Hop til indhold
Guest bombrn

Liderlige Line. Ung pige Roskilde

Recommended Posts

Guest Tatra

​Billederne sgu gerne være ægte, da de giver 0 resultater via tineye

​Ja, mon ikke. Interiør bagved er typisk dansk: Køkkenelementer af ældre dato med skureliste, radiator, velux-vindue med rullegardin. Hun ser spændende ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

ja spændende er et godt ordvalg - sex uden gummi....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

"Sex uden gummi":

Inden I selv-retfærdige kløjs i de belærende og bedrevidendes harme: Skriver hun det? Ellers skriver hun (kun) at blow er muligt uden gummi? Det må jeg da hårdt presset indrømme at jeg faktisk har fået før...

Hvad man egentlig mener kan ofte fortolkes når det skrives, så "slagt" hende ikke før end det vides hvad hun rent faktisk mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Sex uden gummi":

Inden I selv-retfærdige kløjs i de belærende og bedrevidendes harme: Skriver hun det? Ellers skriver hun (kun) at blow er muligt uden gummi? Det må jeg da hårdt presset indrømme at jeg faktisk har fået før...

Hvad man egentlig mener kan ofte fortolkes når det skrives, så "slagt" hende ikke før end det vides hvad hun rent faktisk mener.

​Ja det skriver hun! Om hun ikke mener det, er ikke til at vide, men formuleringen er tydelig nok...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror man skal tænke lidt "indenad"

Jeg tolker det som "mulighed for sex DOG blow uden gummi"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror man skal tænke lidt "indenad"

Jeg tolker det som "mulighed for sex DOG blow uden gummi"

​Nu har jeg så uddannelse og arbejde, der indebærer teksttolkning, og derfor kan jeg med stor autoritet fastslå, at det er, hvad hun SKRIVER. Som nævnt ovenfor er det ikke nødvendigvis ensbetydende med, hvad hun mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Nu har jeg så uddannelse og arbejde, der indebærer teksttolkning, og derfor kan jeg med stor autoritet fastslå, at det er, hvad hun SKRIVER. Som nævnt ovenfor er det ikke nødvendigvis ensbetydende med, hvad hun mener.

​Jamen, så fik vi da lige det sat på plads;-)

Tak for det Warmgun.........(tror jeg nok:cool:)

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja spændende er et godt ordvalg - sex uden gummi....

​1. Gab - der er mange gange kommet henstillinger om ikke at blande moral ind i anmeldelser/efterlysninger.

​Ja det skriver hun! Om hun ikke mener det, er ikke til at vide, men formuleringen er tydelig nok...

​Nej - det er ikke tydeligt, men helt klart tvetydigt.

Hvis du er sprogkyndig ved du også, at dansk syntaks langt hen ad vejen beror på ordstilling, da det ikke er et kasussprog. Derfor kan der meget let opstå uklarheder i korte tekster, hvor det ikke via kontekst kan afgøres, hvilken af flere mulige betydninger der er intenderet. Her illustreret med "matematisk" inspirerede parenteser:

mulighed for sex og (blow uden gummi (med i prisen)) = sex med gummi, blow uden gummi - ingen ekstrabetaling.

mulighed for (sex og blow uden gummi (med i prisen)) = sex uden gummi, blow uden gummi - måske ekstrabetaling for sex uden gummi.

 

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

​1. Gab - der er mange gange kommet henstillinger om ikke at blande moral ind i anmeldelser/efterlysninger.

​Nej - det er ikke tydeligt, men helt klart tvetydigt.

 

"​mulighed for sex og blow uden gummi"

Hvis der ikke var mulighed for sex, ville jeg da ikke besøge en GP. Derfor må analysen sige, at det er mulighed for sex uden gummi. Jeg vil så ikke afspore denne tråd yderligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har prøvet at skrive til hende. Kan ikke sende besked, siger min mail???!! Nogen der har prøvet det samme??

Har selvfølgelig skrevet adressen rigtigt osv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derfor må analysen sige, at det er mulighed for sex uden gummi. Jeg vil så ikke afspore denne tråd yderligere.

​Jeg er ikke enig. Men frem for at gøre det til en sproglig diskussion, så kan vi afklare, hvad hun faktisk mener - og det ser ud til du har ret (hvis du ser første post, så er det jo, hvad bombrn spørger om :-))

https://annoncelight.dk/showad/183609

skriv til mig hvis du vil ha det bedste blow job du længe har fået. 
du kan også kneppe mig uden gummi :)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ahaaaa,:| jeg klikkede på det link der var i Gerog´s post, og der stod ikke noget om at man kunne have både det ene og det andet uden gummi, det gør der så derimod i Bebop´s link??:huh:

Sorry drenge hvis jeg har været kilden jeres uoverensstemmelser:oops:

I rest my case

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

"Sex uden gummi":

Inden I selv-retfærdige kløjs i de belærende og bedrevidendes harme: Skriver hun det? Ellers skriver hun (kun) at blow er muligt uden gummi? Det må jeg da hårdt presset indrømme at jeg faktisk har fået før...

Hvad man egentlig mener kan ofte fortolkes når det skrives, så "slagt" hende ikke før end det vides hvad hun rent faktisk mener.

 

det var ikke for at morlisere blot konstatere at man jo kan rende ind i uheld ved hende . selvom man vælger gummi kan det jo springe :-(

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"​mulighed for sex og blow uden gummi"

Hvis der ikke var mulighed for sex, ville jeg da ikke besøge en GP. Derfor må analysen sige, at det er mulighed for sex uden gummi. Jeg vil så ikke afspore denne tråd yderligere.

​Der er da piger, som reklamer med at de kun tilbyder blowjob, men som hos dig, er der ikke dem som står øverst på min besøgs liste. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

det var ikke for at morlisere blot konstatere at man jo kan rende ind i uheld ved hende . selvom man vælger gummi kan det jo springe :-(

​Og det køre der lange diskutioner om i general debat, og flere andre fora, så der er ingen grund til at afspore flere tråde med de kommentar.

I et af de andre fora, køre der faktisk også en tråd, hvor jeg stiller spørgsmålet om hvorfor det er ok at besøge en pige som tilbyder sex uden gummi, men ikke reklamer med det, mens det ikke er ok at besøge en pige, som reklamer med sex uden gummi. Der bliver talt rigtigt meget uden om, men ingen har endnu kunnet svare på spørgsmålet.

Yderlig diskution om sex uden gummi bør sket i en af de mange tråde som drejer sig om emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

​Og det køre der lange diskutioner om i general debat, og flere andre fora, så der er ingen grund til at afspore flere tråde med de kommentar.

I et af de andre fora, køre der faktisk også en tråd, hvor jeg stiller spørgsmålet om hvorfor det er ok at besøge en pige som tilbyder sex uden gummi, men ikke reklamer med det, mens det ikke er ok at besøge en pige, som reklamer med sex uden gummi. Der bliver talt rigtigt meget uden om, men ingen har endnu kunnet svare på spørgsmålet.

Yderlig diskution om sex uden gummi bør sket i en af de mange tråde som drejer sig om emnet.

​Du har ret at dette ikke er stedet til moral - men mit indlæg var ikke omkring moral - det var en konstatering at hun er "spændende fordi hun tilbyder sex unden gummi" og så kan man jo selv spekulere. du kan se at det var relavant oplysning om denne konkrete pige fordi det ikke fremgår klart af alle hendes annoncer at man kan få denne ydelse som der er meget forskellige holdninger til. Derfor ingen moral herfra i dette tilfæle. Jeg synes klart det er ok at oplyse om konkrete elementer fra pigerenes forsellige annoncer når de diskuteres på "efterlysninger" det er jo det efterlysninger handler om - at blive klogere på den enkelte pige - så nørd du må tage din debat et andet sted :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Det er da IKKE forbudt selv at medbringe gummi :wink:

​nej overhovedet ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge,

Moral er sku da en kedelig ting når det bliver en øvelse ud i at pådutte andre sin holdning ;(

Det er dog kedeligt med piger der ikke står ved det, da vi er nogen den risiko er for meget for.

Det gør sku da også oral sex til en mere blandet fornøjelse ;) når man ligge der og slikker;(

Hun er mulig at kneppe uden og derfor har jeg holdt mig i skinnet var ellers klar;)))))))

har snakket med hendes fyr der solgte hende til at starte med og hun kan klare ret meget!!!

Det jeg ønskede dybt oral med sprøjt i halsen, hvor min størrelse var godkendt .....;)

 

like

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Drenge,

Moral er sku da en kedelig ting når det bliver en øvelse ud i at pådutte andre sin holdning ;(

Det er dog kedeligt med piger der ikke står ved det, da vi er nogen den risiko er for meget for.

Det gør sku da også oral sex til en mere blandet fornøjelse ;) når man ligge der og slikker;(

Hun er mulig at kneppe uden og derfor har jeg holdt mig i skinnet var ellers klar;)))))))

har snakket med hendes fyr der solgte hende til at starte med og hun kan klare ret meget!!!

Det jeg ønskede dybt oral med sprøjt i halsen, hvor min størrelse var godkendt .....;)

 

like

Lucky69Luke, hvordan får jeg fat i hende, som sagt, så kan jeg ikke sende mail til den adresse der står i hendes annonce?

"Kan ikke sende post" skriver min mail, når jeg prøver at sende til hende:-(

 

Venligst Steven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender hende privat gennem arbejde og hun skulle være god nok. Har ikke selv haft fornøjelsen, så kan ikke komme med noget input der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...