Hop til indhold
Buzz Light

Hvad mener partierne om prostitution?

Recommended Posts

​Det må egentlig være dejlig afslappende at have en så forenklet samfundsopfattelse. 

​En lidt letkøbt og billig bemærkning, hvis ikke du selv har et bud på trådens emne, synes du ikke?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, bort set fra, at Radikale ikke er røde, men bestemt en god modvægt til de røde. En S-R regering igen, kan godt få momentum, hvis Morten Østergård kommer op i omdrejninger. Jeg tror han er god nok, bare ikke rigtig komme i gang endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​En lidt letkøbt og billig bemærkning, hvis ikke du selv har et bud på trådens emne, synes du ikke?

 

​Næh, det synes jeg ikke, men jeg kan da godt kalde det en plat og sexistisk  samfundsopfattelse, hvis du har det bedre med det.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo du kan sikkert find på mange dumsmarte bemærkninger om andres holdninger, det tvivler jeg slet ikke på.
Nu efterlyste jeg, om du selv har en mening om emnet "Hvad mener politikkerne om prostitution" nu du deltager i tråden, men det synes så ikke at være tilfældet.
Dine indlæg går kun på hvor naive, godtroende og simple alle andre er.. Men klart, det er da også nemmere end selv at have en holdning til emnet.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...