciel type rent personligt vil jeg ikke have den mindste tøven ved at aflægge hende et besøg, men har desværre ikke haft mulighed for det...håber det kommer, men vil som udgangspunkt bruge mere tid på samtalen end normalt inden pengene falder, for at få bekræftet om klaveret spiller, eller om man skal afslutte mødet og komme videre....;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft samme oplevelser som 21 cm og Thecaptain.

Besøgte Daniella (der havde hun andet navn) hos PD i Bording for vel 3 år siden. Super godt. Havde også trekant med hende og Sandra, som stadig er hos PD. Igen super oplevelse med begge GP.

Efter mange gode anmeldelse af Danielle herinde, besøgte jeg hende for måneder siden uden for Randers. Blev først glad, da jeg så det var hende fra PD i Bording. Meget sød pige, men sex var kedelig. Måtte ikke røre bryster ret meget eller holde om hofter. Og doggy ville hun helst ikke pga smerter.

Selvfølgelig trist at hun har disse smerter, så man ikke kan holde i hofter eller doggy, men gør det kedeligt.

Så enig med jer andre ang. udviklingen.

​Tror det med ikke at dele dårlige oplevelser nok beror på, at man så bliver skudt i skoene at man også selv er klam og ikke opfører sig ordentlig mm fra nogle af de GP som læser med. Det har jeg lige selv oplevet. Men jeg har været meget glad for at spare penge, når andre har anmeldt dårlig, hvorfor jeg selv gjorde, og blev udsat for en nærmest shit-storm fra nogle GP herinde.

​Tak for dit super gode svar. Du har helt ret, og har selv oplevet det samme som dig. Når man skriver om en dårlig oplevelse med en pige, er der en god chance for andre piger herinde, svinger en til og mener han er klam og alt muligt andet. Og ja det er jo ret useriøst, af dem, men den bedte medicin de har, er desværre at skyde usagligt igen. Er helt sikker på lige som der findes piger der ikke burde være i branchen, er der også mænd, der burde holde sig langt væk og ikke opføre sig pænt. Sidder med en fornemmelse af at det er dem pigerne skyder på.

Personligt ville jeg ønske at dialogen herinde var mere konstruktiv. Fx vil det jo være fair pigerne, fx fortæller, hvad der får dem til at give kunden en dårlig oplevelse.

Kunne også være rigtigt fedt hvis Daniella, tænkte over det, som er skrevet herinde. De der har oplevet hende "før i tiden" mener jo hun var en rigtigt god oplevelse,  men det er desværre kende tegnende, at det er hun ikke længere. Hun kunne jo sige til sig selv, hvad skal jeg gøre for at få glæde kunder igen ?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft en rigtig dejlig oplevelse med Daniella for et års tid siden, og hun leverede 100%.

Jeg har stor respekt for hendes tilbagemelding her på siden, det viser, at hun engagerer sig og selv ønsker at deltage i debatten. Hun har naturligvis en mening om det skrevne, men holdt kæft hvor er det dejligt, at hun reflekterer på det skrevne og skriver et svar på hvordan tingene kan gøres bedre. Det handler om kommunikation og kemi, glem ikke det. 

Lad nu denne her dialog ligge lidt, og koncentrer Jer om at skrive noget godt om dem der er godt at skrive om.

Jeg savner positive anmeldelser, dem er dem jeg går målrettet efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft en rigtig dejlig oplevelse med Daniella for et års tid siden, og hun leverede 100%.

Jeg har stor respekt for hendes tilbagemelding her på siden, det viser, at hun engagerer sig og selv ønsker at deltage i debatten. Hun har naturligvis en mening om det skrevne, men holdt kæft hvor er det dejligt, at hun reflekterer på det skrevne og skriver et svar på hvordan tingene kan gøres bedre. Det handler om kommunikation og kemi, glem ikke det. 

Lad nu denne her dialog ligge lidt, og koncentrer Jer om at skrive noget godt om dem der er godt at skrive om.

Jeg savner positive anmeldelser, dem er dem jeg går målrettet efter. 

​uhmmm … de gode anmelderser af dårlig service … kan jo spare os andre for mange unødige oplevelser ….

det er vel ikke meningen med et sådant forum, at det kun er roser men at der også er rum for lidt ris …. 

så hvis flere har oplevet det samme for nyligt, så kan det jo også være at der er noget om det … 

det kunne jo tænkes at der er forskel på din oplevelse for et år siden og til idag….. ?

:)

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...