JohnPop 104 Skrevet 2. Juni, 2015 Har siddet og klippet og klistret I Ekstra Bladets gammel avisarkiv, og har gaflet en masse gamle side9 piger, primært fra 80´erne, nogle få fra 70´erne og 90´erne. Her er et par stykker, som i også kan nyde.Der er smidt et par gamle Rapport reklamer ind, for hyggens skyld, men der er 4-5 ikke side9 piger og resten er side 9 mere eller mindre.En række kendte side9 piger, bla Kira Eggers, Pia Nissen, Trine Michelsen, og også nogle andre i måske kan nikke genkendende til. Desværre i sort/hvid kvalitet, men det er det eneste de har på EB.Dk Her er avisarkivet, alle kan blive gratis medlem i 30 dage på feks SMS. http://ekstrabladet.dk/ekstra/ekstra_ebladet/ 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnPop 104 Skrevet 2. Juni, 2015 shit du har været aktiv ;o)Ja men jeg mangler stadigvæk måske i omegnen af 8000-9000 flere side9 piger :P.Tror der stod noget i retning af 10.000 eller mere i deres arkiv. Nogle er gengangere, noget i virkelig dårlig kvalitet, nogle slet ikke topløse, andre direkte kedelige osv. Det er ikke ALLE jeg gider copy paste til harddisken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 2. Juni, 2015 Ja men jeg mangler stadigvæk måske i omegnen af 8000-9000 flere side9 piger :P.Tror der stod noget i retning af 10.000 eller mere i deres arkiv. Nogle er gengangere, noget i virkelig dårlig kvalitet, nogle slet ikke topløse, andre direkte kedelige osv. Det er ikke ALLE jeg gider copy paste til harddisken.Herfra held og lykke med projektet. Det er da et mega projekt, du har startet op her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 2. Juni, 2015 Dejligt at se nogle søde piger med kost på kussen - det er desværre ved at være en sjældenhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 2. Juni, 2015 jeg er jeg den eneste der savner de naturlige piger uden tusch & silikone og formstøbte BH'er???? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 2. Juni, 2015 Jeg tror bestemt ikke at JP/Politikens hus er tilfreds med den slags brud på ophavsretten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 2. Juni, 2015 De er sjovt at se de piger fra så mange år siden - fra tiden inden kropsudsmykninger og kosmetiske korrektioner.Hver epoke har sine idealer - jeg synes nutidens unge kvinder er meget attraktive og ønsker mig egentlig ikke tilbage til datidens idealer .De piger er modne kvinder i dag, mange af dem bedstemødre, det kunne være interessant at se dem anno 2015 der er mange meget dejlige kvinder i 50'erne .VenligstSpunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 3. Juni, 2015 Befriende gensyn med mange af den tids skønheder. Og ikke s¨å meget som en enkelt tatovering eller piercing, Juhu.Naturlige strutbryster og naturlige fisser, hvor er det dejligt.Verden af i dag er af lave - jeg er ved at blive gammel og nostalgisk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 3. Juni, 2015 Hvad år stødte du på den første glatbarberede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 3. Juni, 2015 Uh, skønt at se så mange fine naturlige bryster Hår på missen er fint, men foretrækker den let trimmede model. Desværre kommer jeg ikke til sidste indlæg i denne tråd, som man ellers plejer, men må scrolle heeeeeele vejen ned igen hver gang der er kommet et nyt indlæg.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 3. Juni, 2015 Hold da op...er helt øm i højre hånd.....af at scrolle ned af ...:-)Dejlige damer!Og skønt hvor 2-3 piger poserer sammen!Love it! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 3. Juni, 2015 Tak. Piger med frisurer og uden tatoos og piercinger og med naturlige bryster. Det var tider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 3. Juni, 2015 Og så dagens skønhed som undtagelsen, der bekræfter reglen. http://ekstrabladet.dk/side9/mie/5589298For Fanden, hvor er hun bare dejlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnPop 104 Skrevet 3. Juni, 2015 I er velkomne til at finde avisernes side9 piger, fra de forskellige årgange. Og copy/paste billedet og gemme det, og uploade det her.Fandt et nemt program, hvor man kan markere en side og så derefter markere billedet man gerne vil kopiere og gemme. Der var en anden der linkede til det herinde, og det virker 100%.https://app.prntscr.com/en/index.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 4. Juni, 2015 Wow, en kæmpe opgave der JohnPop, det er virkelig fantastisk at se alle de gamle side 9 piger. Så dejligt amatøragtigt og med hår på fissen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg