Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Single/gift/i forhold

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

For Jer der er gift/ i forhold, hvilken historie fortæller i Glædespigen? tingene som de er? eller i er single eller hvordan og hvorledes.

Personlig ville jeg nok holde tilbage med at fortælle jeg var i forhold/gift. Først synes jeg det kan være underordnet for det vi skal igang med.. dernæst ville jeg ikke have brug for der bliver rodet rundt i det eller snaget i det.. og sluttelig, mange Glædespiger synes faktisk ikke det er så fantastisk, at Manden kommer snigende bag Konens ryg. (accepterer det selvfølgelig fordi hun lever af det, men ser nu nok lidt skævt til det)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For Jer der er gift/ i forhold, hvilken historie fortæller i Glædespigen? tingene som de er? eller i er single eller hvordan og hvorledes.

​Jeg fortæller det som det er, hvis hun spørger! - og så må hun også være forberedt på de kolde kendsgerninger. Har kun en gang været ude for en pige, der ikke kunne forstå at jeg besøgte glædespiger, når jeg var gift. Men det er jo nærmere fordi man er gift at man besøger glædespiger. Var jeg ugift, ville jeg derimod styrte rundt på netdating, barer, enkebal, single- og swingerclubber - men hun var vist også lidt ung i faget ;-)

Men oftest spørger pigerne af interesse og fortæller også gerne om deres egne familieforhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det ligesom jernsvinet. Jeg skilter ikke med, at jeg er gift, men lyver heller ikke om det. Min erfaring er, at det ikke er ved første besøg hos en pige, at hun spørger, og når det er blevet en mere fast "forretningsforbindelse", synes jeg, at det er helt naturligt, at man giver lidt af sig selv - og i øvrigt også får det fra pigen. Det har givet gode pillowtalks efter seancen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er forskelligt. Nogle gange starter jeg med at lyve og sige, at jeg er skilt, og det er første gang, at jeg besøger en luder. Andre gange fortæller jeg sandheden, at jeg er den værste bad boy, der knepper løs, fordi jeg ka' li' det. Men som oftest bliver det slet ikke italesat, om jeg er gift eller ej. Det handler bare om knep.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser ingen grund til at skjule det. Hvorfor skulle jeg det? Det er dog ikke min allerførste replik, når jeg træder ind hos en ny glædespige. Er det en, man har besøgt et par gange, falder den oplysning helt naturligt et sted undervejs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne er vel ligeglade om man er i et forhold eller ej, jeg er i hvert fald aldrig blevet spurgt om det, men ville ikke lægge skjul på det hvis det var.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spørger ikke om noget, men rigtig mange mænd fortæller jo helt af sig selv om konen. Og ved de faste gæster kender jeg ofte hele historien, hvordan børnene klarer sig i skolen, hvad konen mener om dette og hint, hvor de skal hen på ferie osv. Superhyggeligt ;) Og single mændene fortæller også glad og gerne om deres liv. Ligesom jeg fortæller om mit.

Jeg kan ikke se fidusen i et lyve om det, det virker lidt dumt på mig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er aldrig blevet spurgt og har aldrig fortalt om det. Jo, én gang for lang tid siden af en sur pige som vidst prøvede at give mig kronisk dårlig samvittighed.

Jeg har egentlig også en tradition med at tage ringen af fingeren inden jeg går ind til glædespigen. Ikke for at skjule den (hun får jo nok besøg af masser af gifte mænd), men fordi jeg selv vil lægge ægtemanden bag mig i den tid jeg er i rummet. Lidt symbolsk er det nok, men det har jeg det bedst med.

hvis der derimod var en glædespige som jeg svingede godt med, og som spurgte, så vil jeg nok bare være ærlig.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spørger ikke om noget, men rigtig mange mænd fortæller jo helt af sig selv om konen. Og ved de faste gæster kender jeg ofte hele historien, hvordan børnene klarer sig i skolen, hvad konen mener om dette og hint, hvor de skal hen på ferie osv. Superhyggeligt ;) Og single mændene fortæller også glad og gerne om deres liv. Ligesom jeg fortæller om mit.

Jeg kan ikke se fidusen i et lyve om det, det virker lidt dumt på mig ;) 

​Jeg fortøller åbent og ærligt om de tig jeg har lyst til at dele med pigen, hvilket nok ikke er det store de første par gange, men har jeg som nu en mere fast relation snakker jeg da om stort set alt. :)

om du vil lyve eller ej er så dit eget valg, men personligt ser jeg ikke den store grund til det  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Først tænkte jeg det var pudsigt mange skrev de aldrig blev spurgt lige om det.

men forskellen ligger nok i jeg besøger meget klubber og her snakker man nok mere sammen. I hvert fald støder jeg ofte ind i spørgsmålet. Og er egentlig en snak jeg ikke har lyst til... Så svaret bliver derefter :-) dumt kan man måske godt mene.... Men som Jernsvinet skriver kan man risikere det ikke er positiv respons. Og egentlig har det intet er sige for det vi skal igang med eller lige har afsluttet. Så en lille løgn om det finder jeg som indledningsvis i orden

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg spørger ikke - men drenge - hvis i ikke vil have vi skal vide det... så er det en god ide at huske at tage vielsesringen af... og her i sommervarmen - så husk bruncremen så vi ikke kan se den hvide ring på fingeren... 

selvfølgelig spotter vi da hvad i er for typer hvis i har smykker/tattoos der viser det... but nobody cares :)  - lyver i om det virker det bare grundlæggende latterligt hvis det i øvrigt afsløres

 

med andre ord.... med SÅ meget besvær for at skjule det... så kan i roligt regne med at vi piger er tilsvarende KOMPLET ligeglade med jeres øvrige civilstatus.... 120% ligeglade faktisk....  

ikke fordi vi lever af det vi lever af - men fordi det er.... tada.... komplet ligegyldigt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Om det skjules eller ej , betyder intet for mig.. Jeg får til gengæld oftes meget sympati med de koner/ kærester jeg høre meget private ting om:?. Tænker altid- fair nok du gift og har behov, men puha hvor ville jeg blive både vred og ked af det ,hvis jeg som kæreste skulle udleveres ved et luder besøg:sad:. Alt med måde og privatlivet høre privatlivet til her.

Man kan jo godt nøjes med ,( hvis der skal leveres en undskyldning for at være ved mig, )at holde det ved sig selv.. Sige, at det er egne behov der ønskes dækket og ikke hvad konen ikke kan/ vil dække.. 

Har ind i mellem måtte stoppe gæster, da det blev alt for privat og på ingen måde var noget jeg ønskede at høre eller gavnligt for kemien mellem gæsten og jeg. Jeg vil så sige at der skal meget til efterhånden gennem 10 år:wink:

Kan sagtens følge den der med råd om hvad man som mand kan gøre for sin kvinde derhjemme ( klassisk spørgsmål), og hvad manden ellers har af spørgsmål omkring sex,  men det ser jeg som udviklende dialog med fordele for manden kone/ kæreste, så den snak er ok:-)

Tænker der skal huskes at passe godt på hinanden her i gamet. Min butik sælger sex, ikke mig som person, ikke mit liv, det er et job, gæsten er en af mange, og ja det er heldigvis også sådan mange af mine gæster har det:-). Sexen bliver hverken værre eller bedre af ,at jeg kender navnet på børnene og konen.. Nærvær og hyggestunden kan sagtens være i top ,uden indblanding af privatlivet.. 

Og nej jeg er ikke en kold ko på is.. 

Sommer knus til jer alle :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop fordi et besøg hos en sexarbejder foregår i en slags lukket boble, har jeg ingen problemer med, at mine gæster fortæller om deres koner. Havde de sagt sådan på deres arbejdsplads eller til fælles venner, var det en anden sag. 

Min butik sælger også sex, ikke mig personligt, og jeg betragter det som et arbejde, men jeg har ingen problemer med at mine gæster deler deres liv med mig, ligesom jeg gerne deler (en del) af mit liv med dem ;-) 

Mht at lyve om civil status, så synes jeg det virker lidt dumt, jeg er ligeglad med om folk er gift eller ej. Jeg havde en gæst, der havde givet udtryk for, at han var single. En dag havde han så glemt at tage vielsesringen af, det opdagede han ret hurtigt, da han havde lagt sig, og under hele agten havde han et mas med at forsøge at skjule hånden for mig, hehe ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spørger ikke om noget, men rigtig mange mænd fortæller jo helt af sig selv om konen. Og ved de faste gæster kender jeg ofte hele historien, hvordan børnene klarer sig i skolen, hvad konen mener om dette og hint, hvor de skal hen på ferie osv. Superhyggeligt ;) Og single mændene fortæller også glad og gerne om deres liv. Ligesom jeg fortæller om mit.

Jeg kan ikke se fidusen i et lyve om det, det virker lidt dumt på mig ;) 

​det kan jeg heller ikke, det også nemmere at huske sandheden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Netop fordi et besøg hos en sexarbejder foregår i en slags lukket boble, har jeg ingen problemer med, at mine gæster fortæller om deres koner. Havde de sagt sådan på deres arbejdsplads eller til fælles venner, var det en anden sag. 

Min butik sælger også sex, ikke mig personligt, og jeg betragter det som et arbejde, men jeg har ingen problemer med at mine gæster deler deres liv med mig, ligesom jeg gerne deler (en del) af mit liv med dem ;-) 

Mht at lyve om civil status, så synes jeg det virker lidt dumt, jeg er ligeglad med om folk er gift eller ej. Jeg havde en gæst, der havde givet udtryk for, at han var single. En dag havde han så glemt at tage vielsesringen af, det opdagede han ret hurtigt, da han havde lagt sig, og under hele agten havde han et mas med at forsøge at skjule hånden for mig, hehe ;-) 

​angående 1 fremhævelse. Du ser jo egentlig selv lidt skævt til det. Hvilket er fint nok, for det er jo egentlig heller ikke i orden :-) Du skriver du selv ikke har noget problem med det, når du er på arbejde. Det skal sikkert nok passe, altså det glider ubemærket hen, uden Manden kan mærke det. Men kan informere om, det ikke lykkedes for alle glædespiger. Nogle får blandet det personlige og det professionelle sammen. Hvem står jeg foran i døren??? Liv eller den som får blandet tingene sammen??? jeg aner det ikke…..

angående 2 fremhævelse: Kemi har rigtig meget med oplevelsen at gøre! Hvis du tager din egen timepris og sammenligner den med, hvad folk får udbetalt almindeligvis. Så kommer du frem til besøget er ret bekostelig…... hvis du havde betalt en anseelig sum Penge (udfra din løn) for en oplevelse, som meget er hængt op på kemien mellem dig og sælger. Ville det så være dumt af dig at komme med en lille hvid løgn om noget, som du risikerere ødelagde kemien mellem dig og sælger? Pengene er betalt, der er ingen returret. (skriver hvid løgn, da det burde være ligemeget om du lyver om det)

angående 3 fremhævelse: Er man så ikke lidt en klovn ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg har flere gange oplevet at blive spurgt om det....eller at samtalen fik en drejning, så emnet kom op. Jeg har ikke altid fortalt sandheden. Det gør jeg nu.

Og hvad med pigerne? Hvis de får spørgsmålet.....mon de så fortæller sandheden? Vi ved det ikke :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

For Jer der er gift/ i forhold, hvilken historie fortæller i Glædespigen? tingene som de er? eller i er single eller hvordan og hvorledes.

Personlig ville jeg nok holde tilbage med at fortælle jeg var i forhold/gift. Først synes jeg det kan være underordnet for det vi skal igang med.. dernæst ville jeg ikke have brug for der bliver rodet rundt i det eller snaget i det.. og sluttelig, mange Glædespiger synes faktisk ikke det er så fantastisk, at Manden kommer snigende bag Konens ryg. (accepterer det selvfølgelig fordi hun lever af det, men ser nu nok lidt skævt til det)

 

​Lyver du over for GP'er ? :o  er det ikke mærkelig at en så ung og flot fyr som dig ikke har en kone eller kæreste ? Tja tror du ikke pigerne kan gennemskue dig alligevel selv om du påstår du er single :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ej, det er sgu fjollet som kunde at lyve om at man er gift/i forhold, hvis man kommer ind på det emne. Det er vel netop irrelevant i en luder/kunde relation, modsat en elskerinde og andet i den dur?

Jeg fortæller sandheden, nemlig at jeg er er single. Mén, jeg overvejer af og til at komme med en stor fed løgn, for det er ikke en invitation til så at inviterer mig ud, under mere private omstændigheder, hvilket mange desværre tror. Det sætter en i en virkelig træls situation, at skulle forsøge at afvise folk på en pæn måde, øv!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

​Lyver du over for GP'er ? :o  er det ikke mærkelig at en så ung og flot fyr som dig ikke har en kone eller kæreste ? Tja tror du ikke pigerne kan gennemskue dig alligevel selv om du påstår du er single :P

Det kan da godt være de gennemskuer en :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej, det er sgu fjollet som kunde at lyve om at man er gift/i forhold, hvis man kommer ind på det emne. Det er vel netop irrelevant i en luder/kunde relation, modsat en elskerinde og andet i den dur?

Jeg fortæller sandheden, nemlig at jeg er er single. Mén, jeg overvejer af og til at komme med en stor fed løgn, for det er ikke en invitation til så at inviterer mig ud, under mere private omstændigheder, hvilket mange desværre tror. Det sætter en i en virkelig træls situation, at skulle forsøge at afvise folk på en pæn måde, øv!

 

​Bly gud er du single, vil du med ud på en date :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Ej, det er sgu fjollet som kunde at lyve om at man er gift/i forhold, hvis man kommer ind på det emne. Det er vel netop irrelevant i en luder/kunde relation, modsat en elskerinde og andet i den dur?

Jeg fortæller sandheden, nemlig at jeg er er single. Mén, jeg overvejer af og til at komme med en stor fed løgn, for det er ikke en invitation til så at inviterer mig ud, under mere private omstændigheder, hvilket mange desværre tror. Det sætter en i en virkelig træls situation, at skulle forsøge at afvise folk på en pæn måde, øv!

 

​Se Bly, her kan det jo faktisk betale sig for dig at fortælle en lille hvid løgn ( for det skulle jo egentlig være en skide ligegyldig oplysning for Kunden) Men må du hellere lade være med at fortælle en lille løgn, for det er jo fjollet ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Se Bly, her kan det jo faktisk betale sig for dig at fortælle en lille hvid løgn ( for det skulle jo egentlig være en skide ligegyldig oplysning for Kunden) Men må du hellere lade være med at fortælle en lille løgn, for det er jo fjollet ;-) 

​Jeg tror de færreste kunder bliver inviteret ud, mén ret mig hvis jeg tager fejl. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​angående 1 fremhævelse. Du ser jo egentlig selv lidt skævt til det. Hvilket er fint nok, for det er jo egentlig heller ikke i orden :-) Du skriver du selv ikke har noget problem med det, når du er på arbejde. Det skal sikkert nok passe, altså det glider ubemærket hen, uden Manden kan mærke det. Men kan informere om, det ikke lykkedes for alle glædespiger. Nogle får blandet det personlige og det professionelle sammen. Hvem står jeg foran i døren??? Liv eller den som får blandet tingene sammen??? jeg aner det ikke…..

angående 2 fremhævelse: Kemi har rigtig meget med oplevelsen at gøre! Hvis du tager din egen timepris og sammenligner den med, hvad folk får udbetalt almindeligvis. Så kommer du frem til besøget er ret bekostelig…... hvis du havde betalt en anseelig sum Penge (udfra din løn) for en oplevelse, som meget er hængt op på kemien mellem dig og sælger. Ville det så være dumt af dig at komme med en lille hvid løgn om noget, som du risikerere ødelagde kemien mellem dig og sælger? Pengene er betalt, der er ingen returret. (skriver hvid løgn, da det burde være ligemeget om du lyver om det)

angående 3 fremhævelse: Er man så ikke lidt en klovn ;-) 

 

Til første afsnit, nej jeg ser ikke skævt til noget. Jeg skriver netop, at de gerne må fortælle, og jeg synes det er hyggeligt at kende mine gæster. Hvad de fortæller om konen på arbejdet, ved jeg ikke noget om. Generelt er jeg enig med Line i, at man skal holde privatlivet i privaten, men ser sexarbejder / gæst som en lukket boble, der kommer ikke noget ud nogen steder. 

Til andet afsnit. Folk må gøre som de vil, jeg synes bare det er lidt fjollet at lyve om man er gift eller ej. De kan jo bare lade være med at sige noget, jeg spørger som sagt ikke til noget ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle

Den slags taler jeg overhovedet ikke med Glædespigerne om, det er jo ikke det jeg er kommet derfor.

Og i bund og grund tror jeg også de er rimelige ligeglade.

 

Pite

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...