Hop til indhold
Gæst

THAIMASSAGE KATTI, Theklavej 33 i København

Recommended Posts

Nææh, men har adressen ikke et lidt blakket ry?

Borende x, en sådan bemærkning kræver en uddybende forklaring. Så vidt jeg ved er besætningen ny. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende x, en sådan bemærkning kræver en uddybende forklaring. Så vidt jeg ved er besætningen ny. 

Det, jeg mener, er, at stedet ved et par lejligheder har været i mediernes søgelys, og det har ikke været for det positive. Det kan da godt være – er endda ret sandsynligt – at der er skiftet besætning, hvilket ofte sker i thaiverdenen, men det ændrer ikke ved, at kælderlokalerne er de samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, forhåbentlig er lokalerne de samme. Andet ville være mærkværdigt. Sådan er det vel på alle thaiklinikker. Og nu da du ( borende x ) nævner det, så googlede jeg lidt og fandt ud af, at en kommune i tidernes morgen havde givet løntilskud til en en ansat i klinikken, da kommunen troede, at der var tale om en kiropraktisk klinik. Det betyder vel ikke, at klinikken har et blakket ry. Måske i den verden borende-x lever i, men ikke i min verden. Nå, men jeg må videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...