Hop til indhold
likeaboss

Sexykelly24 - det bliver vist "nej tak"...

Recommended Posts

"Hi Sexykelly24 :-) Are you available for 30 minutes of GFE ( tongue kissing ), oral sex ( no condom ), sex and anal sex ( with condom )? "

 

Opfatter jeg som helt ok. Det er "to the point"! Det er IMO helt ok at formulere det hele koncist. Hverken pigen eller mig gider skrive frem og tilbage uden af få en afklaring. 

 

Tøsen er ikke serviceminded! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror roligt vi kan sige at Kelly deler vandene.

hun har latino i blodet og bor i syd Europa og det er vist ikke ukendt at temperamentet derfra er anderledes end det nordiske. På godt og ondt.

jeg har også oplevet Kelly lidt utålmodig og en smule hidsig over en aftale der desværre måtte flyttes på grund af uforudset arbejdesopgaver. Valgte dog at se bort fra hendes temperament og kontaktede hende lidt senere da tiden tillod et nyt besøg. Det fortrød jeg ikke - hold da op en lækker oplevelse.

hun er nok en smule som at køre i en lidt ældre bil med ratslør - ved du det er der, så kan du håndtere pludselig sidevind, men ved du det ikke, havner du i grøften :wink:

Heldigvis er der så mange andre søde og lækre piger og nogen der tilfredsstiller folk med forskellig smag. 

Jeg synes det er fint at vi deler gode og dårlige oplevelser, men at fortsætte med at nedgøre en pige der ikke falder i ens smag er dårlig stil efter min mening.

god sommer til jer alle og må i få nogle gode oplevelser i vil dele 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt, at Kelly skiller vandene, for hun er som to personer. Jeg har haft flere gode oplevelser hos hende, men har også oplevet skyggesiden af Kelly.

Jeg tror desværre, at det hænger sammen med hendes ret voldsomme alkohol forbrug. Jeg har altid tilstræbt at møde hende tidligt - så tidligt, som jeg kunne få hende klar.

Sidste gang blev det ikke til noget, da hun havde rodet rundt i klokken. Det kan ske, men hun mente straks, at det var mig, der ikke kunne klokken - til trods for, at det var pr SMS vi havde aftalt tidspunktet.

Så fik jeg en sviner. Kan blot konstatere, at hun er en sød og dejlig pige - har både fået kys, superfransk og alle stillinger, men med den holdning til ens kunder vælger jeg en anden af de mange søde piger, der tilbyder sig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det koster aldrig noget at svare ordentligt - og det er per se heller ikke uhøfligt det likeaboss skriver - det er bare totalt "bossy" ..... ordlyden i hans sms tager en masse for givet. Tilstrækkelig mange af den slags henvendelser (og der kommer desværre MANGE) så kan man være uheldig at få et svar som hendes.....  jeg synes også hun var meget uhøflig!!!!! men lad mig sige det sådan - jeg ved hvor hun kommer fra selv om jeg har et standard svar til den slags der lever op til alle krav om høflige besvarelser... 

men det er sjovt som vi læser hendes annonce forskelligt... 

ja  hun har superfransk som speciale... men de fleste jeg kender mener at super betyder dut på toppen - ellers kalder de det øko eller mega (m/u afslutning CIM)

og jeg tror det er mandlig ønsketænkning at kys skulle indgå når man læser annoncen... hun lægger meget lidt op til det i hvert fald. 

"alle mulig mærkelige ting" ville hos mig være noget helt andet.... men ok - min annonce siger jo også "hvis det ikke er nævnt er det ikke noget du kan få" og de fleste piger skriver vist deres annoncer ud fra den devise... 

uanset hvad burde hun have været mere høflig... men ifht pigerne er det altid en god ide at vise man har læst hvad de i det mindste har skrevet.... inden :)

"i couldnt read from your add if anal is a possiblilty?? if i should be so lucky - what is the price then"  -  vi piger bliver SÅ glade når fyrene spørger sødt.....  ligesom det ikke koster noget at svare høfligt tilbage selv om man lige er blevet taget totalt for givet... 

Ej Jasmin du burde da vide bedre.... French er med kondom ... super french er uden kondom og Mega french er uden kondom og CIM ...

Men indlægget viser det er vigtigt at spørge ind til ydelserne ... Her blive nogle GP så pigesure fordi det betyder de ikke under seancen kan kræve flere penge for tillægsydelser som burde have indgået ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Superfransk er ikke, og har aldrig betydet, gummi på toppen. Superfransk er fransk uden kondom. Gummi på toppen er sgu alm. fransk og intet andet.
Men jeg ved godt at der er en (lille) gruppe danske piger, der har brugt dette til at lokke kunder ind i den tro at de tilbød superfransk. Det er IKKE superfransk...

Megafransk/luksusfransk er altid CIM eller COB.

http://www.voksenbasen.dk/sex-ordbog/superfransk/

Du tager fejl!

Begrebet SUPERFRANSK opstod på københavnske klinikker i midten af 90erne.

Det var en ydelse, der i takt med at den værste AIDS forskrækkelse fra 80erne forsvandt gav kunden mulighed for at blive slikket på boller og skaft uden gummi imellem.

Selve pikhovedet var gummibeklædt, og når der skulle suttes rigtigt, blev gummiet trukket helt ned på sædvanligvis.

Ordet SUPERFRANSK var derfor en frækkere og 'mere usikker' form for blow end det alm. FRANSK, der i modsætning til 70'ernes (start 80erne FØR AIDS) PARISERFRANSK, var med gummi.

Siden kom en række nye, primært udenlandske piger på sexmarkedet i DK, og deres bagmænd misforstod simpelthen betydningen af ordet SUPERFRANSK, der derfor blev til en gummiløs version af FRANSK. Knopskydning har betydet endnu et begreb: MEGAFRANSK, der som det nyeste skud på stammen nu refererer til blow uden med afgang i munden (modsat det 'nye superfransk', der er afgang uden for munden).

I den klassiske PARISERFRANSKE periode (er sgu lige som kunstperioder :-)) var det vist ikke helt afklaret om skuddet var i munden....det beroede mest på den enkelte pige.

Men måske ældre debattører kan kaste lidt lys over den side af sagen?

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Du tager fejl!

Begrebet SUPERFRANSK opstod på københavnske klinikker i midten af 90erne.

Det var en ydelse, der i takt med at den værste AIDS forskrækkelse fra 80erne forsvandt gav kunden mulighed for at blive slikket på boller og skaft uden gummi imellem.

Selve pikhovedet var gummibeklædt, og når der skulle suttes rigtigt, blev gummiet trukket helt ned på sædvanligvis.

Ordet SUPERFRANSK var derfor en frækkere og 'mere usikker' form for blow end det alm. FRANSK, der i modsætning til 70'ernes (start 80erne FØR AIDS) PARISERFRANSK, var med gummi.

Siden kom en række nye, primært udenlandske piger på sexmarkedet i DK, og deres bagmænd misforstod simpelthen betydningen af ordet SUPERFRANSK, der derfor blev til en gummiløs version af FRANSK. Knopskydning har betydet endnu et begreb: MEGAFRANSK, der som det nyeste skud på stammen nu refererer til blow uden med afgang i munden (modsat det 'nye superfransk', der er afgang uden for munden).

I den klassiske PARISERFRANSKE periode (er sgu lige som kunstperioder :-)) var det vist ikke helt afklaret om skuddet var i munden....det beroede mest på den enkelte pige.

Men måske ældre debattører kan kaste lidt lys over den side af sagen?

man kan jo starte med Adam og Eva...hvad de kunne at sjove ting, jaaa det er der helt sikkert mange der har gode bud på.....men nu skriver vi 2015 og inden for købe sex branchen kan man møde forskellige former for Fransk på menu listen, som allerede sagt af andre Fransk: sut med gummi SuperFransk: sut uden gummi MegaFransk: sut uden gummi komme i mund...det kan ikke være så svært. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brugte lige lidt af efterårsferien på et besøg hos Kelly, som jeg har besøgt før.  Hun er ikke 24 år og hun er ikke helt så slank som første gang jeg besøgte hende, men alt i alt en okay oplevelse. Hun virker virkelig meget liderlig og som om hun nyder det. Især når hun, som de fleste hvis ikke alle, har prøvet doggystyle.  Som hun siger want doggy style - "I am horny" Det var hun og der går selvfølgelig ikke lang tid før kalorius kommer. Efter seancen  ligger vi og snakker lidt sammen - hun er glad for besøget og spørger om vi ses igen. Det vil jeg ikke afvise, men hvis behovet efter en mørk pige bliver for stort holder jeg øje med Judith i stedet for - hun giver mere value for money og virker knap så slidt som Kelly.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...