Hop til indhold
Gæst

Eva hos PD. Dårlig oplevelse

Recommended Posts

Gæst

Har vist taget en for holdet.

Ville have besøgt Catrine, men hun var ikke ledig. Har haft flere gode oplevelser hos PD (Nadia, Sandra, Tilde mm)

Var forberedt på, at det var uden kys. Men kunne være frækt bare at kneppe uden alt det andet.

Modsat normalen ved PD, så er billederne noget bedre end virkeligheden. Der er brugt fotoshop.  Men ok krop. Meget slank med god røv og bryster. 

Overvejede om jeg skulle vende om, da hun, som normalen hos PD, ikke foreslog bad til start. Men måske fordi hun ikke kysser eller giver super fransk.

Aflevere de 1000 kr og ventede så nogle minutter på hun kom op. Begge nøgne og jeg begyndte at røre fissen. Hun foreslog så massage til mig. Ganske god rygmassage. 

Nå, der skulle røres lidt igen. Men hun virker ikke glad for berøring. Og hurtig til at stoppe hvis fingrene nærmer sig indgangen til fissen. Normalt må man ellers stikke ind hos PD.

Eva hev godt i pikken. Var nu stiv. Om på ryggen med Eva. Nu lavede hun så den med at sætte kondomet stramt på. Ville ikke rigtig sprede ben, så man kunne nyde den ganske flotte fisse, som har hår på toppen. Foretrækker dog glat. Lidt sporadisk slik. Nå ind med kalorius. Så må man ikke holde om hofter eller på bryster. Tænkte vi måtte om i doggy. Her laver hun så mærkelig stilling med understellet, så pikken opgav.

Tænkte jeg kunne komme ud over hende. Følte ligesom hun skyldte. Men det måtte jeg ikke. Undskyldningen var noget med allergisk hud. Fik tilbud at komme på lagenet. Det gad jeg ikke og tog mit tøj på.

Tror hun kunne se jeg ikke var tilfreds. Hun sagde at nogle gange passer man ikke sammen osv. Orkede ikke at skulle brokke mig. Har i stedet anmeldt for at andre kan spare pengene og bruge dem på nogle af de andre dejlige kvinder derude.

Kort og godt: Har du 1000 kr til at løsne et par myoser, da af sted. Ellers lad være. Ærgerligt, da hun med lidt mere engagement og villighed til sex har en krop de fleste ville nyde at deres pik køre ind i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var du lige så ucharmerende som du fremstår her? Så giver det hele fint mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lazzo, tak for beretningen selv om det ikke er en af de positive, det bare op på hesten igen.

 

Til Bly, det ikke nemt at skrive særlig charmerende hvis man har haft en trist oplevelse og føler at en spiller havde været bedre og væsentlig billigere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig besøgt EVA, men kan huske at have set hendes billeder på diverse klinikker inden for de senest 5-8 år.

Kan ikke huske det mere præcist, men hun er ikke ukendt med massageklinikverdenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist at PD er har dalende kvalitet, husker stadig de goder tider i bording hvor chancen for en god oplevelse med en sød pige var 99% sikker... måske de skulle have mere fokus på kvalitet frem for kvantitet og virkelig bruge lidt mere tid på at forklare de NYE piger hvad deres forretnings model er. 

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist at PD er har dalende kvalitet, husker stadig de goder tider i bording hvor chancen for en god oplevelse med en sød pige var 99% sikker... måske de skulle have mere fokus på kvalitet frem for kvantitet og virkelig bruge lidt mere tid på at forklare de NYE piger hvad deres forretnings model er. 

 

VH

Trådstarter var tvivlende allerede fra start og overvejende at vende om, den slags kan man altså godt mærke og det har måske været årsagen til at det blev op ad bakke. 

Mht at stikke fingre op; man kan ikke forvente, at det er ok, selvom det er ok med de andre piger på stedet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarter var tvivlende allerede fra start og overvejende at vende om, den slags kan man altså godt mærke og det har måske været årsagen til at det blev op ad bakke. 

Mht at stikke fingre op; man kan ikke forvente, at det er ok, selvom det er ok med de andre piger på stedet ;) 

​Tror ikke du er klar over hvor mange af de piger jeg har haft "prøvet" :)  så ved alt om det sted igennem de sidste 4-5 år

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Tror ikke du er klar over hvor mange af de piger jeg har haft "prøvet" :)  så ved alt om det sted igennem de sidste 4-5 år

Altid dejligt, når kunderne ved ALT ;) 

Dog er jeg ret sikker på, at du ikke ved præcist hvad der skete mellem Eva og trådstarter, og indeni hovedet på de to ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen så kan mærke der er dårlig kemi, burde hun vel også foreslå at de skal stoppe inden man går i gang, hvis man kan mærke det giver kunden en dårlig oplevelse. Eller er det kun kundes ansvar om oplevelsen bliver god eller dårlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid dejligt, når kunderne ved ALT ;) 

Dog er jeg ret sikker på, at du ikke ved præcist hvad der skete mellem Eva og trådstarter, og indeni hovedet på de to ;) 

​hmm, synes generelt jer glædespiger burde blande sig uden om anmeldelser med mindre i selv besøger glædespiger :) 

Det er blot en personlig holdning.

 

MVH

Del dette indlæg


Link til indlæg

​hmm, synes generelt jer glædespiger burde blande sig uden om anmeldelser med mindre i selv besøger glædespiger :) 

Det er blot en personlig holdning.

 

MVH

​Egentlig enig. Det bliver let til at den ene pige forsvare den anden pige. Vi får jo heller ikke noget ud af hvis mændene begynder at forsvare hinanden. Uanset hvad var der kun to personer til stede og de kender hver deres sandheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

​hmm, synes generelt jer glædespiger burde blande sig uden om anmeldelser med mindre i selv besøger glædespiger :) 

Det er blot en personlig holdning.

 

MVH


helt enig...der er desværre GP'ere der ikke har forstået hvem EG's målgruppe er..

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt er det er godt niveau af piger hos dem, er flittig kunde. Eva ligger desværre ikke i den gode ende, af disse ellers ganske gode oplevelser. Virker rigtigt meget som om hun er på job og det handler om at få penge uden at yde. Nu er jeg trods alt ikke mere naiv, end at jeg er helt med på at grunde til pigerne er på et bordel, er for at tjene penge og helt fair, og de fleste gør deres bedste for at give kunderne noget for deres penge. Dette lykkes ikke altid, og mener de piger burde overveje deres indstilling.

Ikke alle uanset erhverv, er alle mennesker ikke lige oplagte når de er på job, men det kan de fleste jo tage den professionelle facade på og yde et godt stykke arbejde. Det sker blot lidt for ofte i denne branche det ikke sker. Om det skyldes, der er en overvægt af piger her, som ikke kan finde et alm job af andre årsager, vil jeg ikke rode mig ud i her, da jeg ved der vil være mange piger, der vil være uenige.

Grundlæggende et det fedt med en side, som denne, hvor der kan være en SUND debat, mænd og piger i mellem, men ALT for ofte, bliver det til usaglig debat, og da de fleste jo er skjulte herinde, uden identitet, er det jo rigtigt let og svine andre.

Bruger selv siden, til at se, hvem der er "pengene" værd. Inden jeg vælger at betale for sex.

For mig har de mest givende dialoger, herinde været med via post, så andre ikke har kunne se hvad der blev skrevet. Sikkert mest fordi, der har været langt mere saglig end der ofte herinde.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

helt enig...der er desværre GP'ere der ikke har forstået EG's målgruppe.

Inden I går helt i selvsving, så læs lige hvad jeg kommenterer på ;) 

Okbobobo skriver om dalende kvalitet på stedet, jeg skriver at der kan være en årsag til at det gik skævt præcis i dette tilfælde.

Og som PS, at man ikke kan forvente at alle piger samme sted tilbyder det samme, i dette tilfælde at stikke fingre op.

Mr Sving: Begge parter har naturligvis et ansvar for en god oplevelse. Dårlig kemi mærkes ikke altid med det samme, men kan opstå undervejs, hvis man fx gentagne gange har bedt om blidere behandling af missen eller andet.

Slut herfra...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var du lige så ucharmerende som du fremstår her? Så giver det hele fint mening.

​Tænk på at jeres honorar for en halv time samvær ofte er mere end en dagsløn efter skat for jeres gæster, det kan jo være årsagen til at tonen i anmeldelsen er lidt ucharmerende hvis gæsten føler sig dårligt behandlet eller skuffet  .

Jeg synes i øvrigt det er helt fint at i piger kommer med jeres besyv til anmeldelser - det kan jo bidrage til at nuancere voes synpunkter lidt. 

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen så kan mærke der er dårlig kemi, burde hun vel også foreslå at de skal stoppe inden man går i gang, hvis man kan mærke det giver kunden en dårlig oplevelse. Eller er det kun kundes ansvar om oplevelsen bliver god eller dårlig?

​ja - det burde hun.... meget meget enig.... for det er absolut begges ansvar at det bliver en god oplevelse... 

omvendt har gæsten absolut også et ansvar for at virke sød, glad og ikke mindst entusiastisk når han kommer ind til pigen.... ellers er det dødsdømt fra start af....  en gæst der overvejer at vende om kan pigen mærke med det samme.. - men der var vi så langt henne i forløbet - såvidt jeg kan læse - at det ikke ville give mening at pigen stod af....  det sker inden pengene har skiftet hænder hvis det sker.... 

så det er begges ansvar - men som jeg læser anmeldelsen fik TS altså også gjort det unødig kompliceret for pigen at gøre ham tilfreds.... 

Alene den der "følte at hun skyldte" - det er den værste indstilling en kunde overhovedet kan signalere - det dræber al villighed hos enhver GP...  det er uanset hvordan man vender og drejer den aldrig en ok attitude at have overfor en kvinde - penge eller ej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Puha, der fik jeg gjort nogle sure. Beklager hvis sproget var upassende, men jeg var skuffet.

Problemet er blot, at når ens første opfattelse af dårlig kemi / vi to passer ikke sammen bekræftes, så har man jo betalt, og kan man få pengene igen, når de først de er lagt væk og man har set hinanden nøgne? Nej det tror jeg ikke man kan - må dog blank erkende at jeg ikke spurgte inden vi blev mere intime.

Jeg har i nogle år nydt godt af at læse om gode og dårlige oplevelser her på eroguide, og er nu bruger, så jeg kan give tilbage. Så har en del erfaring i branchen.

PD er dyrere end andre steder. Jeg har som nævnt haft mange gode oplevelser hos PD. Og nogle vil jeg fortsætte med at besøge, da det er kvalitet for pengene.

Nogle gange har jeg hos PD mødt en, som måske ikke lige var min type kropsmæssigt mm, men grundet indstillingen hos GP blev det alligevel en god oplevelse. Og så kunne jeg aldring drømme om at skrive noget dårligt, for det er jo et spørgsmål om hvilken type man er til og ikke indstillingen hos GP. Så jeg blev bare meget skuffet. Og nej, selvfølgelig skylder man ikke noget man ikke tilbyder. Var skrevet i skuffet sindsstemning, men ændre ikke ved den overordnede oplevelse, når jeg nu efterrationalisere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lazzo har skrevet en helt igennem sober beretning om HANS oplevelse af seancen :)

Jasmin: Hvorfor skulle pigen midt i seancen ikke kunne tilbyde en kompensation for at afbryde? Det tror jeg de fleste gæster ville se positivt på :)

Ang Eva, så er det i min verden godt nok op ad bakke med kemi, når man ikke er til ret meget intim berøring (fair nok gæsten kan have været lidt kluntet, men så hjælp dog lidt på vej selv) men bare rå sex.... med mindre det altså er Don Juan du får åbnet døren for. Og det er, uden at genere nogen, vel trods alt sjældent det sker i det her game.

Lazzo: Privat Diskret har i et indlæg herinde påstået at alderen på deres piger ligger inden for en 2-3 år (af diskretions hensyn), men du antyder det er helt ved siden af med Eva?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alderen kan godt passe indenfor de nævnte grænser. Billederne er bare gjort meget pæne, hvor normalen, efter min mening, hos PD er, at det er ubehandlede billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det IKKE kan lade sig gøre at snakke medpigen inden et besøg, kan det ende i hat og briller.

Venligst Landsbytossen - nu emd tablet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen så kan mærke der er dårlig kemi, burde hun vel også foreslå at de skal stoppe inden man går i gang, hvis man kan mærke det giver kunden en dårlig oplevelse. Eller er det kun kundes ansvar om oplevelsen bliver god eller dårlig?

​Det burde man, men for mange handler det bare om at få lavet nogle hurtige penge, så der er desværre mange ludere, der er kolde i røven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt finde på at give kompensation eller simpelthen give udtryk for at vi er to til det her, så op på dupperne! Eller også foreslå noget andet man kunne finde på istedet- oliefransk whatever.. Som kunde kan man også udsende kedelige signaler, hvor det bare føles som en irriterende myg, der sværmer her og der - ikke frækt.. Ikke at du nødvendigvis er sådan en, Lazzo:) men det kan være svært at finde 'rytmen', hvis ens grænser bliver overskredet et par gange.

 Men det handlede måske om at du var skuffet over photoshop, og det satte sig måske i dit kropssprog og kunne påvirke hende- især hvis hun er ny? Da jeg startede i sin tid fik jeg at vide at jeg ikke kunne starte før at jeg havde fået taget billeder- og de 1800 var vildt mange penge for mig.. 

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For at præcisere, så er Eva en flot pige, men billeder er photo-shoppet.

Min oplevelse levede alt i alt bare ikke op til den normale super høje standard hos PD. Derfor anmeldte jeg. Havde jeg bare skrevet dårlig oplevelse, så ved jeg, at den mandlige del herinde ville ønske nærmere detaljer, så det skrev jeg med det samme.

Forummet er jo skabt til at vi mænd kan hjælpe hinanden til at styre uden om de dårlige oplevelser.

Og jeg vil mene, at giver en GP en super oplevelse, så er Eroguide et godt sted. Hun bliver rost til skyerne, og kalenderen bliver fuldt booket. Og I GP som giver god oplevelse får jo kun flere kunder af, at vores trods alt begrænsede penge ikke skal spildes på uheldige oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...