Horny Smølf 80 Skrevet 4. Juni, 2015 Er der nogen der ved om Lise Weincke stadig er aktiv.. Kan finde en Lise Weincke i Lyngby når jeg googler navnet, men ved jo ikke om det er hende der giver massage mm..Og har lidt svært ved at ringe til en jeg ikke er sikker på er den rigtige for at høre, hvis det nu IKKE er hende.. Så er der nogen der ved om hun er aktiv og om hun reklamere et sted, så man kan være sikker på at hun er den rigtige... Eller et telefon nummer kan også gøre det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 4. Juni, 2015 Lise Weincke på krak og du finder hende i lyngby, hvis du ringer på det telefonnr der er oplyst kommer du igennem til en indtalet besked som siger hvad hun tilbyder osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 193 Skrevet 4. Juni, 2015 er der nogen erfaringer med hende, hendes massage og ikke mindst det franske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2015 er der nogen erfaringer med hende, hendes massage og ikke mindst det franske?Hvis du søger lidt herinde, dukker der nok noget op. Jeg mener, at hun har været omtalt et par gange, og hendes franske beskrives som værende helt i top. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 193 Skrevet 6. Juni, 2015 nu har jeg besøgt hende, fandme godt blow, selv om hun er lidt oppe i årene formår hun det fransk til perfektionisme, måtte overgive mig allerede efter 10 min selvom jeg bad om en lille pause men hun forsatte og drænede mig fuldstændigt for sperm. Fik en tur mere men kunne ikke sprøjte så meget anden gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2015 (edited) nu har jeg besøgt hende, fandme godt blow, selv om hun er lidt oppe i årene formår hun det fransk til perfektionisme, måtte overgive mig allerede efter 10 min selvom jeg bad om en lille pause men hun forsatte og drænede mig fuldstændigt for sperm. Fik en tur mere men kunne ikke sprøjte så meget anden gangHvor gammel vil du mene, hun er?Er hun ældet med 'ynde' - stadig lækker - eller er hun hærget, synes du?Var 'behandlingen' en pakke, eller var det bare blowjob lige på?Hvad gav du for denne behandling? Redigeret 6. Juni, 2015 af Hedonisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 6. Juni, 2015 Jeg besøgte Lise en del i 1990´erne.Dengang vil jeg tro hun var i 40´erne, så hun må vel være midt i 60´erne nu.Men hun var vældig sød og serviceminded. Gav god massage og kunne satme sutte diller.Jeg plejede at bestille en time. Startede med et blowjob, så en gang rigtig god massage og til sidst endnu et blowjob.Dengang kunne jeg ikke få fuld pakke, og nu er det nok heller ikke så interessant mere He he efter blowjob skyllede hun altid mund i et glas vand, og spyttede ud i blomst der stod på værelset.Hun havde temmelig travlt i gamle dage, så blomsten må da have fået rigeligt med vitaminer.En dag fortalte hun grinende, at en af genboerne var en være lurer, for han stod altid i vinduet og kiggede når hun delte blowjob ud.Jeg så dog aldrig genboen, men højden på briksen og vinklen over til genboens vindue passede perfekt til en diskret kigger Efter den oplysning trappede jeg ligesom ned på mine besøg hos hende. (man var jo så ung og uskyldig)Åhh, disse minder!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 193 Skrevet 6. Juni, 2015 du har fuldstændig ret, Arne Diller. Hun er stadigvæk en mester i at sutte pik og tage skudet i munden jeg fik også først suttet pik og fyldte hele hendes mund, og derefter massage og derefter endnu en suttetur og dog varede længere denne gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2015 Tak for uddybningerne!Er der mulighed for bad hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 7. Juni, 2015 Tak for uddybningerne!Er der mulighed for bad hos hende?Ja der er bad og hun hjælper men hun er godt nok lige lidt for gammel til mig seævom både bj og massage var godt kommer jeg ikke igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Juni, 2015 Hvilket prisleje tales der om. Er der "pensionist-rabat"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Juni, 2015 Hvilket prisleje tales der om. Er der "pensionist-rabat"?Til hende eller til dig? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Juni, 2015 Hvis du kan skaffe et falsk ID-kort, så gerne til mig.................. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 7. Juni, 2015 Mener det er 700kr for 30min med massage og blow - ved ikke hvad 1 time koster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 166 Skrevet 8. Juni, 2015 (edited) Kan hun gå helt til roden, eller er det ren suge arbejde?Og beholder hun sit tøj på hvis man ikke beder hende tage det af? Redigeret 8. Juni, 2015 af Byggemandbob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 8. Juni, 2015 Hun må da efterhånden være på alder med Egtvedpigen....Besøgte hende jævnligt i midt-90`erne....dengang var hun ret "voksen".Men altså, så vidt jeg husker: god massage og et fint blow.- men det var før jeg opdagede brasserne.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 166 Skrevet 8. Juni, 2015 Hun må da efterhånden være på alder med Egtvedpigen....Besøgte hende jævnligt i midt-90`erne....dengang var hun ret "voksen".Men altså, så vidt jeg husker: god massage og et fint blow.- men det var før jeg opdagede brasserne....Brasserne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 8. Juni, 2015 De brasilianske piger...du ved, Rødovre, Gentofte...og hvor de ellers har holdt til.Det ser ud som om de holder pause pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelprut 12 Skrevet 26. Juli, 2015 Hun er en ældre dame på ca 70 år. Velplejet og lækker, blondine og lidt overklasse agtig. Hun bor i Lyngby, i et pænt kvarter med lejligheder. Når man kommer ind i lejligheden foregår det hele i det rum forenden af gangen. Der står en massage briks og en seng. Tror faktisk at det er hendes eget soveværelse også. Når man har aftalt seancen går hun ind i stuen ved siden af. Når du så tager tøjet af kan du via spejlet i gangen belure når hun tager sit tøj af. Hun er fuldt bevidst om det og bliver i din synsvinkel. Du ser hende tage sin hvide husmor BH af og ser hendes store bryster. Så kommer hun ind til dig og tager dig i pikken og trækker dig ud i badeværelset hvor hun vasker din pik i badekarret. Hun kan godt finde på at spørge dig om du belurede hende i spejlet og om du kan lide at belure kvinder. Når I så kommer tilbage i massage værelset ligger du dig på briksen og massagen starter. Hun masserer godt og kommer helt ind mellem ballerne og har godt fat i både pik og nosser. Ja hun ynder at fortælle om at genboen er lurer. Faktisk tror jeg hun selv tænder enormt på det. En anden historie er at for mange år siden havde hun en kunde, en ældre mand, som betalte for at sidde i hendes stue og lytte imens hun havde kunder. Efterfølgende kom hun ind til ham og kyssede ham med sperm i munden. Igen tror jeg at det er hendes egne fantasier som kommer frem på den måde.Jeg har besøgt Lise flere gange og man kan godt få dansk hos hende, men kun hvis man er fast kunde.Hun har en dejlig fisse med en strid blond kraftig behåring. Pænt store skamlæber og en meget fræk oplevelse. Det er mit indtryk at hun selvfølgelig tjener en del penge på dette, men hun har også et seksuelt behov som hun får dækket på denne måde. Så hvis du er venlig og høflig så kommer du langt hos Lise. Hun giver også tungekys osv. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rocketbrother 76 Skrevet 26. Juli, 2015 Jeg har været der et par gange for nyligt og hun har maks c skåls bryster, men ganske pæne for en dame i hendes alder. Inga er klart et godt alternativ, hvis ikke bedre. (Minus massage, men med dansk) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2000m 8 Skrevet 26. Juli, 2015 Hejsahar været hos Lise for en del år siden til gode opøvelser. Hvordan er hun i dag? Hænger det hele på hende? Eller er hun stadig værd at besøge? Og hvad er prisen i dag?go da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juli, 2015 Hold da op, hun lyder fræk...hende vil jeg besøg, kan I hjælpe med et telf. Nr ? eller annonce ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 27. Juli, 2015 du kan jo læse tråden fra start af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg